Hysteria wrote:
Clarification of the crawlers:
As some of you have been reporting issues with the crawlers production, here you have specific information.
To know how many crawlers work in your planet with an example in numbers this is the calculation:
Metal 30 + Crystal 30 + Deuterium 30 = 90*8= 720.
720 crawlers will work in your planet.
720*0.0002= the production increase in your planet. (the production in your planet *1.5 for the collector).
Berekening aantal crawlers
-
-
-
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen flauw idee heb zoals Knigge schrijft.
Ik weet wel dat momenteel alle servers met de update dezelfde specs hebben als het goed is. Dus dan zal het overal hetzelfde zijn. Hoe dat is als er andere specs zijn, echt geen idee. -
Momenteel hebben ze de Verzamelaarsklasse al 2 keer aangepast en de Onderzoeker klasse 1 keer. Generaal klasse heeft ook al 2 aanpassingen gekregen.
Voor nu zijn de waardes 8 crawlers per mine per planeet dat geactiveerd wordt. Dit laat de praktijk ook blijken voor mij in de testservers.
Verzamelaarsklasse geeft 0,03% boost per crawler en 25% boost in de mines.
Heb je de crawlers binnen, maar heb je niet de verzamelaarsklasse, dan geldt per crawler een 0,02% boost in je productie.
@Knigge': De multiplier klopt. 0,0002 is namelijk 0,02%, waarbij 1 eigenlijk 100% is.
Tot onze kennis ( waar GF voor zorgt dat we dat al niet veel hebben over deze update ), proberen we iedereen te voorzien van de antwoorden binnen ons bereik. Ook wij als team zijn zoekende. Graag hiervoor geduld. -
Je hebt helemaal gelijk HT, i stand corrected :p
-
Je kan dit zien bij productie-instellingen. Zelfs al heb je meer kruipers, je ziet enkel degenen die actief zijn.
Ik zal niet gauw je vloten in het oog houden. Ik heb namelijk last van phaalangxst. -
Berekening is als volgt:
(Metaalmiin lvl + kristalmijn lvl + deut mijn lvl) *8 = maximum crawlers/kruipers die het doen.
(Metaal 30 + kristal 30 + deut 30 )* 8 = 720 kruipers
Thanks Syrabi
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0