[TOT: 537.434.000] Jenske03 [Bananana] vs. Wolfie [FSO] & Naxosa [FSO] (A: 110.688.000, V: 426.746.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 537.434.000] Jenske03 [Bananana] vs. Wolfie [FSO] & Naxosa [FSO] (A: 110.688.000, V: 426.746.000)

      Gl rebuild


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 14-05-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Jenske03 [Bananana]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 64.364
      Zwaar gevechtsschip 2.860
      Kruiser 5.494
      Slagschip 4.547
      Interceptor 2.373
      Bommenwerper 1.727
      Vernietiger 688
      Reaper 755
      Pathfinder 1.707
      _________________________________________

      Verdediger Wolfie [FSO]
      ________________________________________________

      Kruiser 268
      Slagschip 1.660
      Bommenwerper 132
      Vernietiger 203
      Ster des Doods 7
      Interceptor 436
      Reaper 203
      Raketlanceerder 29.747
      Kleine laser 4.012
      Grote laser 4.457
      Gausskanon 267
      Ionkanon 1.594
      Plasmakanon 115
      Kleine planetaire schildkoepel 1
      Grote planetaire schildkoepel 1
      _________________________________________

      Verdediger Naxosa [FSO]
      ________________________________________________

      Groot vrachtschip 142
      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Jenske03 [Bananana]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 50.000 ( -14.364 )
      Zwaar gevechtsschip 2.467 ( -393 )
      Kruiser 5.105 ( -389 )
      Slagschip 4.325 ( -222 )
      Interceptor 2.276 ( -97 )
      Bommenwerper 1.673 ( -54 )
      Vernietiger 671 ( -17 )
      Reaper 727 ( -28 )
      Pathfinder 1.546 ( -161 )
      _________________________________________

      Verdediger Wolfie [FSO]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________

      Verdediger Naxosa [FSO]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      151.582 Metaal, 112.321 Kristal en 41.420 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 110.688.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 426.746.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 112.679.431 metaal en 61.268.570 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 305.323 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      De aanvaller(s) hebben het puin.



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 39.313.013
      Kristal: 29.356.891
      Deuterium: -5.104.580
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 63.565.324 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -276.552.582
      Kristal: -123.312.321
      Deuterium: -27.186.420
      De verdediger(s) hebben een totaal van 427.051.323 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.1
    • Puzzel compleet. Iemand die denkt dat hij/zij activiteit maakt door een halt, daarbij ook 142 stuurt i.p.v. 1. Dit sluit perfect aan op die 'poging' van Anunaki, welk ook geen schepen bevatte dat gebruikt wordt in expedities.

      Mooi verhaal, lekker kort, doen we niks mee. Want ja, volgens OGame mag dat gewoon :)

      “Nobody panics when things go “according to plan”. Even if the plan is horrifying!” - Joker
    • k bn het mt q eens

      1) de vloot verliest zijn vloot van 500k en 24u latr stijgt unleasher met 300k (toegetsaan want unleasher staat lager). Was 100% geen mrktplaats anders ware punte gelijk bij overdrcht.
      2) Debby Ryan vrliest zijn vloot tegen unleasher in mw4, puin ligt minstens 2 uur voor de deur ondnks da hij gwn on was. terwijl unleash dr aanvalt in mw4, viel q dr aan in mw1, en daar transporteerde hij wel grondstoffe weg ... maar in mw4 leek eht afgesproke. dr stond onder unleash qua punte, dus een push
      3) accounts bij banana`s worde duidelijk gkocht, bewijs werdt weggeweze
      4) minstens twee accas op hetzelfde ip address, onder het motto papa speelt
      5) annunaki vlt aan op een tijd da annunaki nooit online is en toevallig zondr expo vloot tevens ligt annunaki nooit in mw1
      6) deze hit ruikt net zo stevig als de overige punte ... ma k denk da jullie ht ook wl nodig hebbe om ons bij te blijve want tot noch toe zijn alle poginge op ons mislukt en koste aardig wa deut
    • QTEKK wrote:

      Puzzel compleet. Iemand die denkt dat hij/zij activiteit maakt door een halt, daarbij ook 142 stuurt i.p.v. 1. Dit sluit perfect aan op die 'poging' van Anunaki, welk ook geen schepen bevatte dat gebruikt wordt in expedities.

      Mooi verhaal, lekker kort, doen we niks mee. Want ja, volgens OGame mag dat gewoon :)
      Haha heel t leven is een complot theorie! Ik heb Jenske ook betaald zodat hij in mijn alli zit. Dacht dat is wel lekker veilig!

      Jenske lekkere turtle slap! Lekker die 7 Ripjes neer,
      Wolfie succes met de Rebuild
      [Bananana]
      ______________________________________
      EL-AHRAIRAH
    • oh en vergete toe tevoege, sinds die blaaskaak uit de groep is krijge we ook geen spio`s meer... weten jullie de ontijde ng of moete we die maar overhandige?
      ps. wel handig te wete da jullie alleen tusse 1 & 4 durve te vliege xD

      El-ahrairah wrote:

      QTEKK wrote:

      Puzzel compleet. Iemand die denkt dat hij/zij activiteit maakt door een halt, daarbij ook 142 stuurt i.p.v. 1. Dit sluit perfect aan op die 'poging' van Anunaki, welk ook geen schepen bevatte dat gebruikt wordt in expedities.

      Mooi verhaal, lekker kort, doen we niks mee. Want ja, volgens OGame mag dat gewoon :)
      Haha heel t leven is een complot theorie! Ik heb Jenske ook betaald zodat hij in mijn alli zit. Dacht dat is wel lekker veilig!
      Jenske lekkere turtle slap! Lekker die 7 Ripjes neer,
      Wolfie succes met de Rebuild
      Da snap k ook wel, aangezien jij alleen als mascotte een toegvoegde waarde bnt in die grp
    • Obi-Wan Kenoobi wrote:

      k bn het mt q eens

      1) de vloot verliest zijn vloot van 500k en 24u latr stijgt unleasher met 300k (toegetsaan want unleasher staat lager). Was 100% geen mrktplaats anders ware punte gelijk bij overdrcht.
      2) Debby Ryan vrliest zijn vloot tegen unleasher in mw4, puin ligt minstens 2 uur voor de deur ondnks da hij gwn on was. terwijl unleash dr aanvalt in mw4, viel q dr aan in mw1, en daar transporteerde hij wel grondstoffe weg ... maar in mw4 leek eht afgesproke. dr stond onder unleash qua punte, dus een push
      3) accounts bij banana`s worde duidelijk gkocht, bewijs werdt weggeweze
      4) minstens twee accas op hetzelfde ip address, onder het motto papa speelt
      5) annunaki vlt aan op een tijd da annunaki nooit online is en toevallig zondr expo vloot tevens ligt annunaki nooit in mw1
      6) deze hit ruikt net zo stevig als de overige punte ... ma k denk da jullie ht ook wl nodig hebbe om ons bij te blijve want tot noch toe zijn alle poginge op ons mislukt en koste aardig wa deut
      Applaus jij hebt t door
      [Bananana]
      ______________________________________
      EL-AHRAIRAH
    • Yorick wrote:

      Het wordt tijd dat EOD zelf eens gaat fleeten. Heb jullie geen een move zien maken laatste tijd. Doen jullie spio's het uberhaubt wel?
      Na dat monfy en saw zijn verdwenen zijn jullie niets meer waard.
      Dat we niet alles op het forum posten, betekend niet dat we niks doen :D :D :D Maar, wij zijn dan ook niet zo sneu om push hits te plaatsen om toch nog in de top 10 te eindigen.

      “Nobody panics when things go “according to plan”. Even if the plan is horrifying!” - Joker
    • Obi-Wan Kenoobi wrote:

      oh en vergete toe tevoege, sinds die blaaskaak uit de groep is krijge we ook geen spio`s meer... weten jullie de ontijde ng of moete we die maar overhandige?
      ps. wel handig te wete da jullie alleen tusse 1 & 4 durve te vliege xD

      El-ahrairah wrote:

      QTEKK wrote:

      Puzzel compleet. Iemand die denkt dat hij/zij activiteit maakt door een halt, daarbij ook 142 stuurt i.p.v. 1. Dit sluit perfect aan op die 'poging' van Anunaki, welk ook geen schepen bevatte dat gebruikt wordt in expedities.

      Mooi verhaal, lekker kort, doen we niks mee. Want ja, volgens OGame mag dat gewoon :)
      Haha heel t leven is een complot theorie! Ik heb Jenske ook betaald zodat hij in mijn alli zit. Dacht dat is wel lekker veilig!Jenske lekkere turtle slap! Lekker die 7 Ripjes neer,
      Wolfie succes met de Rebuild
      Da snap k ook wel, aangezien jij alleen als mascotte een toegvoegde waarde bnt in die grp
      welke blaaskaak? aardig hitje op zichzelf, maar als ik Qtekk enzo moet geloven stinkt de hit aardig, gewoon af gaan op het oordeel van de GO, die zal er heus wel even naar kijken ;)
      -Niets Interessants te melden-
    • Klapstoeltje wrote:

      Obi-Wan Kenoobi wrote:

      oh en vergete toe tevoege, sinds die blaaskaak uit de groep is krijge we ook geen spio`s meer... weten jullie de ontijde ng of moete we die maar overhandige?
      ps. wel handig te wete da jullie alleen tusse 1 & 4 durve te vliege xD
      welke blaaskaak? aardig hitje op zichzelf, maar als ik Qtekk enzo moet geloven stinkt de hit aardig, gewoon af gaan op het oordeel van de GO, die zal er heus wel even naar kijken ;)
      Van de andere kant, er komt nu wel leven in de brouwerij :thumbup:

      @Klapstoeltje, als ik begrijp wie hij bedoelt dan bedoelt hij jou gegarandeerd niet, maar een van onze laatste bezoekers.

      “Nobody panics when things go “according to plan”. Even if the plan is horrifying!” - Joker
    • Jens nou weer ff kappen man, ik blijf die top 10 hier updaten. hahahaha

      Tja, als er iets niet klopt aan de hit zal de GO er wel naar kijken. Maar zoals ik nu begreep (Ik ben mod, geen go, dont quote me on this) is elke transactie via de MP legaal. Dus je kan gewoon 10x vloot verkopen voor minimaal en kopen voor maximaal en zo pushen. Dus het zou wel erg stom zijn als hij dan op deze manier pushed en dus gepakt kan worden.

      Enfin, we gaan het zien.

      ohja, Pinned.
      Retired.

      - Seek Discomfort -
    • Abremsev wrote:

      Jens nou weer ff kappen man, ik blijf die top 10 hier updaten. hahahaha

      Tja, als er iets niet klopt aan de hit zal de GO er wel naar kijken. Maar zoals ik nu begreep (Ik ben mod, geen go, dont quote me on this) is elke transactie via de MP legaal. Dus je kan gewoon 10x vloot verkopen voor minimaal en kopen voor maximaal en zo pushen. Dus het zou wel erg stom zijn als hij dan op deze manier pushed en dus gepakt kan worden.

      Enfin, we gaan het zien.

      ohja, Pinned.
      Ohja, je bent mod... dan fix even dat ik niet 20x moet inloggen om 'daadwerkelijk' ingelogd te zijn op het forum xD

      Maar uh, waar obi het over heeft is het feit dat als het via marktplaats was gebeurd de punten gelijkwaardig waren in overdracht en dat was het niet. Het was een 200k puntenverschil, dus het was niet via marktplaats :)

      “Nobody panics when things go “according to plan”. Even if the plan is horrifying!” - Joker
    • QTEKK wrote:

      Abremsev wrote:

      Jens nou weer ff kappen man, ik blijf die top 10 hier updaten. hahahaha

      Tja, als er iets niet klopt aan de hit zal de GO er wel naar kijken. Maar zoals ik nu begreep (Ik ben mod, geen go, dont quote me on this) is elke transactie via de MP legaal. Dus je kan gewoon 10x vloot verkopen voor minimaal en kopen voor maximaal en zo pushen. Dus het zou wel erg stom zijn als hij dan op deze manier pushed en dus gepakt kan worden.

      Enfin, we gaan het zien.

      ohja, Pinned.
      Ohja, je bent mod... dan fix even dat ik niet 20x moet inloggen om 'daadwerkelijk' ingelogd te zijn op het forum xD
      Maar uh, waar obi het over heeft is het feit dat als het via marktplaats was gebeurd de punten gelijkwaardig waren in overdracht en dat was het niet. Het was een 200k puntenverschil, dus het was niet via marktplaats :)
      Snap ik. Vandaar dat ik ook zeg, beetje raar als het serieus een pushing was, want dat kan dus via de MP gewoon.

      haha bekend probleem, zal het nog is opgooien maar vrees dat ik er weinig aan kan doen momenteel!
      Retired.

      - Seek Discomfort -