Piratenbooster

    • Piratenbooster

      ik heb een idee om piratenboosters toe te voegen aan het spel net zoals er nu boosters zijn voor het verhogen van energie en mijnopbrengsten maar dan boosters die je garanderen dat de eerste x expedities piraten tegenkomen

      bronzen piraten booster - 80k DM - eerstvolgende expeditiemissie zal je piraten tegenkomen
      zilveren piraten booster - 180k DM - de volgende 3 expeditiemissies zal je sowieso piraten tegenkomen
      gouden piraten booster - 400k DM - de volgende 8 expeditiemissies krijg je sowieso piraten tegen

      ik denk dat dit het huidige expeditiesysteem wat consistenter en eerlijker zal maken en tegelijkertijd verdient gameforce er ook nog aan
    • Haha ik zie dit serieus nog wel gebeuren hoor, dat je met DM bepaalde expo resultaten een boost kan geven..

      het probleem is vooral dat de NL servers vrij dood zijn, waardoor mensen alleen expo's doen, en thats it. Als er nou meer spelers waren in een uni, waren hits ook interessanter om te doen omdat ze er simpelweg meer zouden zijn. Dan kunnen ze DM gebruiken wat ze willen, winnen ze toch niet.
      Retired.

      - Seek Discomfort -
    • Abremsev wrote:

      Haha ik zie dit serieus nog wel gebeuren hoor, dat je met DM bepaalde expo resultaten een boost kan geven..

      het probleem is vooral dat de NL servers vrij dood zijn, waardoor mensen alleen expo's doen, en thats it. Als er nou meer spelers waren in een uni, waren hits ook interessanter om te doen omdat ze er simpelweg meer zouden zijn. Dan kunnen ze DM gebruiken wat ze willen, winnen ze toch niet.

      Idd. Helpt dan ook niet om nieuwe universa te maken met meer dan 2 melkwegen.
      Op ontdekkers moet gejaagd kunnen worden.
    • Takeoff wrote:

      Kaj wrote:

      Wat een stom idee alsof het spel al niet genoeg pay2win is..
      Precies dit. Zo wordt het gat tussen DM-abusers en normale mensen alleen maar groter. Gewoon beter worden in het spel, niet jezelf naar de top kopen in elke uni
      Ik vind dit dus ook wel flink gehalte slachtofferrolletje pakken hoor. Gewoon beter saven en actiever hunten. Kunnen ze dm pompen wat ze willen, je sloopt ze toch wel.

      Kikker wrote:

      Abremsev wrote:

      Haha ik zie dit serieus nog wel gebeuren hoor, dat je met DM bepaalde expo resultaten een boost kan geven..

      het probleem is vooral dat de NL servers vrij dood zijn, waardoor mensen alleen expo's doen, en thats it. Als er nou meer spelers waren in een uni, waren hits ook interessanter om te doen omdat ze er simpelweg meer zouden zijn. Dan kunnen ze DM gebruiken wat ze willen, winnen ze toch niet.
      Idd. Helpt dan ook niet om nieuwe universa te maken met meer dan 2 melkwegen.
      Op ontdekkers moet gejaagd kunnen worden.
      Helemaal mee eens. merkur met 7 melkwegen is echt de lacher van het jaar.
      Retired.

      - Seek Discomfort -
    • Abremsev wrote:

      Takeoff wrote:

      Kaj wrote:

      Wat een stom idee alsof het spel al niet genoeg pay2win is..
      Precies dit. Zo wordt het gat tussen DM-abusers en normale mensen alleen maar groter. Gewoon beter worden in het spel, niet jezelf naar de top kopen in elke uni
      Ik vind dit dus ook wel flink gehalte slachtofferrolletje pakken hoor. Gewoon beter saven en actiever hunten. Kunnen ze dm pompen wat ze willen, je sloopt ze toch wel.

      Kikker wrote:

      Abremsev wrote:

      Haha ik zie dit serieus nog wel gebeuren hoor, dat je met DM bepaalde expo resultaten een boost kan geven..

      het probleem is vooral dat de NL servers vrij dood zijn, waardoor mensen alleen expo's doen, en thats it. Als er nou meer spelers waren in een uni, waren hits ook interessanter om te doen omdat ze er simpelweg meer zouden zijn. Dan kunnen ze DM gebruiken wat ze willen, winnen ze toch niet.
      Idd. Helpt dan ook niet om nieuwe universa te maken met meer dan 2 melkwegen.Op ontdekkers moet gejaagd kunnen worden.
      Helemaal mee eens. merkur met 7 melkwegen is echt de lacher van het jaar.
      en dat circa 1 maand na libra.