Gambit is leaving the universe

    • Gambit is leaving the universe

      Dag alle verslaafde ogamers met name HT, oftwel een mooie fijne familie groep bij elkaar die elkaar vaak niet eens echt kennen.
      Ook deze jongen gaat hierbij afscheid nemen al is het met pijn in zijn hart, want je raakt toch verbonden met jullie en
      met dit geweldige spel met al zijn ups en downs. Speel al sinds 2003 dit 'rot"spel haha heb dus alle veranderingen meegemaakt.
      Heb geen ander spel gevonden wat zo fascinerend blijft, terwijl het zo eenvoudig is, gewoon paar mijnen upgraden wat onderzoeken
      en af en toe wat aanvallen eruit gooien.

      Ooit in universe 2 begonnen met onze grote vriend Pikachu welke helaas voor de ogame diehards te vroeg overleden is.
      De alliantie UWS welke nog in bepaalde universe bestaat is uit jouw voort gekomen. Pika "UWE" waar je ook bent, ik hoop dat het je goed gaat.
      Denk dat ik daar meer een mijner was dan een fleeter al kan ook een mijner niet helemaal zonder vloot.
      Maar met planeten boven de 300 velden en hoge mijnen en geen ploffers dan ben je toch meer een mijner.
      Hierbij wil ik ook de toenmalige uni 2 spelers bedanken voor de mooie prachtige tijd daar ! Helaas door te laat inloggen op dat account was het poef.
      En ja ik speelde zonder DM (al was dat er in het begin ook nog niet, later volgens mij nog gemerged naar uni 3 en wie weet nogmaals gemergded met al die mergen lol )
      3oplus nadat UWS verdwenen was (was alleen overgebleven)
      Wolfpack al zul je dit vast nooit meer zien bedankt !
      Dikkiejay misschien dat jij hier ooit nog kijkt.
      Deboerman die mij gelukkig nooit gecrashed of de moeite genomen heeft, man wat had jij toen een vloot
      Pirates de enige alliantie die mijn vloot een keer gecrashed had.

      Dan diverse andere uni's maar vaak al snel gestopt ivm te fanatiek.
      Dan komt er het moment dat iemand me weer vraagt om in Zagadra een nieuwe uni toen te komen spelen.
      Die gozer weet me natuurlijk te overtuigen, wel een paar dagen later pas gestart, maar al snel in top 20 en later dus Rang 2.
      Hier wilde ik fleeter zijn dat lukte ook aardig in het begin, maar de miner in mezelf begon toch te kriebelen, dus een miner/fleeter meer geworden,
      dit ook omdat alle grote vloten buiten mijn latere alliantie PLAYbook verdwenen waren. (dit na een merge) waarbij Trucker kwam joinen RANG 1 met 3 x zoveel punten.

      HT gozer bedankt voor de geweldige ervaring weer en deze mooie tijd.
      James (cameron) het was een schitterende film om niet te missen.
      Alex / Youri / Pred kwamen allemaal de uni in.
      Rob (bendinho) / Swami / Takeoff en vele anderen bedankt.
      Jelle alias mrSaw een moeilijk target om te krijgen, leuke vloten en altijd actief helaas daar ook gestopt.
      Plofkop bedankt om het ons zo lastig mogelijk te maken, dankzij jou was het zeer interessant.
      BOU niet bedankt xd voor het wegkapen van al mijn veilingen lol.
      FR een friend en vijand ineen, man wat een bewoordingen jij wel niet geuit hebt tegen me haha in het begin en toch wederzijdse bewondering
      ik met name hoe snel je een vloot weer uit het niets weet op te bouwen na meningmaal gecrashed te zijn.
      De veilingen waar we erg vaak om gestreden hebben, ook daarin wederzijds respect.
      bedankt dat ik je bewoordingen in ieder geval naar mij toe heb kunnen temperen, dat het op een gegeven moment zelfs vriendelijk naar elkaar toe was.
      Hopelijk leer je dat ook naar anderen.

      HT bedankt voor ondanks al mijn ervaringen die ik heb en had, me toch nog goede tips kon geven in bepaalde zaken, MET DM kopen haha
      Ja heb eenmalig 20 euro aan DM uitgegeven aan dit spel, om astro af te kopen level 24/25 anders had ik 2 nog moeten wachten en de gedachten
      om te stoppen leefden toen al, dus dacht ach 16 jaar zonder DM , nu toch maar een keer doen, maar ben blij dat ik het al die tijd heb weten te kunnen volhouden
      en toch rang 2 wist te behalen door dedication en actief en alert te zijn.

      Alle teamleden door de jaren heen bedankt ! Nooit geen echte problemen gehad, als je gewoon normaal speelt
      1keer met Knigge maar die begreep al snel genoeg dat het niet mijn schuld was en na 3 dagen kon ik weer spelen (liep wel weer 3 dagen achter xd)
      :thumbsup:
      Voor iedereen die wel DM kocht bedankt dat ik het al die tijd gratis kon spelen dankzij jullie hield GF dit spel natuurlijk gaande. :D
      Mocht ik iemand vergeten zijn, dan hierbij mijn excuus, na al die jaren is het moeilijk om alle namen te onthouden.

      Ik alias GAMBIT saluut u vrienden en vijanden , familie die jullie geworden zijn het was een geweldige tijd samen.

      ;(
    • pff wat is dit nou dan kon je niet ff ingame zeggen dat je gaat stoppen
      echt jammer dat je stopt jij bent de enige in playbook die respect van mij verdient
      je bent een erg goede speler en ondanks geen nap altijd netjes de spios thuis gelaten om wederzijds respect
      de eerlijke strijd op de veiling ga ik missen maat
      ik wens je het beste toe met alles jij bent de meest sympathieke speler die ik ken
      lekker tijd doorbrengen met het gezin en schaken op zn tijd ik wens je al het geluk van de wereld het ga je goed
    • Gambit jammer maar begrijpelijk na zoveel jaar spelen
      jammer dat na het heengaan van Uwe de UWS / EUWS nooit meer hetzelfde was..
      Geniet van RL nu :) :thumbsup:
      {TOT: 6.985.783.000] + ninja: [Oldskool]BorDeauX DoG & Deception & Bernini vs. NOLAW [Vectrex] & ressiv[E UWS] & benjinho[NS] & Bandit[Noleader] & Sm0ke2Die[E UWS}