Handiger om het totaal aan DM op je lobby te zetten en dan kunnen doorsturen naar de gewenste uni en terug kunnen zetten wanneer je wilt, zodat je het weer in een andere uni kunt gebruiken. Dit geeft veel meer voordelen voor de spelers die bij een merge een account moeten opgeven of verwijderen en je behoudt de DM in je lobby.
Handiger om het totaal aan DM op je lobby te zetten en dan kunnen doorsturen naar de gewenste uni en terug kunnen zetten wanneer je wilt, zodat je het weer in een andere uni kunt gebruiken. Dit geeft veel meer voordelen voor de spelers die bij een merge een account moeten opgeven of verwijderen en je behoudt de DM in je lobby.
Dit gaat nooit gebeuren, want dan gaan mensen minder uitgeven denk ik. Dan koop je 1x 25 euro DM bij een aanbieding, en dan gebruik je voor al je accounts. Nu koop je overal een 10tje, of soms wel overal 25 voor hetzelfde doel. In ieder geval, ik zou er minder door gaan uitgeven.
Dit gaat nooit gebeuren, want dan gaan mensen minder uitgeven denk ik. Dan koop je 1x 25 euro DM bij een aanbieding, en dan gebruik je voor al je accounts. Nu koop je overal een 10tje, of soms wel overal 25 voor hetzelfde doel. In ieder geval, ik zou er minder door gaan uitgeven.
Als spelers jarenlang spelen en zoveel uitgeven, dan mogen ze toch wel eens een gelukje terugkrijgen?
Hoeveel dm er verloren is gegaan door merges, accounts weg te geven of te ruilen, itjes, vmodes etc. Als je geld betaalt om voor jou meer fun in het spel te geven of gewoon om strategisch meer te kunnen doen, waarom moet dan nog in dit tijdperk alles zo tegenstrijdig gaan voor ons Ogamers?
Ze maken het lobby systeem, zodat we alle universa onder 1 klik hebben en toekomstige uni's daarbij. Dan kunnen ze ook zoiets als DM implementeren voor het lobby account. Ik denk juist dat als je meerdere universa speelt en de DM kan verplaatsen tussen accounts via je lobby, je daarbij juist sneller door je DM heen gaat en uiteindelijk sneller opnieuw gaat kopen. Stel ik heb in Gani 4 miljoen DM, heb ik niet though, maar is een optie. Die uni hoeft ik niet met DM te spelen of niet zoveel daar te gebruiken. Ik wil in Zagadra wat DM hebben om items te kopen. Geen geld, dus koop ik geen DM. Via lobby dm zou je spelers dus meer mogelijkheden kunnen geven om sneller DM uit te geven, wat naar mijn mening indirect resulteert in sneller opnieuw kopen.
Dm kopen op je lobby account.
Heb ik in gemini wat nodig, sluis ik dat daar naar toe.
Terug sluizen naar de lobby dus niet!
Eens op je spelersacca, dan daar ook gebruiken.
Zo kun je imo er beter gebruik van maken, dus ook sneller besluiten om wat te kopen.