[TOT: 206.004.000] Fire rain vs. BlackHawk [Ex Play] (A: 19.894.000, V: 186.110.000)

    • [TOT: 206.004.000] Fire rain vs. BlackHawk [Ex Play] (A: 19.894.000, V: 186.110.000)


      aangezien de broekpoeperts niks meer posten laat ik dan maar wat posten zaga is wel erg dood met alle moedige strijders onder 1 dekentje


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-02-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Fire rain
      ________________________________________________

      Kruiser 50.000
      _________________________________________

      Verdediger BlackHawk [Ex Play]
      ________________________________________________

      Groot vrachtschip 1.500
      Zonne-energiesatelliet 1.644
      Crawler 840
      Raketlanceerder 28.040
      Kleine laser 16.700
      Grote laser 4.000
      Gausskanon 100
      Ionkanon 250
      Plasmakanon 250
      Kleine planetaire schildkoepel 1
      Grote planetaire schildkoepel 1

      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Fire rain
      ________________________________________________

      Kruiser 49.314 ( -686 )
      _________________________________________

      Verdediger BlackHawk [Ex Play]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      3.455.655 Metaal, 925.455 Kristal en 722.550 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 19.894.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 186.110.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 19.520.000 metaal en 15.016.000 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 5.103.660 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      De aanvaller(s) hebben het puin.



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 9.255.655
      Kristal: 11.139.455
      Deuterium: -649.450
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 19.745.660 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -135.075.655
      Kristal: -46.053.455
      Deuterium: -10.084.550
      De verdediger(s) hebben een totaal van 191.213.660 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.1

      The post was edited 1 time, last by fire rain ().

    • je heb wel een hele grote mond voor iemand die maar max 20 minuten uit vmode kan blijven en er dan eer in vlucht
      je kan ons wel voor broekpoeperts noemen maar jij ben gewoon de mietje dat niet eens 24 uur uit vmode durf te blijven.
      neem een voorbeeld aan een oude lid van je oude ally lurtz die is niet zo bang en met een grote mond als jij
    • ook al eerder aangehaald: wat heeft NBAM er mee te maken?

      Toen ik daar nog speelde in Gemini zat niemand van de mensen die in Playbook nu zitten in NBAM hoor.

      We waren gewoon een eigen groepje klootzakken!

      Misschien moet je eens iets later uit vmode komen, zijn nog best veel mensen online als je er nu uitkomt als al die moonblows op je af komen. Gewoon zoals Gorilla rond 0300 's nachts lijkt mij de grootste irritatie factor :P

      Moet dat wel kunnen natuurlijk

      eens een addict, ALTIJD een addict
      Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/
    • Spacefighter wrote:

      ook al eerder aangehaald: wat heeft NBAM er mee te maken?

      Toen ik daar nog speelde in Gemini zat niemand van de mensen die in Playbook nu zitten in NBAM hoor.

      We waren gewoon een eigen groepje klootzakken!

      Misschien moet je eens iets later uit vmode komen, zijn nog best veel mensen online als je er nu uitkomt als al die moonblows op je af komen. Gewoon zoals Gorilla rond 0300 's nachts lijkt mij de grootste irritatie factor :P

      Moet dat wel kunnen natuurlijk
      meeste nbam Fans zitten in PLAYPOT

      Lekker weer fire!
      SrG
    • Plofkop wrote:

      Lownub wrote:

      vind het toch wel geinig dat 1 persoon een hele uni gek kan maken, lekker bezig fire!
      Denk meer dat het is dat Fire dat denkt.
      Succes met het herbouwen van deze 1% van je dagopbrengsten!

      Dat kan ook natuurlijk, maar ik speel niet in die uni en als ik het forum zo lees zijn er toch een aantal zeer gebrand om een eind aan deze speler te maken. Tuurlijk door zijn vmode gehop is dat ook bijna niet te doen

      :RR:
      Japetus.nl
      Mensa.org
      Europa.us (miner)
    • fire rain wrote:

      niet teveel naar die overloper luisteren lownub
      lol tuurlijk 1% droom verder plof maar ga nou maar lekker stoer doen met je vriendje ik kots je uit als dat nog niet duidelijk was
      je kots plofkop uit?
      hmmh wat heb jij bereikt? niks eigenlijk want plofkop deed alles.
      jij hopt vmode en plofkop die sloopte playbook vroeger en dat is een feit.
      de slagen zijn het bewijs dat jij niks kan en plofkop zich stil hield en zijn vloot liet praten.
      enige waar playbook bang voor hoefde te zijn was plofkop.
      maar agh jij kots hem uit maar agh dat is net alsof een mier poept, nobody cares about that zoals jij.
    • BeLikeMe wrote:

      @Barney stinson
      je zegt nou iets moois voor je eigen gepraat wat heb jij bereikt dan ? (nobody cares about that zoals jij.)

      maak het de volgende x ook in het engels af staat wat beter!
      kijk belikeme ik heb zelfs meer slagen en volwaardig dan hij. staan allemaal op het forum en een groot deel is verwijderd omdat het al meer dan 10 jaar op het forum stond.


      ja ik zat te twijfelen of volledig engels of van beide.
      maar ik weet wel waarom je het wil dan komt een gedeelte van jou naam erin.
      voor jouw zal ik het doen
      nobody cares about that like you.
    • Persoonlijke vetes lekker op het slagveld uitvechten :) en niet hier op het forum.

      Ontopic: bootjes heb je snel weer gerebuild Blackhawk! Is waarschijnlijk dezelfde dag al gebeurd. Ga je het terughalen als Fire uit vmode komt?

      De slag is klein maar fijn, verwacht natuurlijk wel wat meer Fire(work) ^^ . Have fun met de goodies.
      ~ Veni Vidi Sempi ~


      Zagadra
      Deimos


    • fire rain wrote:

      niet teveel naar die overloper luisteren lownub
      lol tuurlijk 1% droom verder plof maar ga nou maar lekker stoer doen met je vriendje ik kots je uit als dat nog niet duidelijk was
      Ik snap dus nog steeds niet waar je haat naar mij toe opeens vandaan komt? Puur omdat ik in een spelletje naar een groep ben overgestapt met mensen waar ik meer contact mee had dan de overgebleven mensen in mijn alliantie?

      Omdat ik je niet snel genoeg een a4'tje uitleg gaf terwijl ik midden in de kerstdiners zat?

      Als jij ingame bericht stuurt dat je in vmode gaat en er waarschijnlijk nooit meer uitkomt heb je ook een beetje het recht om boos te geven over iemands keuze (als je dat al had...) verspeeld.
      Het is al eerder genoemd, maar ik was juist degene die wat tegen playbook deed. Het enige wat jij deed was full fleet in 1 vlootslot vliegen waardoor je gecounterd werd of na 3 vliegpogingen iemand puintimen met ongeveer 5 mensen die konden halten binnen een paar stelsels met activiteit.

      Dan heb ik het nog niet eens over dat jij met je blinde woede op rewind wilt vliegen die 100% offline was, maar toen toch weer gered door mij omdat het overduidelijk was dat die gewoon een ploffer had.

      Ik ga geen woorden meer aan je vuil maken, ik heb een keuze gemaakt voor een andere alliantie in een spelletje (een spelletje Fire, spelletje) en de pm's die ik daarover van jou heb gekregen zijn echt te beschamend om als man te versturen.

      Voordat je weer met een niet-spellingsgecontrolleerde reactie komt blm, jij bent ongeveer een uurtje of 12 uit vmode geweest in zaga en was de vmode knop "vergeten". Mooie playbook pushactie van je!



      ps, 1% is beetje weinig misschien, maar 6.67% komt toch echt in de buurt, punt blijft hetzelfde.