Eerst HOF: [TOT: 176.073.000] sepukku vs. Sempi [Pleebook] (A: 340.000, D: 175.733.000)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Eerst HOF: [TOT: 176.073.000] sepukku vs. Sempi [Pleebook] (A: 340.000, D: 175.733.000)

    Ongeveer een week geleden heb ik het account van Sepukku overgenomen; hij had er geen zin meer in. Ik verveelde me met de quarantaine. Dus dacht waarom ook niet. Ik kon onder zijn naam spelen, wou beetje onder de radar blijven. Ik en Playbook gaan niet zo goed door één deur, had een jaar geleden ook al een klein avontuurtje in Zaga. Sepukku was succesvol met i-tjes raiden en expo's dus ja niet te moeilijk dacht ik. Dat lukt mij ook wel.


    Maar als ik dan zie dat mensen miljarden expo-puin halve dagen laten liggen begint er wat te kriebelen. Die arrogantie van: niemand kan ons wat kan maken. Dus ik dacht laat ik het eens proberen, het lukte me gewoon en ik pakte een paar 100 miljoen. Al snel genoeg had James dat door, aangezien ik de enige actieve ben buiten die monopolybende om. Die nacht gelijk dikke RIP waves op mijn manen gehad 4 verloren maar James zat er natuurlijk naast. Toen dacht ik, weet je wat ik ga die wing proberen te joinen. Even testen of ze wel zo close zijn. Gelijk IPR van Rewind, top teken.


    Nu kon ik twee dingen doen. Afwachten tot ze alles gaan bashen en constant manen gaan ploffen zoals ze bij Truck deden en hem zo in vakmode drukte

    Of er keihard tegen in gaan. Schoppen tegen de vettige verwende en verwaande top. Dat heeft toch wel een charme dus ik ben er vol voor gegaan.


    Na de drukke nacht die me ongeveer 10 miljard gs opleverde ben ik ze nog ff via de pm wezen stangen. Beetje water op de hete olie gooien, altijd leuk. Alleen toen kreeg ik het verwijt dat ik Elektrogast zou zijn.

    Ja heel leuk en aardig, maar dat is niet de bedoeling. Dus mijn forumaccount afgestoft. Ik denk dat het ommenabij 10 jaar geleden is dat ik voor het laatst een slag heb gepost.

    Nog even shoutout naar de mensen waar ik expo puin van heb gejat, die kan ik niet posten:
    JamesCameron 2,5 miljard puin
    Klapstoeltje 1,7 miljard puin
    Lurtz 500 miljoen puin
    Cmeilink 200 miljoen puin

    Iedereen van Ex Playbook en Pleebook lopen nu te schreeuwen van blijf dan stoer uit vakmode. Hahahaha, nee.

    Toedels en een kusje voor jullie pijn


    @Sempi succes met RB




    On 16-04-2020 --:--:--, the following fleets met in battle:



    Attacker sepukku
    ________________________________________________


    Battlecruiser 3.000
    _________________________________________


    Defender Sempi [Pleebook]
    ________________________________________________


    Small Cargo 5.020
    Large Cargo 10.219
    Light Fighter 136
    Heavy Fighter 6
    Cruiser 35
    Battleship 3
    Recycler 51
    Espionage Probe 188
    Destroyer 5
    Battlecruiser 347
    _________________________________________



    After the battle ...


    Attacker sepukku
    ________________________________________________


    Battlecruiser 2.996 ( -4 )
    _________________________________________


    Defender Sempi [Pleebook]
    ________________________________________________


    Destroyed!
    _________________________________________



    The attacker has won the battle!


    The attacker captured:
    1.198.400 Metal, 1.198.400 Crystal and 1.198.400 Deuterium
    157.348.450 Metal, 45.896.757 Crystal and 91.480.329 Deuterium
    39.337.113 Metal, 11.474.189 Crystal and 22.870.082 Deuterium
    9.834.278 Metal, 2.868.547 Crystal and 5.717.520 Deuterium


    The attacker lost a total of 340.000 units.
    The defender lost a total of 175.733.000 units.
    At these space coordinates now float 67.178.400 metal and 69.270.400 crystal.
    The attacker captured a total of 390.422.465 units.


    The chance for a moon to be created from the debris was 20%.



    Summary of profit/losses:


    Summary attackers(s)

    Metal: 207.598.241
    Crystal: 61.277.893
    Deuterium: 121.206.331
    The attacker(s) made a profit of 390.082.465 units.


    Summary defender(s)

    Metal: -291.571.241
    Crystal: -147.865.893
    Deuterium: -126.718.331
    The defender(s) lost a total of 566.155.465 units.



    Powered by OGotcha CR Converter 4.3.1

    EX-NR1-HIT-OGAME-NL
    Ind0 6.102.916.201 (Plaats 4 van 1011)
    RETIRED FLEETER - MINES ONLY
  • Indo ken ik nog wel uit de uni 10 tijd. Leuk dat je nog rond hangt.

    De gevestigd orde vind het volgens mij nooit leuk als er leven in de brouwerij komt. Dan moeten ze ineens weer op gaan passen. Is Trucker echt de vmode in gepest? Zonde voor hem.

    Leuke winsten alles bij elkaar. Succes met vmode hoppen, is aan te raden hehe. Crash @Barney stinson ook gelijk ff.
  • Leuke hitjes, zeker die op Plofkop! En groot gelijk dat je puin jat als het er lang ligt.
    Van beide kanten wel begrijpelijk, ik zou ook geen zin hebben om te gaan saven in Deimos. Dus dan zou ik denk ik ook wel manen gaan knallen.
    Wel jammer dat je in vmode zit, ik had graag gezien dat je die meeloper met die grote waffel had gesloopt (Barney Simpson). Rest van de club is wel relaxt.

    JamesCameron wrote:

    In jouw schoenen had ik exact hetzelfde gedaan, en in mijn schoenen jij ook hetzelfde denk ik ;)

    Aflossing van de vmode warrior wacht in zaga. Geniet van je gs en let the games begin!

    Wel lucratieve business zeker James? Ik zie op mmorpg toch vaak indrukkende cijfers voorbij komen. Bijna 700 miljoen in een maand.
    Ik vrees dat ik de verkeerde klasse heb gekozen, nooit aan deze optie gedacht. Gewoon hele dag op piratenjacht.
  • LoneRanger wrote:

    Leuke hitjes, zeker die op Plofkop! En groot gelijk dat je puin jat als het er lang ligt.
    Van beide kanten wel begrijpelijk, ik zou ook geen zin hebben om te gaan saven in Deimos. Dus dan zou ik denk ik ook wel manen gaan knallen.
    Wel jammer dat je in vmode zit, ik had graag gezien dat je die meeloper met die grote waffel had gesloopt (Barney Simpson). Rest van de club is wel relaxt.

    JamesCameron wrote:

    In jouw schoenen had ik exact hetzelfde gedaan, en in mijn schoenen jij ook hetzelfde denk ik ;)

    Aflossing van de vmode warrior wacht in zaga. Geniet van je gs en let the games begin!
    Wel lucratieve business zeker James? Ik zie op mmorpg toch vaak indrukkende cijfers voorbij komen. Bijna 700 miljoen in een maand.
    Ik vrees dat ik de verkeerde klasse heb gekozen, nooit aan deze optie gedacht. Gewoon hele dag op piratenjacht.
    zeer lucratief idd,

    het is een mooie winst voor Ind0, maar hij is helaas in vm gedoken, als je echt ballen zou hebben zou je blijven spelen ;) ik kom graag mijn gs weer bij je ophalen zodra je uit vm komt ^^ maar dat heb ik je ingame ook al gemeld :) @Ind0...
    Ind0 gaf aan ingame dat mijn ego te groot was omdat ik het woord monopolie door hem in de mond gelegd kreeg XD maar ergens is het wel zo, enige tegenstand is hij nu op dit moment in de uni en hij zit stoer in vm..

    wat james zegt, schaar ik me ook enigszins achter, had wss hetzelfde gedaan in zijn schoenen en omgekeerd.
    -Niets Interessants te melden-
  • someone wrote:

    Indo ken ik nog wel uit de uni 10 tijd. Leuk dat je nog rond hangt.

    De gevestigd orde vind het volgens mij nooit leuk als er leven in de brouwerij komt. Dan moeten ze ineens weer op gaan passen. Is Trucker echt de vmode in gepest? Zonde voor hem.

    Leuke winsten alles bij elkaar. Succes met vmode hoppen, is aan te raden hehe. Crash @Barney stinson ook gelijk ff.
    je bent zoals in vele reacties gewoon een triest ventje.
    misschien moet je dat zelf ff komen doen of ben je bang dat ik je vmode in jaag?
  • LoneRanger wrote:

    Wel lucratieve business zeker James? Ik zie op mmorpg toch vaak indrukkende cijfers voorbij komen. Bijna 700 miljoen in een maand.

    Ik vrees dat ik de verkeerde klasse heb gekozen, nooit aan deze optie gedacht. Gewoon hele dag op piratenjacht.
    700m in de maand? Ik heb niet eens 700m punten...
    Je kan ook nooit rekenwerk aan een ambtenaar overlaten :P
  • JamesCameron wrote:

    LoneRanger wrote:

    Wel lucratieve business zeker James? Ik zie op mmorpg toch vaak indrukkende cijfers voorbij komen. Bijna 700 miljoen in een maand.

    Ik vrees dat ik de verkeerde klasse heb gekozen, nooit aan deze optie gedacht. Gewoon hele dag op piratenjacht.
    700m in de maand? Ik heb niet eens 700m punten...Je kan ook nooit rekenwerk aan een ambtenaar overlaten :P
    Niet rekenen, niet rekenen? Ik heb even puntjes tussen het getal gezet, brutale vlerk. Jij altijd met je vooroordelen over ambtenaren. Ik doe heus wel wat anders dan de hele dag p@rnhub kijken. Je moet toch wat nu met die wc papier tekorten...

    Top raider the current month
    771.963.025 James Cameron (Ex Play)


  • LoneRanger wrote:

    Niet rekenen, niet rekenen? Ik heb even puntjes tussen het getal gezet, brutale vlerk. Jij altijd met je vooroordelen over ambtenaren. Ik doe heus wel wat anders dan de hele dag p@rnhub kijken. Je moet toch wat nu met die wc papier tekorten...

    Top raider the current month
    771.963.025 James Cameron (Ex Play)
    Dat is de schade tegen de piraten beste ambtenaar, 20% puin en een beetje eigen schade
  • monfy wrote:

    LoneRanger wrote:

    Niet rekenen, niet rekenen? Ik heb even puntjes tussen het getal gezet, brutale vlerk. Jij altijd met je vooroordelen over ambtenaren. Ik doe heus wel wat anders dan de hele dag p@rnhub kijken. Je moet toch wat nu met die wc papier tekorten...

    Top raider the current month
    771.963.025 James Cameron (Ex Play)
    Dat is de schade tegen de piraten beste ambtenaar, 20% puin en een beetje eigen schade
    Heb je mij ergens zien schrijven 700 miljoen puin? Of 700 miljoen punten? Ik kan niet rekenen, maar jullie/jij niet begrijpend lezen. :thumbsup: En James, je bent ingelogd op je Monfy account, oelewapper. Ik heb je toch geleerd: als je vals speelt, doe het dan goed! Heb je nou niets geleerd van ons clubje toen je nog trainee was?
  • Niks valsspelen. Gewoon anderen het vuile werk voor je op laten knappen (6) Deze 2e rangs James heeft namelijk exact gezegd wat ik ook had willen zeggen! Dat de normale burger niks snapt van ambtenaren blijkt maar weer eens, en maar vloeken en tieren... Het is weer duidelijk dat je vrouw je weer een tijdje niet geslagen heeft.

    Nu ik het er toch over heb, doe *KNIP* nog de groeten van me! *KNIP*


    ~HT @22-04-'20 ~11:30 | Wegens privacy richtlijnen niet toegestaan om namen openbaar te maken. De rest is ook niet nodig.

    The post was edited 2 times, last by Hitsugaya Toushiro ().