Ik zoek advocaten

    • Ik zoek advocaten

      Hi,

      Zijn er spelers die bekend zijn met de wet?
      Dit spel wordt steeds slechter en de uitgever van dit spel weigert bepaalde zaken op te lossen, maar durven wel nog steeds geld te vragen voor onderdelen van dit spel.

      Kunnen we ze niet onder druk zetten om te zorgen dat ze een degelijk werkend spel uitbrengen?

      Jammer dat het zo moet, maar als het team niets doet, dan moet het misschien via een andere manier.
      Ex solo no1.NL
    • Legend.bdr wrote:

      Hi,

      Zijn er spelers die bekend zijn met de wet?
      Dit spel wordt steeds slechter en de uitgever van dit spel weigert bepaalde zaken op te lossen, maar durven wel nog steeds geld te vragen voor onderdelen van dit spel.

      Kunnen we ze niet onder druk zetten om te zorgen dat ze een degelijk werkend spel uitbrengen?

      Jammer dat het zo moet, maar als het team niets doet, dan moet het misschien via een andere manier.

      Ik vraag 180 p/u.

      Mocht je van mening zijn dat GF je heeft misleid door vrijwillig dm te kopen om bepaalde functies van een free to play game te gebruiken, dan wil ik je wel bijstaan.
    • Ik doe dit om te kijken of we niet een brief kunnen schrijven namens de community om te kijken of de updates die we krijgen is een keer ten gunste van het spel en de spelers zijn en niet alleen de bankrekening van GF.

      Drastisch.. 10000% :thumbsup:

      Mja, ben het een beetje zat GF.

      En als er mensen zijn die de wet een beetje kennen en een leuke brief kunnen opstellen, dan ja.. go for it ;)

      Und treinrek, al mensen gevonden die je betalen?

      Als je iemand vind mag je mij in dienst nemen ;)
      Ex solo no1.NL
    • Treinrek wrote:

      Legend.bdr wrote:

      Hi,

      Zijn er spelers die bekend zijn met de wet?
      Dit spel wordt steeds slechter en de uitgever van dit spel weigert bepaalde zaken op te lossen, maar durven wel nog steeds geld te vragen voor onderdelen van dit spel.

      Kunnen we ze niet onder druk zetten om te zorgen dat ze een degelijk werkend spel uitbrengen?

      Jammer dat het zo moet, maar als het team niets doet, dan moet het misschien via een andere manier.
      Ik vraag 180 p/u.

      Mocht je van mening zijn dat GF je heeft misleid door vrijwillig dm te kopen om bepaalde functies van een free to play game te gebruiken, dan wil ik je wel bijstaan.
      ik kreeg ban terwijl ik meer dan 19 miljoen dm had staan op mijn account waar dus heel wat van mijn spaargeld in had steken kan jij me helpen
    • Legend.bdr wrote:

      Ik doe dit om te kijken of we niet een brief kunnen schrijven namens de community om te kijken of de updates die we krijgen is een keer ten gunste van het spel en de spelers zijn en niet alleen de bankrekening van GF.

      Drastisch.. 10000% :thumbsup:

      Mja, ben het een beetje zat GF.

      En als er mensen zijn die de wet een beetje kennen en een leuke brief kunnen opstellen, dan ja.. go for it ;)

      Und treinrek, al mensen gevonden die je betalen?

      Als je iemand vind mag je mij in dienst nemen ;)
      im in
    • @Legend.bdr dat maakt niks uit. Mails en brieven beantwoorden ze niet, tenzij het via de (Super) Game Operators naar de Game Admins naar de Community Managers naar de Product Manager gaat. Zelfde geldt voor bans, zoals het geval van TDR. Die mag zich dan weer op zijn beurt melden bij Payment (ofwel financiën) die nagaan of het daadwerkelijk een verlies van een 'klant' is of dat het om een goedkope speler gaat die te vervangen is met 10000 andere.

      Daarnaast, haalt het niks uit om ook een 'officiele' brief op te stellen omdat het hier gaat om de Duitse wetgeving. Ondanks dat de game een .nl extensie kent, wordt het spel daadwerkelijk in Duitsland gehost. Toevallig ben ik de bugs ook zooooo beu, net als jullie, dat ik overweeg te stoppen. Sterker nog, ik ben deze week begonnen mijn eigen Massive Multiplayer Online Real-Time Strategie (MMORTS) op te bouwen. Wordt vervolgd dus :)

      Ps. de beveiliging van OGame en andere web-browser spellen, is ook zo lek als een mandje. Wellicht breekt dit wel de Europese wetgeving wanneer het aankomt op schending van privacy (jou email adres, naam, IP-adres enzovoorts).

      “Nobody panics when things go “according to plan”. Even if the plan is horrifying!” - Joker
    • QTEKK wrote:

      Zelfde geldt voor bans, zoals het geval van TDR. Die mag zich dan weer op zijn beurt melden bij Payment (ofwel financiën) die nagaan of het daadwerkelijk een verlies van een 'klant' is of dat het om een goedkope speler gaat die te vervangen is met 10000 andere.
      dat deed ik en kort gezegd kwam het er op neer dat de regels gelden voor iedereen en dat cheaten niet toegelaten is maar ik vind dat je wel waar voor je geld mag verwachten zeker als je net als ik erg veel geld investeert in ogame waardoor zij ook nieuwe updates kunnen toevoegen aan het spel

      dan mogen ze best wat toleranter zijn bij het toepassen van de regels lijkt me??
    • Legend.bdr wrote:

      Hi,

      Zijn er spelers die bekend zijn met de wet?
      Dit spel wordt steeds slechter en de uitgever van dit spel weigert bepaalde zaken op te lossen, maar durven wel nog steeds geld te vragen voor onderdelen van dit spel.

      Kunnen we ze niet onder druk zetten om te zorgen dat ze een degelijk werkend spel uitbrengen?

      Jammer dat het zo moet, maar als het team niets doet, dan moet het misschien via een andere manier.
      Kort antwoord: nee
      Iets langer antwoord: Je bent vrij om dit spel te spelen en om er geld in te stoppen, dat jij dat doet in een game die niet goed werkt is dan niet hun schuld. Sterker nog, zolang mensen het blijven doen hebben ze geen reden om het beter te maken.

      En wat betreft cheaters die hun geld verliezen: je accepteert de regels wanneer je het spel speelt, als jij er dan geld in stopt en de regels overtreed is dat ook gewoon je eigen schuld. Anders zouden niet free-to-play games nooit cheaters kunnen bannen.


      Enige wat zou helpen is GF onder druk zetten door er geen geld meer aan uit te geven, zodat ze gemotiveerd zijn om content te maken of om bugs te fixen. Maar aangezien de Nederlandse tak al zo leeg is en updates wereldwijd zijn gaat dat hier niet zoveel uithalen.
    • Takeoff wrote:

      En wat betreft cheaters die hun geld verliezen: je accepteert de regels wanneer je het spel speelt, als jij er dan geld in stopt en de regels overtreed is dat ook gewoon je eigen schuld. Anders zouden niet free-to-play games nooit cheaters kunnen bannen.
      dat wil ik je wel eens horen zeggen wanneer je meer dan 4500 euro in je account hebt zitten ... wat voor redenering is dat nou weer
    • TheDutchRitual wrote:

      Takeoff wrote:

      En wat betreft cheaters die hun geld verliezen: je accepteert de regels wanneer je het spel speelt, als jij er dan geld in stopt en de regels overtreed is dat ook gewoon je eigen schuld. Anders zouden niet free-to-play games nooit cheaters kunnen bannen.
      dat wil ik je wel eens horen zeggen wanneer je meer dan 4500 euro in je account hebt zitten ... wat voor redenering is dat nou weer
      Ik heb 2k in mn Libra account zitten. Daarom cheat ik ook niet... want dan ben ik dat geld kwijt... zoals in de voorwaarden staat... die je accepteert zodra je een betaling doet...
    • TheDutchRitual wrote:

      Takeoff wrote:

      En wat betreft cheaters die hun geld verliezen: je accepteert de regels wanneer je het spel speelt, als jij er dan geld in stopt en de regels overtreed is dat ook gewoon je eigen schuld. Anders zouden niet free-to-play games nooit cheaters kunnen bannen.
      dat wil ik je wel eens horen zeggen wanneer je meer dan 4500 euro in je account hebt zitten ... wat voor redenering is dat nou weer
      Dat is letterlijk hoe het werkt. JIJ kiest ervoor om zoveel geld erin te stoppen en blijkbaar doe je dan iets om de regels te overtreden. Omdat je er geld in stopt koop je niet het recht om regels te overtreden. Mij zie je dat dus ook niet doen.. Het is sneu geld, ben ik inderdaad eens met je, maar dat kon je beter bedenken voor je de regels overtrad..
    • TheDutchRitual wrote:

      Takeoff wrote:

      En wat betreft cheaters die hun geld verliezen: je accepteert de regels wanneer je het spel speelt, als jij er dan geld in stopt en de regels overtreed is dat ook gewoon je eigen schuld. Anders zouden niet free-to-play games nooit cheaters kunnen bannen.
      dat wil ik je wel eens horen zeggen wanneer je meer dan 4500 euro in je account hebt zitten ... wat voor redenering is dat nou weer

      Als je 4500 euro in je account steekt, en dan ook nog eens regels moet overtreden om een "stapje voor te zijn op de rest" ben je gewoon knullig bezig.

      Het risico bij regels breken is altijd een ban, ongeacht of je er nou honderden euro's in heb zitten of geen.

      De support bij betalingen is ruk, juist die support zou in mijn ogen "binnen redelijke tijd" moeten reageren - maar juist deze reageert niet, of pas na meerdere dagen. Dat is iets waar je over kan klagen als betalende klant. (let op: support over betalingen loopt niet via ogame nl team maar via een andere support desk)

      :love: Thanks Syrabi
    • Jillian wrote:

      Als je 4500 euro in je account steekt, en dan ook nog eens regels moet overtreden om een "stapje voor te zijn op de rest" ben je gewoon knullig bezig.
      daarom dat je na 1 week na de merge in mijn reclycers zat omdat ik knullig bezig was?

      trouwens waar moeien jullie je mee ik doe met mijn geld wat ik wil ik wil gewoon zeggen dat gf wel wat door de vingers mag zien als het gaat om spelers die veel geld in het spel steken want daar steun je het spel en de communities dus ook erg hard mee
    • Treinrek wrote:

      TheDutchRitual wrote:

      Takeoff wrote:

      En wat betreft cheaters die hun geld verliezen: je accepteert de regels wanneer je het spel speelt, als jij er dan geld in stopt en de regels overtreed is dat ook gewoon je eigen schuld. Anders zouden niet free-to-play games nooit cheaters kunnen bannen.
      dat wil ik je wel eens horen zeggen wanneer je meer dan 4500 euro in je account hebt zitten ... wat voor redenering is dat nou weer
      Ik heb 2k in mn Libra account zitten. Daarom cheat ik ook niet... want dan ben ik dat geld kwijt... zoals in de voorwaarden staat... die je accepteert zodra je een betaling doet...
      Ik heb nieuws voor je, zodra je het geld in Ogame stopt ben je het sowieso kwijt. DM aankopen zijn geen investering in virtueel geld. Alles wat je erin stopt krijg je nooit meer terug.
    • blaargh wrote:

      Treinrek wrote:

      TheDutchRitual wrote:

      Takeoff wrote:

      En wat betreft cheaters die hun geld verliezen: je accepteert de regels wanneer je het spel speelt, als jij er dan geld in stopt en de regels overtreed is dat ook gewoon je eigen schuld. Anders zouden niet free-to-play games nooit cheaters kunnen bannen.
      dat wil ik je wel eens horen zeggen wanneer je meer dan 4500 euro in je account hebt zitten ... wat voor redenering is dat nou weer
      Ik heb 2k in mn Libra account zitten. Daarom cheat ik ook niet... want dan ben ik dat geld kwijt... zoals in de voorwaarden staat... die je accepteert zodra je een betaling doet...
      Ik heb nieuws voor je, zodra je het geld in Ogame stopt ben je het sowieso kwijt. DM aankopen zijn geen investering in virtueel geld. Alles wat je erin stopt krijg je nooit meer terug.
      Ik heb nieuws voor je.

      2.3 Met het krediet van de Premium valuta verkrijgt de gebruiker een ordinair, niet-toewijsbaar recht gelimiteerd tot de contractuele periode om de virtuele middelen of voordelen aangeboden door Gameforge te verkrijgen binnen het relevante online spel en duidelijker daar beschreven, indien de gecrediteerde "Premium valuta" voldoende is voor de aankoop in kwestie. De "Premium valuta" zal gedebiteerd worden van het gebruikersaccount met de som overeenkomstig met de aangewezen overeenkomstige waarde van het virtuele middel of voordeel.