[TOT: 278.649.000] Plofkop [BIRDs] vs. Spartacus [LEEUW] (A: 34.625.000, V: 244.024.000)

    • [TOT: 278.649.000] Plofkop [BIRDs] vs. Spartacus [LEEUW] (A: 34.625.000, V: 244.024.000)

      Iemand uit LEEUW begon met random bedreigingen naar onze alliantie inclusief intelligentieloze berichten. Daarna begon de almachtige leider Lexie mij te vertellen dat ik zijn alliantie erbuiten moest laten (hypocriet??). Dus toen maar wat bommenwerpers en verns gemaakt om planeten te kunnen raiden. Zag ik net opeens een welpje vlak bij mijn turtle zonder act en als laagste timer 52min. Even spioneren en vliegen maar.

      Positieve reactie gehad en al succes gewenst met de rebuild :thumbup:


      @welpjes, ik wacht nog steeds op excuses van rakettie ;)



      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-10-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Plofkop [BIRDs]
      ________________________________________________

      Vernietiger 3.890
      _________________________________________

      Verdediger Spartacus [LEEUW]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 1.087
      Groot vrachtschip 1.667
      Licht gevechtsschip 1.374
      Zwaar gevechtsschip 532
      Kruiser 700
      Slagschip 700
      Kolonisatieschip 2
      Recycler 355
      Spionagesonde 2.516
      Bommenwerper 200
      Vernietiger 410
      Ster des Doods 4
      Interceptor 300
      Raketlanceerder 1.000
      Kleine laser 400
      Kleine planetaire schildkoepel 1
      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Plofkop [BIRDs]
      ________________________________________________

      Vernietiger 3.613 ( -277 )
      _________________________________________

      Verdediger Spartacus [LEEUW]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      3.613.000 Metaal, 3.613.000 Kristal en 3.613.000 Deuterium
      16.884.131 Metaal, 19.810.835 Kristal en 12.710.203 Deuterium
      4.221.033 Metaal, 4.952.709 Kristal en 3.177.551 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 34.625.000 eenheden verloren.
      Totale schade aanvaller inclusief na-raids: 34.653.000 eenheden.

      De verdediger heeft een totaal van 244.024.000 eenheden verloren.
      Totale schade verdediger inclusief na-raids: 247.520.000 eenheden.

      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 74.390.000 metaal en 51.557.000 kristal.
      Extra puin door na-raids: 7.000 metaal en 7.000 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 72.595.462 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      ________________________________________________

      Puin opgehaald door de aanvaller(s):
      74.397.000 Metaal en 51.585.000 Kristal



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 82.481.164
      Kristal: 66.097.544
      Deuterium: 15.345.754
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 163.924.462 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -162.741.664
      Kristal: -118.093.044
      Deuterium: -39.280.754
      De verdediger(s) hebben een totaal van 320.115.462 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.2.2
    • Mooie slag plofkop, werd wel eens tijd dat je iets deed inplaats van u vloot achter 2 miljard def te laten liggen

      Eventjes over hypocriet zijn gesproken , welke alliantie heeft mijn def al verschillende keren met IPR aangevallen voor geen enkele winst ?
      eventjes in je eigen ally kijken plofkop , had ik u ingame ook al gezegt

      @davyyyh ja je hebt je zelfs al heel duidelijk gemaakt dat je iets tegen onze alliantie hebt , reden ? of is het gewoon je persoonlijkheid dat je altijd ruzie zoekt met iedereen ?
      want blijkbaar had je ook iets tegen mij ?
    • Cathar wrote:




      Eventjes over hypocriet zijn gesproken , welke alliantie heeft mijn def al verschillende keren met IPR aangevallen voor geen enkele winst ?
      eventjes in je eigen ally kijken plofkop , had ik u ingame ook al gezegt
      hehe that was me, oeps! 1x omdat je me puin had gejat en 1x omdat ik je maan ging ploffen, vrij zeker dacht te weten dat je daar savede en toen bleek dat niet zo te zijn.. iets te snel je def gecrashed!
      Retired.

      - Seek Discomfort -
    • Cathar wrote:

      Mooie slag plofkop, werd wel eens tijd dat je iets deed inplaats van u vloot achter 2 miljard def te laten liggen

      Eventjes over hypocriet zijn gesproken , welke alliantie heeft mijn def al verschillende keren met IPR aangevallen voor geen enkele winst ?
      eventjes in je eigen ally kijken plofkop , had ik u ingame ook al gezegt

      @davyyyh ja je hebt je zelfs al heel duidelijk gemaakt dat je iets tegen onze alliantie hebt , reden ? of is het gewoon je persoonlijkheid dat je altijd ruzie zoekt met iedereen ?
      want blijkbaar had je ook iets tegen mij ?
      Ik heb niks tegen je ally, behalve dat ik het een noob en massa ally vind.
      Er staan ook mensen van andere allys op. Even voor de duidelijkheid, de mensen van leeuw staan erop omdat ze me kansloos phalanxden 3x per dag toen ik nog geen maan had. En soms voor 200 gv zoals jij. Dus ja jij staat er ook op.
      Definitief is niet voor eeuwig
    • davyyyh wrote:

      Ik heb niks tegen je ally, behalve dat ik het een noob en massa ally vind.Er staan ook mensen van andere allys op. Even voor de duidelijkheid, de mensen van leeuw staan erop omdat ze me kansloos phalanxden 3x per dag toen ik nog geen maan had. En soms voor 200 gv zoals jij. Dus ja jij staat er ook op.
      dus je lijst bestaat uit spelers die het spel spelen ? en als ik mij goed herinner heb ik je toen gezegt dat het mooie acties waren van je om die phalanxen te ontwijken ... maar ok , onthou vernamelijk dat wij u ooit hebben aangevallen :thumbsup: :paniek: en massa / noob alli :confused: ? das jouw mening :thumbup:
    • Cathar wrote:

      Mooie slag plofkop, werd wel eens tijd dat je iets deed inplaats van u vloot achter 2 miljard def te laten liggen

      Eventjes over hypocriet zijn gesproken , welke alliantie heeft mijn def al verschillende keren met IPR aangevallen voor geen enkele winst ?
      eventjes in je eigen ally kijken plofkop , had ik u ingame ook al gezegt

      @davyyyh ja je hebt je zelfs al heel duidelijk gemaakt dat je iets tegen onze alliantie hebt , reden ? of is het gewoon je persoonlijkheid dat je altijd ruzie zoekt met iedereen ?
      want blijkbaar had je ook iets tegen mij ?
      Lexie, ik zal even de situatie bechrijven.
      Ik lig te chillen achter mijn def, spioneer niemand en val niemand aan. Hell, ik bemoei me niet eens met wat er in onze alliantie gebeurd. Opeens komt er een of andere noob die mij vertelt dat ik al mijn def moet verschroten of dat hij anders alles gaat slopen (met ipr ofzo idk). Mijn reactie is dat ik hem ga bashen om te kijken of die het echt doet (nee) en val ook zijn alliantiegenoten aan omdat desbetreffende noob ook mijn alliantiegenoten bedreigd.

      Oftewel, waar zeg ik dat niemand met ipr mag gooien voor geen enkele winst? Leg maar uit wat er hypocriet aan is? Heb rakettie juist gezegd dat die moet doen wat die wilt. Niet zoals wat jij doet mij vertellen dat ik iets niet moet doen wat je alliantiegenoot juist aan het doen is (je uberhaubt ermee bemoeien is al irritant)

      Snap best dat Davy iets tegen je heeft. je kijkt een beetje met een scheve blik naar alles wat er gebeurd of gezegd wordt.
    • Cathar wrote:

      davyyyh wrote:

      Ik heb niks tegen je ally, behalve dat ik het een noob en massa ally vind.Er staan ook mensen van andere allys op. Even voor de duidelijkheid, de mensen van leeuw staan erop omdat ze me kansloos phalanxden 3x per dag toen ik nog geen maan had. En soms voor 200 gv zoals jij. Dus ja jij staat er ook op.
      dus je lijst bestaat uit spelers die het spel spelen ? en als ik mij goed herinner heb ik je toen gezegt dat het mooie acties waren van je om die phalanxen te ontwijken ... maar ok , onthou vernamelijk dat wij u ooit hebben aangevallen :thumbsup: :paniek: en massa / noob alli :confused: ? das jouw mening :thumbup:
      Ach... een zwarte lijst is ook onderdeel van het spel. Zie het maar als compliment. Staan heus niet alleen mensen van LEEUW op, je staat alleen wel bovenaan.

      Jij
      Spartan
      Trojan
      Terra
      renegade vesta

      Independence niet tenzij die nog één keer aanvalt


      Abremsev hoeft er niet op want die pak ik toch wel



      Ik heb ook een roze lijst, daar staan Plofkop en Raketnyy op
      Definitief is niet voor eeuwig