[TOT: 228.000.000] Obi-Wan Kenoobi [NBAM] vs. Jenske03 [Bananana] (A: 0, V: 228.000.000)

    • [TOT: 228.000.000] Obi-Wan Kenoobi [NBAM] vs. Jenske03 [Bananana] (A: 0, V: 228.000.000)

      Ik dacht vannacht laat ik eens kijken of ik wat van de winst die eerder op mij is gemaakt ongedaan kan maken. Met mijn magere vlootje heb ik er maar voor gekozen de gsjes te raiden die Jenske her en der liet rondslingeren. Vervolgens kwam die eventjes on en was zo vriendelijk dit voor me achter te laten alvorens hij weer verder ging slapen.

      Helaas kon ik niet direct recs sturen en kwam hij daardoor een paar minuten voor de aankomst daarvan online. Uiteraard meteen z'n hyperrecs gesprongen en het puin geruimd. Verder ook geen felicitatie of iets van een reactie mogen ontvangen. Had op zich ook niet anders verwacht, maar blijft apart als je zelf probeert altijd sportief te blijven en anderen dat alleen lijken te kunnen zijn wanneer dat hen uitkomt. Beetje zoals hoe sommigen het nodig vinden bij elke gelegenheid hun klaagzang te houden over bepaalde zaken, maar stil blijven wanneer hetzelfde voorkomt bij een maatje of alliantiegenoot. Achja, het zij zo.

      Verder natuurlijk wel een gl rb gewenst, maar dat zou geen probleem moeten vormen.


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-07-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Obi-Wan Kenoobi [NBAM]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 50.000
      Kruiser 4.028
      _________________________________________

      Verdediger Jenske03 [Bananana]
      ________________________________________________

      Groot vrachtschip 19.000
      _________________________________________




      Aanvaller Obi-Wan Kenoobi [NBAM]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 50.000 ( -0 )
      Kruiser 4.028 ( -0 )
      _________________________________________

      Verdediger Jenske03 [Bananana]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      0 Metaal, 0 Kristal en 3.114.021 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 0 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 228.000.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 57.000.000 metaal en 57.000.000 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 3.114.021 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      De verdediger(s) hebben het puin.



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 0
      Kristal: 0
      Deuterium: 3.114.021
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 3.114.021 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -57.000.000
      Kristal: -57.000.000
      Deuterium: -3.114.021
      De verdediger(s) hebben een totaal van 117.114.021 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.1
    • Watch out, the cavalry is here!

      Ik geef gewoon aan het opmerkelijk te vinden wanneer iemand prima met me over en weer kan chatten wanneer die iets van mij crashed, maar als ik diegene wat punten afhandig maak er geen berichtje vanaf kan en het gewoon puin pakken en verder negeren is. Hoeven jullie het niet mee eens te zijn overigens, iedereen recht op zijn mening.
    • Debster wrote:

      Watch out, the cavalry is here!

      Ik geef gewoon aan het opmerkelijk te vinden wanneer iemand prima met me over en weer kan chatten wanneer die iets van mij crashed, maar als ik diegene wat punten afhandig maak er geen berichtje vanaf kan en het gewoon puin pakken en verder negeren is. Hoeven jullie het niet mee eens te zijn overigens, iedereen recht op zijn mening.
      ik heb nog nooit van iemand felicitatie's gehad waarvan ik een paar vrachters heb gesloopt. En mijn winst 3miljoen is.
    • Nightmare wrote:

      Debster wrote:

      Watch out, the cavalry is here!

      Ik geef gewoon aan het opmerkelijk te vinden wanneer iemand prima met me over en weer kan chatten wanneer die iets van mij crashed, maar als ik diegene wat punten afhandig maak er geen berichtje vanaf kan en het gewoon puin pakken en verder negeren is. Hoeven jullie het niet mee eens te zijn overigens, iedereen recht op zijn mening.
      ik heb nog nooit van iemand felicitatie's gehad waarvan ik een paar vrachters heb gesloopt. En mijn winst 3miljoen is.
      Ach, de winst is best een stuk hoger met de raids erbij, maar dat doet er eerlijk gezegd niet toe. Felicitatie is wellicht ook een verkeerd gekozen woord, maar de ene keer als jij een 'win' hebt wel gezellig ingame pm-en en als het andersom is stilletjes puin pakken komt op mij gewoon een beetje salty over.
    • JamesCameron wrote:

      Nightmare wrote:

      lol felicitatie nodig voor 10k gv crashen
      Jens jongen je komt wel weer boven deze megaslag! kop op! :)
      Ik denk dat je het woord 'felicitatie' hier iets te letterlijk neemt
      Leuke hit Debster! Altijd leuk te zien als iemand wat weg snaait bij een dikker account, dat zie je niet zo veel.
      Je beseft dat Debby meer dan anderhalf keer zoveel punten heeft als Jenske? :)

      Ieder zijn eigen stijl. Wij gaan voor de grote crashes terwijl jullie je tevreden stellen met het raiden van de nachtproductie.
      Wij kunnen dat ook interpreteren als onsportiviteit (onzin natuurlijk); maar voor een kleine hit hoeft gewoon niet per se een reactie in het midden van de nacht - zeker als je bovendien in twee uni's tegelijk bezig bent - en het de nummer twee is die maar iets kleins komt terughalen.

      Doet er allemaal niet toe! Jenske is een noob die teveel laat slingeren, en dit is gewoon een fijne slap om hem daaraan te herinneren! :love:
    • Kan iedereen wel zuur of cynisch reageren, maar volgens mij is de kern van zijn boodschap: 'Als jij mij de dag ervoor flink openscheurt en ik daarover een vriendelijk praatje met je heb, lijkt het mij wel zo leuk om dat de dag erna als het andersom (in kleinere vorm) plaatsvindt ook even met elkaar te hebben'.

      Man man man, neem het allemaal gewoon ff zoals het is. Sinds mijn terugkeer op Ogame ben ik niet eens het meest teleurgesteld over expogame of marktplaats pushen, maar vooral de zuurheid en saltiness van de ogame community (en dat die dus 0,0 is veranderd) en hoe spelers die toevallig in verschillende ally's belanden zo een aversie tegen elkaar kunnen ontwikkelen. Doe eens fcking chill mensen :')

      Daarom dat ik juist zou willen aanmoedigen om met elkaar gewoon gezellige praatjes te houden of te 'feliciteren' op zulke momenten, dat houdt het spelletje gezellig in plaats van 1 of andere salty shit. En dat laatste is aan algemene opmerking, voordat enkele salty boys zich misschien aangesproken voelen en weer op mij gaan reageren <3

      Gewoon een geinig hitje Deb, als het puin je had meegezeten had je inclusief de raids weer een beetje van je losses teruggepakt!