[TOT: 2.355.573.000] Middnight vs. Von Stauffenberg [Prussia] (A: 234.019.000, V: 2.121.554.000)

    • [TOT: 2.355.573.000] Middnight vs. Von Stauffenberg [Prussia] (A: 234.019.000, V: 2.121.554.000)

      Niet gedacht dat deze nog eens zou lukken zo snel op de voorgaande, op identiek dezelfde manier.
      Niettemin, de oorlogskas meteen weer lekker aangedikt deze morgen, kunnen we weer wat extra vloot uit de werf duwen binnenkort.

      Succes met de rebuild @stauf



      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-10-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:



      Aanvaller Middnight
      ________________________________________________


      Kruiser 150.000
      Slagschip 9.298
      Interceptor 14.325
      _________________________________________


      Verdediger Von Stauffenberg [Prussia]
      ________________________________________________


      Klein vrachtschip 7.200
      Groot vrachtschip 14.542
      Licht gevechtsschip 131.317
      Zwaar gevechtsschip 3
      Kruiser 18.278
      Slagschip 2.400
      Kolonisatieschip 2
      Recycler 12.000
      Bommenwerper 1
      Vernietiger 1.200
      Ster des Doods 1
      Interceptor 4.032
      _________________________________________



      Na het gevecht ...


      Aanvaller Middnight
      ________________________________________________


      Kruiser 142.114 ( -7.886 )
      Slagschip 9.239 ( -59 )
      Interceptor 14.304 ( -21 )
      _________________________________________


      Verdediger Von Stauffenberg [Prussia]
      ________________________________________________


      Vernietigd!
      _________________________________________



      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!


      De aanvaller steelt:
      160.128.361 Metaal, 9.449.515 Kristal en 72.415.251 Deuterium
      58.878.179 Metaal, 2.362.379 Kristal en 18.103.812 Deuterium
      14.719.545 Metaal, 590.595 Kristal en 4.525.953 Deuterium


      De aanvaller heeft een totaal van 234.019.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 2.121.554.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 724.108.000 metaal en 375.599.500 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 341.173.590 eenheden gestolen.


      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      ________________________________________________


      Puin opgehaald door de aanvaller(s):
      724.108.000 Metaal en 375.627.000 Kristal



      Totale samenvatting winst/verlies:


      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 796.829.085
      Kristal: 331.102.489
      Deuterium: 78.958.016
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 1.206.889.590 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -1.520.937.085
      Kristal: -706.674.489
      Deuterium: -235.116.016
      De verdediger(s) hebben een totaal van 2.462.727.590 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.2.2
    • Zo dat is een mooie slag met een mooie winst. Ik vind alleen dat deze slag niet in de HoF thuishoort, aangezien hij tegen een beperkte speler als von Stauffenberg is gemaakt. Ik heb onlangs gehoord dat von Stauffenberg de klok niet eens kan lezen, dus laat staan dat hij fatsoenlijk kan saven. Dat het zolang heeft geduurd voordat hij is gecrasht zegt ook genoeg over de capaciteiten van de rest van de spelers in Eridianus. Ik vraag me oprecht af hoe iemand gemotiveerd kan zijn om zoveel spios te sturen in een universum waar maar twee en een halve actieve spelers spelen. Zou hij soms een minderwaardigheidscomplex hebben overgehouden aan die truc van mijn maatje straatveger. ?(
    • The Pathfinder wrote:

      Ik vraag me oprecht af hoe iemand gemotiveerd kan zijn om zoveel spios te sturen in een universum waar maar twee en een halve actieve spelers spelen. Zou hij soms een minderwaardigheidscomplex hebben overgehouden aan die truc van mijn maatje straatveger
      Lijkt er wel een beetje op dat Messiah liever in uni's speelt waar geen waardige concurrentie is

      ot, leuk hitje
    • monfy wrote:

      The Pathfinder wrote:

      Ik vraag me oprecht af hoe iemand gemotiveerd kan zijn om zoveel spios te sturen in een universum waar maar twee en een halve actieve spelers spelen. Zou hij soms een minderwaardigheidscomplex hebben overgehouden aan die truc van mijn maatje straatveger
      Lijkt er wel een beetje op dat Messiah liever in uni's speelt waar geen waardige concurrentie is
      ot, leuk hitje
      Je loopt weer onzin te verkopen Monfy, je bent weer duidelijk niet op de hoogte van de feiten.

      OT: lekker hitje hoor middnight, lekkere winst :)
    • The Pathfinder wrote:

      Zo dat is een mooie slag met een mooie winst. Ik vind alleen dat deze slag niet in de HoF thuishoort, aangezien hij tegen een beperkte speler als von Stauffenberg is gemaakt. Ik heb onlangs gehoord dat von Stauffenberg de klok niet eens kan lezen, dus laat staan dat hij fatsoenlijk kan saven. Dat het zolang heeft geduurd voordat hij is gecrasht zegt ook genoeg over de capaciteiten van de rest van de spelers in Eridianus. Ik vraag me oprecht af hoe iemand gemotiveerd kan zijn om zoveel spios te sturen in een universum waar maar twee en een halve actieve spelers spelen. Zou hij soms een minderwaardigheidscomplex hebben overgehouden aan die truc van mijn maatje straatveger. ?(
      Nou, wie ben jij nu weer? 8|
      En ik ben nog steeds actief aan het werken aan mijn minderwaardigheidscomplex :thumbup:
    • In tegenstelling tot de rest die hier heeft gereageerd ben ik nog nooit gebanned geweest en ik ben in 15 jaar nog nooit gecrashed. ;) Dat ik een Messiah ben en kwalitatief de beste speler van ogame.nl ben dat klopt dan weer wel. :) Dat middnight script en een nolifer is weet iedereen en alsnog is hij door mijn leerling straatveger gecrasht, als ik mijn trucendoos een keer open trek dan loopt middnight huilend naar huis. :)
    • The Pathfinder wrote:

      In tegenstelling tot de rest die hier heeft gereageerd ben ik nog nooit gebanned geweest en ik ben in 15 jaar nog nooit gecrashed. ;) Dat ik een Messiah ben en kwalitatief de beste speler van ogame.nl ben dat klopt dan weer wel. :) Dat middnight script en een nolifer is weet iedereen en alsnog is hij door mijn leerling straatveger gecrasht, als ik mijn trucendoos een keer open trek dan loopt middnight huilend naar huis. :)
      Ah weer ééntje die speelt met zijn mond in plaats van met zijn vloot :sleeping:

      Blah blah cry cry