[TOT: 53.375.000] Jenske03 [Bananana] & The King [Bananana] vs. Klapstoeltje [IaJ] (A: 10.497.000, V: 42.878.000)

    • [TOT: 53.375.000] Jenske03 [Bananana] & The King [Bananana] vs. Klapstoeltje [IaJ] (A: 10.497.000, V: 42.878.000)



      Een genot om met jen te vliegen

      Groeten aan de alliantie!!

      Snel herstel voor de verdediger


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-05-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Jenske03 [Bananana]



      • [align=center][/align]


      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 750394 (−356)
      Zwaar gevechtsschip 663591 (−72)
      Kruiser 6665 (−1)
      Slagschip 8787
      Interceptor 51
      51
      Reaper 32
      32
      Pathfinder 321
      310 (−11)
      Klein vrachtschip 1.000576 (−424)
      _________________________________________

      Aanvaller The King [Bananana]



      ________________________________________________

      Slagschip 7171
      Interceptor 40
      40
      Pathfinder 240
      232 (−8)
      Licht gevechtsschip 1.734823 (−911)
      Zwaar gevechtsschip 1.115919 (−196)
      Kruiser 333318 (−15)
      _________________________________________

      Verdediger Klapstoeltje [IaJ]



      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 1.0010
      Groot vrachtschip 1.256
      0
      Licht gevechtsschip 22
      0
      Zwaar gevechtsschip 159
      0
      Kruiser 37
      0
      Slagschip 5
      0
      Recycler 100
      0
      Spionagesonde 685
      0
      Bommenwerper 37
      0
      Vernietiger 2
      1 (−1)
      Interceptor 250
      Pathfinder 86
      0
      Raketlanceerder 5.000
      0
      Kleine planetaire schildkoepel 1
      0
      _________________________________________


      Het gevecht eindigt in een remise.

      De aanvaller steelt:
      0 Metaal, 0 Kristal en 0 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 10.497.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 42.878.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 15.574.634 metaal en 12.862.167 kristal.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      De aanvaller(s) hebben het puin.



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 8.845.634
      Kristal: 9.278.167
      Deuterium: -184.000
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 17.939.801 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -25.881.000
      Kristal: -15.090.000
      Deuterium: -1.907.000
      De verdediger(s) hebben een totaal van 42.878.000 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.1
    • Doc Holliday wrote:

      wat een farm is dat zeg. :) helaas geen goodies zo te zien maar prima winstje (y)
      nou nou nou zeg, je weet niet eens wat er aan de hand is en je oordeelt al ;) ... de vorige keer was mijn eigen fout.... dit keer is het een dikke bug... ik had mijn vloot op plaatsing van mijn maan elders naar deze coords gestuurd naar mijn MAAN. aankomsttijd zou omstreeks half 10 moeten zijn.... kijk ik net, ligt mijn vloot er al om half 4.... en op planeet.... niet op mn maan...
      Ticket is al aangemaakt, dus ik ga het meemaken wat GF hieraan gaat doen.

      Ik blame de aanvallers dus niet, mooi gespot, maar had dus nog lang niet gespot mogen worden...
      -Niets Interessants te melden-
    • Muy buena batalla!

      Haha lekkere slag mannen! Lekkere winst ook.
      Veel plezier met spenderen van al die grondstofjes!

      Jammer weer klapstoeltje, zou zonden zijn als je inderdaad door een bug je vloot moet verliezen.
      Succes met de Rebuild in iedergeval
      [Bananana]
      ______________________________________
      EL-AHRAIRAH

      The post was edited 1 time, last by El-ahrairah ().

    • Klapstoeltje wrote:

      nou nou nou zeg, je weet niet eens wat er aan de hand is en je oordeelt al ... de vorige keer was mijn eigen fout.... dit keer is het een dikke bug... ik had mijn vloot op plaatsing van mijn maan elders naar deze coords gestuurd naar mijn MAAN. aankomsttijd zou omstreeks half 10 moeten zijn.... kijk ik net, ligt mijn vloot er al om half 4.... en op planeet.... niet op mn maan...
      Ticket is al aangemaakt, dus ik ga het meemaken wat GF hieraan gaat doen.

      Ik blame de aanvallers dus niet, mooi gespot, maar had dus nog lang niet gespot mogen worden...
      Ga ik ook zeggen als ik gecrasht ga worden dat het een bug was, nee je bent gewoon een grote noob!

      Mooie aanval goed gedaan lekkere winst
      Ik domineer
    • Gorilla wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      nou nou nou zeg, je weet niet eens wat er aan de hand is en je oordeelt al ... de vorige keer was mijn eigen fout.... dit keer is het een dikke bug... ik had mijn vloot op plaatsing van mijn maan elders naar deze coords gestuurd naar mijn MAAN. aankomsttijd zou omstreeks half 10 moeten zijn.... kijk ik net, ligt mijn vloot er al om half 4.... en op planeet.... niet op mn maan...
      Ticket is al aangemaakt, dus ik ga het meemaken wat GF hieraan gaat doen.

      Ik blame de aanvallers dus niet, mooi gespot, maar had dus nog lang niet gespot mogen worden...
      Ga ik ook zeggen als ik gecrasht ga worden dat het een bug was, nee je bent gewoon een grote noob!
      Mooie aanval goed gedaan lekkere winst
      als jij nou gewoon eens je grote mond houdt ;) er komt namelijk niets intelligent uit zetten. maar dat zijn we wel gewend van je ;) de enige noob hier dat ben jij, zwakke vmode hopper.
      -Niets Interessants te melden-
    • Klapstoeltje wrote:

      Gorilla wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      nou nou nou zeg, je weet niet eens wat er aan de hand is en je oordeelt al ... de vorige keer was mijn eigen fout.... dit keer is het een dikke bug... ik had mijn vloot op plaatsing van mijn maan elders naar deze coords gestuurd naar mijn MAAN. aankomsttijd zou omstreeks half 10 moeten zijn.... kijk ik net, ligt mijn vloot er al om half 4.... en op planeet.... niet op mn maan...
      Ticket is al aangemaakt, dus ik ga het meemaken wat GF hieraan gaat doen.

      Ik blame de aanvallers dus niet, mooi gespot, maar had dus nog lang niet gespot mogen worden...
      Ga ik ook zeggen als ik gecrasht ga worden dat het een bug was, nee je bent gewoon een grote noob!Mooie aanval goed gedaan lekkere winst
      als jij nou gewoon eens je grote mond houdt ;) er komt namelijk niets intelligent uit zetten. maar dat zijn we wel gewend van je ;) de enige noob hier dat ben jij, zwakke vmode hopper.
      Ik sta nergens in vmode :love:

      Mooie slag
      Ik domineer
    • Gorilla wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      Gorilla wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      nou nou nou zeg, je weet niet eens wat er aan de hand is en je oordeelt al ... de vorige keer was mijn eigen fout.... dit keer is het een dikke bug... ik had mijn vloot op plaatsing van mijn maan elders naar deze coords gestuurd naar mijn MAAN. aankomsttijd zou omstreeks half 10 moeten zijn.... kijk ik net, ligt mijn vloot er al om half 4.... en op planeet.... niet op mn maan...
      Ticket is al aangemaakt, dus ik ga het meemaken wat GF hieraan gaat doen.

      Ik blame de aanvallers dus niet, mooi gespot, maar had dus nog lang niet gespot mogen worden...
      Ga ik ook zeggen als ik gecrasht ga worden dat het een bug was, nee je bent gewoon een grote noob!Mooie aanval goed gedaan lekkere winst
      als jij nou gewoon eens je grote mond houdt ;) er komt namelijk niets intelligent uit zetten. maar dat zijn we wel gewend van je ;) de enige noob hier dat ben jij, zwakke vmode hopper.
      Ik sta nergens in vmode :love:
      Mooie slag
      je kan niet gecrasht worden als je niet speelt:)

      eens een addict, ALTIJD een addict
      Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/
    • Robbendinho wrote:

      Haha wel grappig als de hele top 10 straks klapstoeltje is :D

      Jammer Klap maar ik weet zeker dat je deze knaapjes wel terug gaat pakken.
      Haha vooralsnog komt deze slag nooit in een top 10 terecht, dan moeten ze toch iets meer schade doen. Maar @Klapstoeltje is niet de enige die de dupe is. Ben benieuwd wat GF aan de bug gaat doen, heb er al meer over gehoord, in verschillende landen. Erg vervelend allemaal.

      Goede rebuild Klappie.
      Retired.

      - Seek Discomfort -