Er zijn spelers die al lange tijd in vmode verkeren of een itje zijn in meerdere universa. Maar ik wil graag kijken naar uni Ganimed. Zijn er nog spelers die een accountje over hebben in Ganimed, maar daar al lange tijd de hoop opgegeven hebben? Voor wat vrienden die wat aan willen kloten op zoek naar een paar accounts. Ik stuur degenen naar je door wanneer je van je account af wilt.
Oproep voor spelers met account in Ganimed
-
-
2.559.660 (Plaats 34 van 130)
9 planeten
1 maan
Staat al enorm lang in v.
Mag je zo hebben. Maar als je even wilt wachten of een hogere zich aanbiedt ook prima. Hoor het wel -
Bedankt voor het account voor 1 van de vrienden. Misschien kan Ganimed wat drukker worden. Nog anderen die hun account vrij willen stellen voor wat conjo's hier?
-
Zodat je die "vrienden" ook kan snitchen? Niks beters te doen in je leven volgensmijIk domineer
-
Gorilla wrote:
Zodat je die "vrienden" ook kan snitchen? Niks beters te doen in je leven volgensmij
-
ReWinD wrote:
Gorilla wrote:
Zodat je die "vrienden" ook kan snitchen? Niks beters te doen in je leven volgensmij
Ik domineer -
Gorilla wrote:
ReWinD wrote:
Gorilla wrote:
zo te lezen ken je hem niet dus waarom stel je een oordelingsvraag?
heb je niks beters te doen dan zulke hersenloze vragen te stellen die nergens opslaan? -
maar gorilla, hoor dat je account in vmode staat en aangezien je hier reageer betekent het dat je je account in ganimed wil weggeven?
zou wel tof zijn -
Gorilla wrote:
Vanaf nu ook graag on-topic houden voor iedereen.Retired.
- Seek Discomfort - -
Barney stinson wrote:
en waarom zou HT snitchen ? ken je hem?
heb je niks beters te doen dan zulke hersenloze vragen te stellen die nergens opslaan?
Barney stinson wrote:
maar gorilla, hoor dat je account in vmode staat en aangezien je hier reageer betekent het dat je je account in ganimed wil weggeven?
zou wel tof zijn
Abremsev wrote:
Waarom moet je altijd zo zuur en off-topic reageren? HT laat hier alleen zijn interesse zien om meer leven in een uni te stoppen, en meteen weer zo zuur. Het heeft verder ook niks te maken met de doelstelling van deze thread.
Vanaf nu ook graag on-topic houden voor iedereen.
Ik domineer -
Gorilla wrote:
Ja ik ken HT, en ja hij heeft een hele alliantie gesnitcht en dat vertel ik gewoon.
-
Gorilla wrote:
Barney stinson wrote:
en waarom zou HT snitchen ? ken je hem?
heb je niks beters te doen dan zulke hersenloze vragen te stellen die nergens opslaan?
Barney stinson wrote:
zou wel tof zijn
Abremsev wrote:
Waarom moet je altijd zo zuur en off-topic reageren? HT laat hier alleen zijn interesse zien om meer leven in een uni te stoppen, en meteen weer zo zuur. Het heeft verder ook niks te maken met de doelstelling van deze thread.
Vanaf nu ook graag on-topic houden voor iedereen.
maar zie al hoe je ben en dat zeg al meer over jou dan jij denk -
Abremsev heeft al aangegeven of we verder on-topic konden praten. Daar hier blijkbaar geen gehoor aan gegeven kan worden, bij deze gesloten
Spelers met een overleden account in Ganimed kunnen mij in pm vinden als ze er vanaf willen.
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0