Favoriete naam lobby

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Favoriete naam lobby

      Misschien niet echt speciaal ofzo, want niet iedereen zal hier veel gebruik van maken.
      Ik kwam net toevallig met het idee om een optie toe te laten voegen in de lobby. Favoriete naam. Als je een nieuwe uni start, heb je altijd een random name generated gekregen. Misschien is het een idee om hier eventueel een kleine keuzemenu in te plaatsen van de 3 meest gebruikte spelersnamen die je momenteel al in je lobby hebt en een 4e optie om een nieuwe naam gegenereerd te krijgen. Simpele toevoeging, niet geheel moeilijk. Kleine pop-up met de max 3 namen die je al in gebruik hebt van andere universa met een box om aan te zetten. 4e optie is 'genereer een nieuwe naam'

      Thoughts?
    • Of ze developer-uren in iets gaan willen stoppen wat je meteen na de creatie van het account al kunt veranderen betwijfel ik, maar vanuit het perspectief van gebruikerservaring zou ik het inderdaad prettiger vinden. Lobby User-Settings zou toekomstig bovendien andere, extra opties mogelijk maken.
    • Mijn voorkeur zou uitgaan naar een nickname in te voeren op de lobby, welk gebruikt wordt in elke uni. Dit voorkomt 1) alterego's 2) het in gebruik nemen van jou nickname door derden 3) het miljoen keer veranderen van een nickname 'omdat het kan'.

      Maar mocht dit niet mogelijk zijn, zou ik inderdaad voorstander zijn om de ontwikkelingstijd die hier in gaat zitten liever in nuttige features of verbeteren van het spel willen zien.

      :cool:

      “Nobody panics when things go “according to plan”. Even if the plan is horrifying!” - Joker
    • QTEKK wrote:

      3) het miljoen keer veranderen van een nickname 'omdat het kan'.
      Beetje een aparte opmerking van iemand die om de paar weken zijn naam veranderd. Maar ontopic, als iemand graag niet wil dat mensen weten dat die persoon x is in een ander universum of om de een of andere reden een keer zijn naam wilt veranderen, zoals bij het oorspronkelijke idee mogelijk is, zou dat toch moeten kunnen? Of denk ik nu heel gek?