Verkoopt Deuterium: vaste partner gezocht

    • Verkoopt Deuterium: vaste partner gezocht

      Hallo mensen,

      ik ben op zoek naar een actieve fleeter die veel deut kan gebruiken en mij terug betaald in metaal/kristal. Momenteel speel ik als miner en zit ik op een startende productie van 300k per dag die ik kwijt wil maar verwacht dit eigenlijk binnen een korte tijd goed op te schroeven mits ik iemand kan vinden. Ik kan namelijk niet goed peilen hoe hoog de vraag is naar deut nu de merchant weg is en mensen de deut niet meer gebruiken om hun DM te spenderen. Ik wil eigenlijk geen gebruik maken van de marktplaats omdat daar een % verloren gaat als ik het goed begrijp (minimale uitleg daarover ingame). Is er iemand die mijn vaste partner wil worden en mijn toenemende deut productie kan gebruiken? In overleg met die gene wil ik gaan bepalen hoeveel prio ik aan de deut mijn ga geven . Ik ben gewend de 2,5 - 1,5 - 1 ratio te hanteren maar ik ben ook wel zo eerlijk dat na lange tijd niet gespeeld te hebben niet precies weet hoe de markt nu ligt met het nieuwe systeem, maar ik ga er vanuit dat we daarover wel gaan uitkomen.

      Stuur pm indien intresse! leavemealone

      Thx!

      The post was edited 1 time, last by gixxer ().