[TOT: 254.721.000] Xsanu [Bro] vs. Buckert [EOD] (A: 217.874.000, D: 36.847.000)

    • [TOT: 254.721.000] Xsanu [Bro] vs. Buckert [EOD] (A: 217.874.000, D: 36.847.000)

      Wazig. :cursing:


      On 14-06-2020 --:--:--, the following fleets met in battle:


      Attacker Xsanu [Bro]
      ________________________________________________

      Light Fighter 8.687
      Heavy Fighter 2.846
      Cruiser 390
      Battleship 374
      Destroyer 2
      Deathstar 12
      Recycler 37
      _________________________________________

      Defender Buckert [EOD]
      ________________________________________________

      Light Fighter 240.982
      Heavy Fighter 10.577
      Cruiser 4.302
      Battleship 1.940
      Bomber 1.613
      Destroyer 1.019
      Deathstar 6
      Battlecruiser 1.955
      Reaper 833
      Rocket Launcher 5.000
      Small Shield Dome 1
      _________________________________________


      After the battle ...

      Attacker Xsanu [Bro]
      ________________________________________________

      Destroyed!
      _________________________________________

      Defender Buckert [EOD]
      ________________________________________________

      Light Fighter 235.455 ( -5.527 )
      Heavy Fighter 10.382 ( -195 )
      Cruiser 4.247 ( -55 )
      Battleship 1.915 ( -25 )
      Bomber 1.580 ( -33 )
      Destroyer 1.004 ( -15 )
      Deathstar 6 ( -0 )
      Battlecruiser 1.926 ( -29 )
      Reaper 820 ( -13 )
      Rocket Launcher 4.848 ( -152 )
      Small Shield Dome 1 ( -0 )
      _________________________________________


      The defender has won the battle!

      The attacker lost a total of 217.874.000 units.
      The defender lost a total of 36.847.000 units.
      At these space coordinates now float 67.767.555 metal and 38.706.446 crystal.

      The chance for a moon to be created from the debris was 20%.
      ________________________________________________

      Debris harvested by the defender(s):
      8.611.445 Metal and 4.918.554 Crystal
      67.767.555 Metal and 38.728.446 Crystal

      Total debris harvested by the defender(s):
      76.379.000 Metal and 43.647.000 Crystal



      Summary of profit/losses:



      Summary attackers(s)

      Metal: -128.257.000
      Crystal: -76.733.000
      Deuterium: -12.884.000
      The attacker(s) lost a total of 217.874.000 units.


      Summary defender(s)

      Metal: 51.574.000
      Crystal: 33.130.000
      Deuterium: -1.525.000
      The defender(s) made a profit of 83.179.000 units.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.1


      Hofcount: Draco 4 | Gemini 12 | Pegasus 0 | Taurus 21 | Uni10 92 | Quantum.org 2
    • Vogel wrote:

      HAHAHA
      lekker buckert

      bro weer aan de verkeerde kant..
      blijft van een ooit zon belovende groep.ohh wait die zitte er allemaal niet meer in xD
      Dit is een andere Bro, ze hebben wel mijn goedkeuring tho.
      En niet zoveel aandacht vragen van Bro, kan er ook niks aan doen dat blijkbaar jouw ally niet gezellig genoeg is..

      Edit: en we kunnen niet allemaal zo goed zijn als Takeoff!
    • je voelt je wel heel groot he xD ik reageer gewoon op een maatje van 10+ ogame jaren xD
      dat die dan nog een bro-er ninjad is alleen maar een leuke extra

      Takeoff wrote:

      Vogel wrote:

      HAHAHA
      lekker buckert

      bro weer aan de verkeerde kant..
      blijft van een ooit zon belovende groep.ohh wait die zitte er allemaal niet meer in xD
      Dit is een andere Bro, ze hebben wel mijn goedkeuring tho.En niet zoveel aandacht vragen van Bro, kan er ook niks aan doen dat blijkbaar jouw ally niet gezellig genoeg is..

      Edit: en we kunnen niet allemaal zo goed zijn als Takeoff!
      meh...
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • Vogel wrote:

      je voelt je wel heel groot he xD ik reageer gewoon op een maatje van 10+ ogame jaren xD
      dat die dan nog een bro-er ninjad is alleen maar een leuke extra

      Takeoff wrote:

      Vogel wrote:

      HAHAHA
      lekker buckert

      bro weer aan de verkeerde kant..
      blijft van een ooit zon belovende groep.ohh wait die zitte er allemaal niet meer in xD
      Dit is een andere Bro, ze hebben wel mijn goedkeuring tho.En niet zoveel aandacht vragen van Bro, kan er ook niks aan doen dat blijkbaar jouw ally niet gezellig genoeg is..
      Edit: en we kunnen niet allemaal zo goed zijn als Takeoff!
      meh...
      Je lijkt HT wel, ineens kan er geen normale opmerking meer uit komen en zijn Bro's sukkels. En dat terwijl je in Merkur Bro je gs liet sturen om vervolgens zomaar weg te gaan. Maar het zal wel om de aandacht gaan, dus bij deze geniet van deze laatste comment
    • Takeoff wrote:

      Vogel wrote:

      je voelt je wel heel groot he xD ik reageer gewoon op een maatje van 10+ ogame jaren xD
      dat die dan nog een bro-er ninjad is alleen maar een leuke extra

      Takeoff wrote:

      Vogel wrote:

      HAHAHA
      lekker buckert

      bro weer aan de verkeerde kant..
      blijft van een ooit zon belovende groep.ohh wait die zitte er allemaal niet meer in xD
      Dit is een andere Bro, ze hebben wel mijn goedkeuring tho.En niet zoveel aandacht vragen van Bro, kan er ook niks aan doen dat blijkbaar jouw ally niet gezellig genoeg is..Edit: en we kunnen niet allemaal zo goed zijn als Takeoff!
      meh...
      Je lijkt HT wel, ineens kan er geen normale opmerking meer uit komen en zijn Bro's sukkels. En dat terwijl je in Merkur Bro je gs liet sturen om vervolgens zomaar weg te gaan. Maar het zal wel om de aandacht gaan, dus bij deze geniet van deze laatste comment
      best wel grappig...snap nu wel waar die drama vandaan komt in Zaga...
      want als het niet gaat zoals Takeoff wil word er gehuild :')

      ennuhh..
      ik kwam na Merkur VOOR bro..
      maar als je ergens niet gewaardeerd word, waarom blijven dan
      en die gs waar je het overhebt.. geef ik dagelijks aan nieuwe spelers dus niet uit de hoogte doen
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • Vogel wrote:

      Takeoff wrote:

      Vogel wrote:

      je voelt je wel heel groot he xD ik reageer gewoon op een maatje van 10+ ogame jaren xD
      dat die dan nog een bro-er ninjad is alleen maar een leuke extra

      Takeoff wrote:

      Vogel wrote:

      HAHAHA
      lekker buckert

      bro weer aan de verkeerde kant..
      blijft van een ooit zon belovende groep.ohh wait die zitte er allemaal niet meer in xD
      Dit is een andere Bro, ze hebben wel mijn goedkeuring tho.En niet zoveel aandacht vragen van Bro, kan er ook niks aan doen dat blijkbaar jouw ally niet gezellig genoeg is..Edit: en we kunnen niet allemaal zo goed zijn als Takeoff!
      meh...
      Je lijkt HT wel, ineens kan er geen normale opmerking meer uit komen en zijn Bro's sukkels. En dat terwijl je in Merkur Bro je gs liet sturen om vervolgens zomaar weg te gaan. Maar het zal wel om de aandacht gaan, dus bij deze geniet van deze laatste comment
      best wel grappig...snap nu wel waar die drama vandaan komt in Zaga...want als het niet gaat zoals Takeoff wil word er gehuild :')

      ennuhh..
      ik kwam na Merkur VOOR bro..
      maar als je ergens niet gewaardeerd word, waarom blijven dan
      en die gs waar je het overhebt.. geef ik dagelijks aan nieuwe spelers dus niet uit de hoogte doen
      Als we zo beginnen.. Snap ik ook wel waarom de Ogame discord leegloopt..

      En niet gewaardeerd? Je ging even uit de ally voor erepunten bij een maankans. Maar ineens meldde je je niet meer aan en zat je bij de pony's, en vond het raar dat wij je toen niet meer in Discord wilden. En toen ineens ging je constant Bro harassen op discord en het forum. Jij was steeds degene die riep dat je weg ging, dat je bij de pony's ging omdat zij beter waren toen Rainbow mijn sats bashte of toen Rampage werd gecrashed.

      Enige reden dat ik nu nog reageer is omdat ik niet Bro zo laat neerzetten terwijl jij zelf zo aan het klieren was.
    • Takeoff wrote:

      Vogel wrote:

      Takeoff wrote:

      Vogel wrote:

      je voelt je wel heel groot he xD ik reageer gewoon op een maatje van 10+ ogame jaren xD
      dat die dan nog een bro-er ninjad is alleen maar een leuke extra

      Takeoff wrote:

      Vogel wrote:

      HAHAHA
      lekker buckert

      bro weer aan de verkeerde kant..
      blijft van een ooit zon belovende groep.ohh wait die zitte er allemaal niet meer in xD
      Dit is een andere Bro, ze hebben wel mijn goedkeuring tho.En niet zoveel aandacht vragen van Bro, kan er ook niks aan doen dat blijkbaar jouw ally niet gezellig genoeg is..Edit: en we kunnen niet allemaal zo goed zijn als Takeoff!
      meh...
      Je lijkt HT wel, ineens kan er geen normale opmerking meer uit komen en zijn Bro's sukkels. En dat terwijl je in Merkur Bro je gs liet sturen om vervolgens zomaar weg te gaan. Maar het zal wel om de aandacht gaan, dus bij deze geniet van deze laatste comment
      best wel grappig...snap nu wel waar die drama vandaan komt in Zaga...want als het niet gaat zoals Takeoff wil word er gehuild :')
      ennuhh..
      ik kwam na Merkur VOOR bro..
      maar als je ergens niet gewaardeerd word, waarom blijven dan
      en die gs waar je het overhebt.. geef ik dagelijks aan nieuwe spelers dus niet uit de hoogte doen
      Als we zo beginnen.. Snap ik ook wel waarom de Ogame discord leegloopt..
      En niet gewaardeerd? Je ging even uit de ally voor erepunten bij een maankans. Maar ineens meldde je je niet meer aan en zat je bij de pony's, en vond het raar dat wij je toen niet meer in Discord wilden. En toen ineens ging je constant Bro harassen op discord en het forum. Jij was steeds degene die riep dat je weg ging, dat je bij de pony's ging omdat zij beter waren toen Rainbow mijn sats bashte of toen Rampage werd gecrashed.

      Enige reden dat ik nu nog reageer is omdat ik niet Bro zo laat neerzetten terwijl jij zelf zo aan het klieren was.
      toch wel geinig..
      want ik reageer allen maar negatief?

      iedere hit die jij of bro maakt reageer ik positief op.. maar dan staan ze een keer aan de verkeerde kan en zeg ik wat en dan ben ik HT en moet je huile..
      jonge jonge jonge.. wat een zwart witte wereld heb je zeg.
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • Wat is dit? Ruikt erg naar pushing <X

      Xsanu, op het matje komen!
      GLRB ;)


      @Vogel: Bro in Libra staat los van de bekende ally Bro waar Takeoff onderdeel van is. Ik ben daar ook onderdeel van, maar in Libra geldt dit dus niet voor Takeoff en andere spelers. Richt je maar op mij in Libra ^^
      ~ Veni Vidi Sempi ~


      Zagadra
      Deimos