vraag me dan nu ook af zijn er plannen voor
platinum voor detroid/kraken/Newtron (24 uur versnellers)
die dan evt beschikbaar komen in speciale events waneer je die boosters kan kopen
en beschikbaar komen op de veiling?
Inplaats van zo bijdehand te doen als je keek was mijn post eerder gemaakt wanneer er geen informatie over was.
Correct, we zijn elkaar net mis gelopen. Ik was aan het schrijven toen jij postte, maar was eigenlijk al iets te laat. De link geeft echter de beschikbare informatie, daarmee is de vraag verder wel beantwoord.
Om alles centraal te houden, heb ik de beide topics samengevoegd en kan de samengevoegde variant wmb open blijven
:: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 :: ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][
Inplaats van zo bijdehand te doen als je keek was mijn post eerder gemaakt wanneer er geen informatie over was.
Is niet om bijdehand te doen, is enkel een reactie dat er informatie binnen is gekomen wat jou direct kon helpen.
Om verdere onnodige reacties in het topic te hebben, is het daarna gesloten. Niets meer, niets minder. Uiteraard heb ik ook gekeken naar de tijden van posten.
Ik vind die 90d en 30d wel een beetje overkill worden. Meer om de cashflow wat op te pimpen.
Slechts 765k dm om 1 mine voor 90 dagen extra omzet te geven.. doe dat x12 tot x15 en dan kom je op 9 mil + uit.. je moet wel heel erg schijt aan geld hebben wil je ffkies al je mines 90 dagen 40% aanzetten..