ReWinD wrote:
We weten allemaal dat Nederland een kleine regio is in Ogame land. Maar als we geen eens een poll kunnen hebben op het baord omdat er te weinig spelers zijn. Is het dan geen idee om het .NL forum op tezeggen en het te mergen met .EN?Lord wrote:
In lijn met de poll zijn die specs aangevraagd voor Japetus. Als ik af mag gaan op het aantal draadjes/posts op het board, is dit niet het mega actieve universum geworden dat het zou moeten zijn na inbreng van de community. Dus nee, ik voel niet veel voor een nieuwe poll op dit moment.
Zoals een def naar puin optie zou heel prettig zijn, of spio raids? Waarom word onze keuze in deze servers beperkt? Als spelers in dit soort uni's willen spelen maar ze in Nederland niet kunnen vinden, krijg je dan niet het resultaat dat er meer uitloop is Nederland?
Ik weet dat je geen def naar puin uni wilt hebben ivm cijfers lord. Maar ieder uni is binnen een paar maand al weer dood(volgens de spelers). Maakt het dan echt def naar puin uni hebben of spio raids? Ik merk dat ik een beetje door draai, maar het zou prettig zijn als we een soort 'max' uni zouden hebben waar iedere spec op max staat met van alles er op en er aan(dat in de spel regels valt).
Helaas mis je een aantal feiten en doe je aannames dat anderen bepaalde specs net zo belangrijk vinden als jij. Voor de vorige merge hebben we een Yakini gehad met spio raiden, een universum dat niet heel erg actief was. Taurus had def naar puin, Ursa had non-AGS, Vega had def naar puin en stuk voor stuk waren deze universa lang niet zo actief als Gemini of Zagadra. En kijk nu naar Deimos, het bestaande universum met def naar puin. Uit de resultaten van activiteit/spelers aantallen blijkt wat spelers wel of niet willen, niet uit een poll.
:: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][