Unleasher

    • Als je niet goedkoop je deut verkoopt wordt je bedreigd en ga je kapot hahaha. Leuk hoor een spelletje.
      • Unleasher27.05.2020 23:30:13Heb je meer
      • EKSTER76-NL27.05.2020 23:31:01ja heb ik
      • EKSTER76-NL27.05.2020 23:31:10maar had je al gezien
      • EKSTER76-NL27.05.2020 23:31:59of toch niet
      • EKSTER76-NL27.05.2020 23:33:17Heb je nog deut nodig ?
      • Unleasher27.05.2020 23:33:44Ja hvl heb je nog
      • EKSTER76-NL27.05.2020 23:34:59Zat misschien wel zo netjes als je een vraag stelt even op antwoord te wachten voor je spios stuurt.
      • Unleasher27.05.2020 23:36:00Oke
      • Unleasher27.05.2020 23:37:45Hoeveel kun je nog verkopen
      • EKSTER76-NL27.05.2020 23:39:15heb nog 10 miljoen over
      • Unleasher27.05.2020 23:40:19Oke wil je buiten marktplaats doen zodat geen kosten zijn
      • EKSTER76-NL27.05.2020 23:41:19ligt eraan wat je wilt geven mag ook via marktplaats voor schepen?
      • Unleasher27.05.2020 23:41:56Ik wil je wel kristalgeven weer
      • EKSTER76-NL27.05.2020 23:43:08ok wat wil je geven?
      • Unleasher27.05.2020 23:43:3010 miljoen
      • EKSTER76-NL27.05.2020 23:44:14nee dank je en slaap lekker i am out.
      • Unleasher27.05.2020 23:44:44Dan ga ik je bashen
      • Unleasher27.05.2020 23:45:22Eigen keuze had je nu ga je kapot sorry
      • EKSTER76-NL27.05.2020 23:45:42is goed hoor je bent niet de eerste hahahaha
        zal het ff op het forum zetten deze chat lol
      • Unleasher27.05.2020 23:46:25Oke
      • EKSTER76-NL27.05.2020 23:48:54Ben echt bang nu pfff speel dit al bijna 15 jaar en altijd is er wel een die dit doet hahhaha.
      • Unleasher27.05.2020 23:50:35Ga maar vroeg slapen dan kan ik je aanvallen
      • EKSTER76-NL27.05.2020 23:51:21Ja hoor succes
    • Ach, hier ook.

      Zet zelf 20M deut voor 21M kristal op de markt (lol), en gebruikt dan papa's resterende DM op Unleasher's account om IPRs te boosten en verlieslatend op iedereen die hem wat tegensteekt te gooien.

      Ben verbaasd dat de de regels omtrent bashing en IPRs niet een wat grijzere interpretatiezone hebben.

      Als het hem maar gelukkig maakt...
    • Ja ach mij maakt het niet uit hoor ben sportief en als je 22 miljoen kristal betaald voor 10 miljoen deut en dan niet via mp wilt kopen en er 10 miljoen voor wil geven geen probleem. Maar daar pas ik voor en dan wordt je zogenaamd onder druk gezet hahahaha nou sorry dan maar gesloopt worden, Het zijn woorden maar voor mij is het een leuk spelletje kom het dan maar halen. En ik vind het zoiezo al laag als je met iemand een deal hebt gedaan via marktplaats gelijk al je spios te gooien op al diegene zijn planeten.
    • Unleasher wrote:

      Gewoon goedkoop aan mij verkopen niet zeuren en sinds waneer mag dit? prive berichten zo openbaar verspreiden!?

      EKSTER76-NL wrote:

      EKSTER76-NL27.05.2020 23:45:42is goed hoor je bent niet de eerste hahahaha
      zal het ff op het forum zetten deze chat lol

      Unleasher27.05.2020 23:46:25Oke

      Je bevestigt het zelf met 'Oke'
    • hoezo uitzoeken???

      wie is de gene die de laaste hit met de naam unleasher heeft gepost?
      want het is nog steeds illegaal om hits te poste waar je niet inzit volgens mij...xD

      anyway denk niet dat ie nog om deut vraag nu die keihard geninjad is
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • Qtek

      Vogel wrote:

      hoezo uitzoeken???

      wie is de gene die de laaste hit met de naam unleasher heeft gepost?
      want het is nog steeds illegaal om hits te poste waar je niet inzit volgens mij...xD

      anyway denk niet dat ie nog om deut vraag nu die keihard geninjad is

      QTEKK wrote:

      Je probleem is opgelost Ekster, graag gedaan :)

      Ps. waarom plaatst @Treinrek een hit die gemaakt is namens @Gorilla onder de nickname van @Unleasher tegen Debby Ryan? En waarom plaatst diezelfde @Treinrek dan weer een klein iets tegen van Debby Ryan tegen @Gorilla?
      2 mensen die berichten posten op een ip. En die alleen op het forum vergeten welk account te gebruiken. unleasher of gorilla. @QTEKK probleem is er nog hoor hij blijft raketten sturen maar maak me er niet druk over hahahaha. Wel leuk dat ie in een val is gelopen.
    • EKSTER76-NL wrote:

      Qtek
      2 mensen die berichten posten op een ip. En die alleen op het forum vergeten welk account te gebruiken. unleasher of gorilla. @QTEKK probleem is er nog hoor hij blijft raketten sturen maar maak me er niet druk over hahahaha. Wel leuk dat ie in een val is gelopen.
      Ticket aanmaken voor spelbederf en alle bewijs (de IPRs die geland zijn) erin plaatsen.

      “Nobody panics when things go “according to plan”. Even if the plan is horrifying!” - Joker
    • EKSTER76-NL wrote:

      Qtek

      Vogel wrote:

      hoezo uitzoeken???

      wie is de gene die de laaste hit met de naam unleasher heeft gepost?
      want het is nog steeds illegaal om hits te poste waar je niet inzit volgens mij...xD

      anyway denk niet dat ie nog om deut vraag nu die keihard geninjad is

      QTEKK wrote:

      Je probleem is opgelost Ekster, graag gedaan :)

      Ps. waarom plaatst @Treinrek een hit die gemaakt is namens @Gorilla onder de nickname van @Unleasher tegen Debby Ryan? En waarom plaatst diezelfde @Treinrek dan weer een klein iets tegen van Debby Ryan tegen @Gorilla?
      2 mensen die berichten posten op een ip. En die alleen op het forum vergeten welk account te gebruiken. unleasher of gorilla. @QTEKK probleem is er nog hoor hij blijft raketten sturen maar maak me er niet druk over hahahaha. Wel leuk dat ie in een val is gelopen.
      uhm ik heb niet het zelfde ip als gorilla? toch wel grappig als ik al dit lees en mensen zie zeuren over dingen die mogelijk zijn en toegestaan zijn in de regels. IPR zijn onderdeel van het spel en mogen gewoon gebruikt worden
    • EKSTER76-NL wrote:

      Qtek

      Vogel wrote:

      hoezo uitzoeken???

      wie is de gene die de laaste hit met de naam unleasher heeft gepost?
      want het is nog steeds illegaal om hits te poste waar je niet inzit volgens mij...xD

      anyway denk niet dat ie nog om deut vraag nu die keihard geninjad is

      QTEKK wrote:

      Je probleem is opgelost Ekster, graag gedaan :)

      Ps. waarom plaatst @Treinrek een hit die gemaakt is namens @Gorilla onder de nickname van @Unleasher tegen Debby Ryan? En waarom plaatst diezelfde @Treinrek dan weer een klein iets tegen van Debby Ryan tegen @Gorilla?
      2 mensen die berichten posten op een ip. En die alleen op het forum vergeten welk account te gebruiken. unleasher of gorilla. @QTEKK probleem is er nog hoor hij blijft raketten sturen maar maak me er niet druk over hahahaha. Wel leuk dat ie in een val is gelopen.
      Moet je m'n deutleveranciers maar stilleggen. Zodra er weer een ipr uit de werf gerold komt, gaat ie vliegen. Dat is onderdeel van het spel en zorgt ervoor dat je niet zoveel turtles krijgt.
    • Treinrek wrote:

      EKSTER76-NL wrote:

      Qtek

      Vogel wrote:

      hoezo uitzoeken???

      wie is de gene die de laaste hit met de naam unleasher heeft gepost?
      want het is nog steeds illegaal om hits te poste waar je niet inzit volgens mij...xD

      anyway denk niet dat ie nog om deut vraag nu die keihard geninjad is

      QTEKK wrote:

      Je probleem is opgelost Ekster, graag gedaan :)

      Ps. waarom plaatst @Treinrek een hit die gemaakt is namens @Gorilla onder de nickname van @Unleasher tegen Debby Ryan? En waarom plaatst diezelfde @Treinrek dan weer een klein iets tegen van Debby Ryan tegen @Gorilla?
      2 mensen die berichten posten op een ip. En die alleen op het forum vergeten welk account te gebruiken. unleasher of gorilla. @QTEKK probleem is er nog hoor hij blijft raketten sturen maar maak me er niet druk over hahahaha. Wel leuk dat ie in een val is gelopen.
      Moet je m'n deutleveranciers maar stilleggen. Zodra er weer een ipr uit de werf gerold komt, gaat ie vliegen. Dat is onderdeel van het spel en zorgt ervoor dat je niet zoveel turtles krijgt.

      Compro wrote:

      als je geen iprs op je dak wil moet je of geen def bouwen, of zoveel def bouwen dat een ipr geen nut heeft
      Ach ik snap ook als je iemand wilt aanvallen dat je zijn defense wegschiet hoort bij het spel. Maar ipr sturen op een planeet waar geen defense ligt heeft volgens mij geen nut. En de reden dat hij dit doet is dat ik hem geen deut wil verkopen tegen zijn prijs nou als dat bij het spel hoort hahahahaha.