Draadjes idee 3.0

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Draadjes idee 3.0

      Ik las hier een goed idee, maar helaas was het topic al gesloten. Ik dacht start dus een nieuw topic om mijn steun uit te spreken voor dit idee.

      Mijn voorstel is om gewoon te stoppen met coupons te geven aan een waardeloze mod functie op een board wat zo dood is dat als een topic meer dan 2 of 3 reacties krijgt het een wonder is. Mocht een topic dan eindelijk genoeg prikkelen om wat reacties uit te lokken dan worden deze zonder goede reden op slot gegooid.

      Dit voelt als een gespreksleider hebben terwijl je met 3 mensen in de hal staat te praten. Ten eerste de bijeenkomst is niet groot genoeg om een gespreksleider te kunnen verantwoorden, ten tweede neemt niemand die gespreksleider serieus behalve de gespreksleider zelf en ten derde is het gewoon een irritatie die de gezelligheid niet ten goede komt.

      Vroeger steunde ik het idee van een mod wel, maar kunnen we alsjeblieft stoppen met te pretenderen dat dit forum nog iets voorstelt behalve wat oude rotten die hier af en toe wat berichtjes achter laten. Het is zo spannend allemaal niet meer.

      En ga nu alstublieft niet zeggen dat ik tegen het team in ga oid want wie neemt dat nog serieus anno 2020?
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • Topics worden niet zonder reden op slot gegooid. De achterliggende gedachte however, is voor veel spelers vaak onwetendheid of niet in willen zien waar het fout gaat. Na het sluiten van een topic, mag ten allen tijden verhaal gehaald worden door de TS ( middels pm ) om te kijken waarom het gesloten is. Daar dit vrijwel nooit gebeurt, geeft eigenlijk al aan dat de speler het zelf ook wel weet, maar voor dramatisch effect een nieuw topic opent om ons te prikkelen.

      Voor degene boven me. Hetgeen wat je krijgt aan coupons wat je krijgt maakt het niet waard wat je vaak genoeg moet doorstaan voor de community.

      The post was edited 1 time, last by Hitsugaya Toushiro ().

    • Zaphod Beeblebrox wrote:

      Voor degene boven me.

      Laat dat aan de community om te beoordelen.
      Hi Zaph.

      Je krijgt 40 euro aan coupons per kwartaal, dus 160 euro per jaar. Hiervoor ben je als mod ongeveer een uur of 2 tot 4 per week bezig op het forum (In mijn geval). Natuurlijk is het zo dat het NL forum een stuk rustiger is dan een ander forum, en zijn er genoeg functies die meer doen voor hetzelfde geld. Mochten die coupons weg gaan, zou dat voor mij 0 reden zijn om te stoppen met MoD zijn. Ik heb leuke gesprekken met mijn mede teamlers, we bedenken soms leuke nieuwe ideeën en we bespreken veel gebeurtenissen in de community. Dat is voor mij de grootste rede om deel te zijn en blijven van dit team. (Zowel forum als spel teamlers)


      Hi Swami,

      Voor mij persoonlijk is het posten van slagen, vooral in het begin van een uni, het leukste aan het forum. Bij het posten van slagen, wat nog steeds veel gebeurd in nieuwe uni's, is er vrij veel werk voor de mods om te zorgen dat alles netjes op zijn plek staat. Persoonlijk vind ik dat in het afgelopen jaar er steeds minder draadjes worden gesloten, en er steeds meer getolereerd wordt qua discussie. Echter zijn er natuurlijk genoeg momenten en reacties waar sommige spelers hun brein even uitzetten en de raarste dingen zeggen. Op die momenten grijpen wij in om te zorgen dat het een fatsoenlijke omgeving blijft voor iedereen.

      Helaas waren posts zoals die van jou er ook al toen ik net begon als mod, en zijn ze er nu dus nog. Er is vrij veel veranderd in mijn ogen op het forum qua het sluiten van topics en wat er toegelaten wordt, maar toch blijft het commentaar er dus. Dat vind ik jammer.

      Daarnaast, waarom maak jij je zo druk om onze functie? En al helemaal om welke vergoeding wij krijgen? Ben je door een van de mods zwaar onterecht het zwijgen opgelegd of iets? Ik ben erg benieuwd, en zou graag sterke argumenten van je horen over recente gebeurtenissen m.b.t. je verzoek.
      Retired.

      - Seek Discomfort -
    • Dag heeren,

      @BeLikeMe Wat je zegt klopt niet, en ook jouw ongegrond geschreeuw heeft betere argumenten en bewijs nodig. Ik wil prima in gaan op zaken m.b.t. het sluiten van draadjes, en zoals HT al aangaf, kunnen jullie ten alle tijden bij de mods terecht om te vragen waarom een draadje is gesloten, maar dat gebeurd niet.

      en voor zowel jou als bolder, je hebt wel door dat als dit een draadje wordt waar jullie alleen maar aan het bashen zijn op mods, we natuurlijk het gewoon dichtgooien. Je mag je mening geven over ons, dat vind ik helemaal prima, maar beargumenteer wel even wat je roept.

      Oh BLM, je kan gewoon de meldingen uit schakelen :)
      Retired.

      - Seek Discomfort -
    • Mooi om te lezen dat wc-eend nog steeds wc-eend adviseert. Dit board is te managen met ongeveer 5 mins per dag of 20 minuten als je wc-eend gelooft. Dit soort fora zijn ouderwets en werken niet meer. Het werk wat je doet is nutteloos. GF kan net zo goed een functie in ogame zelf inbouwen waarmee je je slag kan delen en vervolgens een ingame ranking van de slagen in de uni kan zien. Aangezien volgens Abrams dat het bijna het enige is wat er op het board gebeurd.

      Mocht GF deze functie daadwerkelijk willen implementeren wil ik 10% van de dm-coupons die ze hiermee besparen. Alvast dank.
    • Treinrek wrote:

      Mooi om te lezen dat wc-eend nog steeds wc-eend adviseert. Dit board is te managen met ongeveer 5 mins per dag of 20 minuten als je wc-eend gelooft. Dit soort fora zijn ouderwets en werken niet meer. Het werk wat je doet is nutteloos. GF kan net zo goed een functie in ogame zelf inbouwen waarmee je je slag kan delen en vervolgens een ingame ranking van de slagen in de uni kan zien. Aangezien volgens Abrams dat het bijna het enige is wat er op het board gebeurd.

      Mocht GF deze functie daadwerkelijk willen implementeren wil ik 10% van de dm-coupons die ze hiermee besparen. Alvast dank.
      Dat zou ik echt een top plan vinden. Ogotcha linken aan ogame en forum, waardoor slagen automatisch gepost en gecategoriseerd worden. Ik denk wel dat je gelijk hebt hoor, dat je in 15 minuten per dag wel klaar bent op het forum. Ik besteed er gewoon meer tijd aan, om oude handleidingen te herschrijven, en wat nieuwe ideeën te bespreken met mijn mede teamlers etc. Maar dat gebeurd voor een deel natuurlijk niet in het zicht van andere.

      Wederom, die coupons mogen ze van mij houden hoor, valt toch in het niets met wat ik zelf aan ogame spendeer om overal die commanders te hebben.. hahaha
      Retired.

      - Seek Discomfort -
    • Bolder wrote:

      Abremsev wrote:

      waarom een draadje is gesloten, maar dat gebeurd niet.
      En of dat gebeurde!!!!!
      Misschien lang geleden, ik heb nog nooit een PM van jou gehad over een gesloten draadje. Van niemand trouwens nog.

      Dus kan ik daarop baseren dat het afgelopen jaar er geen voorvallen meer zijn geweest dat er ten onrechte een draadje is gesloten. Wat daar voor gebeurde weet ik niet, en dat gebeurd niet meer dus vind ik het ook niet relevant op te merken in het verzoek van Swami.


      Vogel wrote:

      mag ik jou coupons dan ambremsev???

      ik ben niet zo skilled en wil toch wel een keer top10 staan <3
      Het is niet dat ik ze niet gebruik hahaha. Die zijn allemaal al lang op. Ik zou echter niet stoppen met deze functie als dat onderdeel zou weg vallen, maar dan spreek ik natuurlijk alleen voor mezelf!
      Retired.

      - Seek Discomfort -
    • Nou hele discussie opgestart zie ik. Ik ga hier geen posts neer zetten die gesloten werden, want dan ga ik die situaties in dit topic bespreken. Dit is volgens de board regels niet toegestaan dus dan komt hier een slotje op.

      Precies dat is de reden waar ik het vaak niet mee eens ben. Stel ik zeg hier nu, dit topic, met link, ging voor mij onnodig dicht, dan zou er vervolgens dit komen te staan onder mijn post.

      (ga het uit m'n hoofd proberen)

      ~Swami: Het bespreken van bans of sluiten van draadjes dient met desbetreffende GO / Mod te gebeuren in pm en niet via deze weg *slotje*

      Ik verzin maar wat he, ben niet opgeleid in modteksten. Anyways er zijn wel eens controversiële slagen of gewoon dingen die wat meer de aandacht trekken waarin mensen bijv. reageren met vaag gerelateerde zaken, oude vetes bijvoorbeeld, naar mij mening soms redelijk relevant voor het topic. Maarja gaat niet over de specifieke slag, dus offtopic. Als mensen elkaar al jaren niet moeten en begin te trashtalken in een topic is dat toch heerlijk. Dit zou zijn alsof je alle bombarie voor en na de bokswedstrijd van Badr Hari en Rico Verhoeven niet zou uitzenden omdat het niet over het gevecht zelf gaat en dus offtopic is. De meeste entertainment zit hem juist in die rivaliteit en dat mensen roepen dat ze elkaar kapot gaan maken, mooi toch, moeten we meer hebben. Niet alleen bokswedstrijden, reality tv, roddelbladen ik denk dat het grootste deel van onze entertainment industrie draait op zulke dingen. Zolang er niet belachelijk gescholden wordt met ziektes of rl bedreigingen worden gedaan zie ik het probleem niet zozeer.
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • swami_dude wrote:

      Ik verzin maar wat he, ben niet opgeleid in modteksten. Anyways er zijn wel eens controversiële slagen of gewoon dingen die wat meer de aandacht trekken waarin mensen bijv. reageren met vaag gerelateerde zaken, oude vetes bijvoorbeeld, naar mij mening soms redelijk relevant voor het topic. Maarja gaat niet over de specifieke slag, dus offtopic. Als mensen elkaar al jaren niet moeten en begin te trashtalken in een topic is dat toch heerlijk. Dit zou zijn alsof je alle bombarie voor en na de bokswedstrijd van Badr Hari en Rico Verhoeven niet zou uitzenden omdat het niet over het gevecht zelf gaat en dus offtopic is. De meeste entertainment zit hem juist in die rivaliteit en dat mensen roepen dat ze elkaar kapot gaan maken, mooi toch, moeten we meer hebben. Niet alleen bokswedstrijden, reality tv, roddelbladen ik denk dat het grootste deel van onze entertainment industrie draait op zulke dingen. Zolang er niet belachelijk gescholden wordt met ziektes of rl bedreigingen worden gedaan zie ik het probleem niet zozeer.

      dan hebben de mods niks meer te doen...
    • Maar het is toch juist mooi om te zien hoe mensen elkaar proberen te intimideren, in Amerika hebben ze een hele fake fight scene opgezet wat gebouwd is rond die drama :P
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • Treinrek wrote:

      swami_dude wrote:

      Ik verzin maar wat he, ben niet opgeleid in modteksten. Anyways er zijn wel eens controversiële slagen of gewoon dingen die wat meer de aandacht trekken waarin mensen bijv. reageren met vaag gerelateerde zaken, oude vetes bijvoorbeeld, naar mij mening soms redelijk relevant voor het topic. Maarja gaat niet over de specifieke slag, dus offtopic. Als mensen elkaar al jaren niet moeten en begin te trashtalken in een topic is dat toch heerlijk. Dit zou zijn alsof je alle bombarie voor en na de bokswedstrijd van Badr Hari en Rico Verhoeven niet zou uitzenden omdat het niet over het gevecht zelf gaat en dus offtopic is. De meeste entertainment zit hem juist in die rivaliteit en dat mensen roepen dat ze elkaar kapot gaan maken, mooi toch, moeten we meer hebben. Niet alleen bokswedstrijden, reality tv, roddelbladen ik denk dat het grootste deel van onze entertainment industrie draait op zulke dingen. Zolang er niet belachelijk gescholden wordt met ziektes of rl bedreigingen worden gedaan zie ik het probleem niet zozeer.
      dan hebben de mods niks meer te doen...
      Volgens mij is dat dus ook precies swami’s punt.


      swami_dude wrote:

      Maar het is toch juist mooi om te zien hoe mensen elkaar proberen te intimideren, in Amerika hebben ze een hele fake fight scene opgezet wat gebouwd is rond die drama :P
      Je hebt het nu over presidentsverkiezingen toch?
      Gewone 20%: 42
      Gevorderde 20%: 12
      Expert 20%: 2
      Top 10: 1
      RIP counter: 167