Expeditie handleiding

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • IC heeft een deutverbruik van 200, navigator heeft 240 als deutverbruik.

      In mijn uni dan, maar het gaat om de relatie van de verbruiken dus IC is iets minder.

      Mja, het wordt meer een tombola game ipv old ogame. Een soort roulette waar de 0 het verlies van je vloot is en 10 cijfers betreffen dan die winsten op aliens en piraten en de bulk van de cijfers betreft GS of vloot winst waar je dus niet op zit te wachten.

      Zal je zien dat GF verzint dat alle aliens die de vloot killen met een zwart gat kunnen worden afgeschrikt als er per week een 30.000 DM verzinsel wordt gekocht... daar zijn ze wel slim in.
      Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!
    • Ik zag al een aantal mensen vreemd hard stijgen, het werd pas echt duidelijk toen ik in Kallisto @renederoij met 800k kleine vrachters spotte. Toen ik hem vervolgens een berichtje stuurde met de vraag hoe en wat hij met die kv zijn expo's deed kreeg ik geen reactie :P Had intussen ook maar eens op de andere fora informatie gezocht. fijn dat er hier nu ook een topic is :p

      -1 voor @renederoij en het niet reageren
    • Simba wrote:

      Dizzy wrote:

      de hogere spelers wilden het wel degelijk geheim houden, natuurlijk wel begrijpelijk in hun positie
      Topic starter was de gene die het niet wou delen ivb de groei potentie. Daarnaast had hij een vloot verdubbeling van 7mil lg 7mil kv door een sprongpoort bug wat hij mocht houden. Zo kon hij nog meer graaien en binnen harken met expo. MAAR DAT IS NU VOORBIJ! Xxx
      Wait, whut? Door een bug 14 miljoen boten krijgen, en mogen houden? GF TF?
      Retired.

      - Seek Discomfort -
    • Ik was een van de eerste die begon met expo en de informatie deelde met ally leden. Helaas houden mijn ally leden niet zo van delen, zo is te zien in de top 10 van zaga, en zo blijkt ook uit de salty reactie van simba weken na dato en nadat hij alle grondstoffen van die bug zich eigen heeft gemaakt! Over graaien en binnen harken gesproken ...

      Na een sprong was door een bug mijn expeditievloot verdubbeld. Ik heb dit direct gemeld aan de GO en GA waardoor voor GFs doen in no-time een bug-fix is uitgevoerd. Gezien mijn cheat-vrije historie en het snel melden van de bug mocht ik het houden. Helaas kunnen mijn ally leden dat niet allemaal zeggen.... ;(
    • JamesCameron wrote:

      Ik was een van de eerste die begon met expo en de informatie deelde met ally leden. Helaas houden mijn ally leden niet zo van delen, zo is te zien in de top 10 van zaga, en zo blijkt ook uit de salty reactie van simba weken na dato en nadat hij alle grondstoffen van die bug zich eigen heeft gemaakt! Over graaien en binnen harken gesproken ...

      Na een sprong was door een bug mijn expeditievloot verdubbeld. Ik heb dit direct gemeld aan de GO en GA waardoor voor GFs doen in no-time een bug-fix is uitgevoerd. Gezien mijn cheat-vrije historie en het snel melden van de bug mocht ik het houden. Helaas kunnen mijn ally leden dat niet allemaal zeggen.... ;(
      Dude jij bent echt erg. Beetje lopen slijmen op het forum bah gewoon triest opzoek naar nieuwe vriendjes??? Jij heb dat expo gedoe niet eens zelf uitgezocht dat hebben anderen gedaan je hebt alleen mee gedaan aan het onderzoek.
    • Volgens mij is er iemand een beetje zuur en probeert die hier op het board alsnog zijn grieven kenbaar te maken en zo zijn gram te halen :rolleyes:
      Zullen we het bij het topic houden en de expo opbrengsten bespreken schatjes? :* :love: <3
      HoFcounter: LIV
      RIPKILLcounter: CXCI
      Gevorderde HoFcounter: XXVIII
      Expertcounter: VI
      Federatief
      Expertcounter: III
    • Simba wrote:

      JamesCameron wrote:

      Ik was een van de eerste die begon met expo en de informatie deelde met ally leden. Helaas houden mijn ally leden niet zo van delen, zo is te zien in de top 10 van zaga, en zo blijkt ook uit de salty reactie van simba weken na dato en nadat hij alle grondstoffen van die bug zich eigen heeft gemaakt! Over graaien en binnen harken gesproken ...

      Na een sprong was door een bug mijn expeditievloot verdubbeld. Ik heb dit direct gemeld aan de GO en GA waardoor voor GFs doen in no-time een bug-fix is uitgevoerd. Gezien mijn cheat-vrije historie en het snel melden van de bug mocht ik het houden. Helaas kunnen mijn ally leden dat niet allemaal zeggen.... ;(
      Dude jij bent echt erg. Beetje lopen slijmen op het forum bah gewoon triest opzoek naar nieuwe vriendjes??? Jij heb dat expo gedoe niet eens zelf uitgezocht dat hebben anderen gedaan je hebt alleen mee gedaan aan het onderzoek.
      Tuurlijk zoekt hij nieuwe vrienden, die van hem waren blijkbaar niet te vertrouwen. Die kochten/verkochten hun accounts om hem te naaien. Hoeveel heb je gegeven voor jouw huidige accountje? en ga je ook nog weer koloniseren bij je twee farmaccounts in 4:200? Alles om bovenaan te staan toch? Dus lees James zijn tutorial maar goed voordat je weer een beter account moet kopen om bij te blijven


      OT: hele handige uitleg James, ik vroeg me al af hoe het jullie lukte om miljarden binnen te krijgen hahah
    • Ik dacht dat dit algemeen bekend was? Ik heb hier helemaal in het begin mee zitten rekenen en het bleek inderdaad dat je een positieve verwachtingswaarde had wat betreft de winst die je maakt als je de juiste hoeveelheid piraten/aliens tegenkomt, of wanneer je een zwart gat tegenkomt. In andere woorden, hoe meer vloot je ter beschikking hebt, des te meer winst je op lange termijn maakt. Het enige wat je hiervoor hoeft te kunnen is een rustig plekje in het universum zoeken en dan je vloot zo vaak mogelijk expedities versturen.

      Helaas heb ik mijn data niet meer, ik wilde hier destijds een topic over openen om mijn beklag te doen, maar dat werd niet door iedereen gewaardeerd. Al met al is het GameForge gelukt om van wat in mijn optiek een strategisch spel was een loterij te maken. Ik snap ergens wel dat mensen zo snel mogelijk willen groeien, maar voor mij hebben ze eerlijk gezeg de essentie van het spel ontnomen. Uiteraard kan ik ook als een nolifer de hele dag expedities gaan versturen, maar hier kan ik ten eerste de motivatie niet voor opbrengen en ten tweede vind is het ook een principiele kwestie. Gelukkig lees ik dat ik nog een aantal medestanders heb.