Discussiedraadje merge 2020

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Lord wrote:

    MiniMe wrote:

    LoneRanger wrote:

    Lord wrote:

    LoneRanger wrote:

    Vraag: hoe kan een Chizo met een 1,4 miljard account van uni 3 naar Deimos zijn gemerged? Nu heeft hij in z’n eentje al ongeveer 10x meer punten dan de rest van de uni bij elkaar.
    Dacht dat het alleen kon als ze buiten top 20 vielen. :D

    FAQ wrote:

    Q: Voor oude universa, waar je nog 5 - 10 spelers hebt met accounts met meer dan 200 miljoen punten. Hoe kunnen ze nog een uni vinden waar ze niet in de top20 terecht komen? Worden deze accounts dan via een geforceerde merge overgeheveld?A: Je zult altijd minstens 1 uni kunnen selecteren. Mocht je account zo groot zijn dat je in iedere uni wereldwijd in de top20 komt, dan kun je theoretisch gezien nergens heen mergen. In dit geval heb je dan de vrije keuze in álle universa ter wereld en kun je de keuze maken om overal heen te mergen.
    Mmm, nu dacht ik het gisteren begrepen te hebben totdat er vandaag ene Tim in de uni komt, die binnenkomt op plek nummer 3 met 45 miljoen punten. Lijkt me sterk dat die overal binnen de top 20 viel. Die zou dan toch niet naar Deimos kunnen mergen waar hij in de top 3 komt... ?( Nu is het lullige: als je speelt in Deimos kan je geen kant uit, of je moet er flink knaken tegenaan willen gooien. Maar je krijgt nu wel allemaal van dit soort accounts erbij. Laat er dan heel veel bij komen, ik heb juist heel lang gehoopt op een merge… Maar daar zijn we buiten gelaten, maar blijkbaar toch ook weer niet helemaal..
    Deze is wel vreemd en zal het eens bekijken met de coma.
    Inmiddels zijn de tokens, zoals genoemd, uit de handel. Uit onderzoek bleek dat de top 20 voorwaarde, die wereldwijd zou moeten zijn, niet buiten de taal community controleerde. De top 20 check voor OGame.nl spelers werd dus enkel in OGame.nl servers gedaan en niet over alle servers zoals het idee was. Na het vinden van de fout, zijn de tokens dus uit de handel gegaan, omdat dit duidelijk niet de bedoeling was.Vragen die voortkomen uit deze informatie zullen we voor nu schuldig moeten blijven, daar dit de gehele informatie is zoals wij die nu hebben. Stel vragen gerust, we kunnen ze allicht doorzetten naar GF om antwoorden te krijgen.
    Ik heb een vraag voor je.
    Ik ben gemerged naar Virgo in GB, mijn acc is daar nu geblokkeerd. Kan er niet aan, weet niet wie ik daar moet aanspreken.
    Maar ik had wel graag men acc terug. Liefst in GB (ken daar iemand naar de uni waartoe ik gemerged was/ben)
    En als dat niet mogelijk is, gewoon terug hier uiteraard.
    Heb al een ticket aangemaakt, werd behandeld door een GO, nu een SGO heb ik gezien.
    Maar ik weet dus totaal niet waar ik nu sta ivm met men acc...
  • Trucker wrote:

    Lord wrote:

    MiniMe wrote:

    LoneRanger wrote:

    Lord wrote:

    LoneRanger wrote:

    Vraag: hoe kan een Chizo met een 1,4 miljard account van uni 3 naar Deimos zijn gemerged? Nu heeft hij in z’n eentje al ongeveer 10x meer punten dan de rest van de uni bij elkaar.
    Dacht dat het alleen kon als ze buiten top 20 vielen. :D

    FAQ wrote:

    Q: Voor oude universa, waar je nog 5 - 10 spelers hebt met accounts met meer dan 200 miljoen punten. Hoe kunnen ze nog een uni vinden waar ze niet in de top20 terecht komen? Worden deze accounts dan via een geforceerde merge overgeheveld?A: Je zult altijd minstens 1 uni kunnen selecteren. Mocht je account zo groot zijn dat je in iedere uni wereldwijd in de top20 komt, dan kun je theoretisch gezien nergens heen mergen. In dit geval heb je dan de vrije keuze in álle universa ter wereld en kun je de keuze maken om overal heen te mergen.

    Mmm, nu dacht ik het gisteren begrepen te hebben totdat er vandaag ene Tim in de uni komt, die binnenkomt op plek nummer 3 met 45 miljoen punten. Lijkt me sterk dat die overal binnen de top 20 viel. Die zou dan toch niet naar Deimos kunnen mergen waar hij in de top 3 komt... ?( Nu is het lullige: als je speelt in Deimos kan je geen kant uit, of je moet er flink knaken tegenaan willen gooien. Maar je krijgt nu wel allemaal van dit soort accounts erbij. Laat er dan heel veel bij komen, ik heb juist heel lang gehoopt op een merge… Maar daar zijn we buiten gelaten, maar blijkbaar toch ook weer niet helemaal..
    Deze is wel vreemd en zal het eens bekijken met de coma.
    Inmiddels zijn de tokens, zoals genoemd, uit de handel. Uit onderzoek bleek dat de top 20 voorwaarde, die wereldwijd zou moeten zijn, niet buiten de taal community controleerde. De top 20 check voor OGame.nl spelers werd dus enkel in OGame.nl servers gedaan en niet over alle servers zoals het idee was. Na het vinden van de fout, zijn de tokens dus uit de handel gegaan, omdat dit duidelijk niet de bedoeling was.Vragen die voortkomen uit deze informatie zullen we voor nu schuldig moeten blijven, daar dit de gehele informatie is zoals wij die nu hebben. Stel vragen gerust, we kunnen ze allicht doorzetten naar GF om antwoorden te krijgen.
    Ik heb een vraag voor je.Ik ben gemerged naar Virgo in GB, mijn acc is daar nu geblokkeerd. Kan er niet aan, weet niet wie ik daar moet aanspreken.
    Maar ik had wel graag men acc terug. Liefst in GB (ken daar iemand naar de uni waartoe ik gemerged was/ben)
    En als dat niet mogelijk is, gewoon terug hier uiteraard.
    Heb al een ticket aangemaakt, werd behandeld door een GO, nu een SGO heb ik gezien.
    Maar ik weet dus totaal niet waar ik nu sta ivm met men acc...
    hahaha en
    chizo speelt vrolijk verder :D

    SrG
  • Buckert wrote:

    Doen jullie door de merge ook forum posts verwijderen? Waar zijn jullie toch in godsnaam mee bezig.


    Gewoon verplaatst naar de juiste afdeling: [TOT: 10.925.727.000] Buckert vs. Nugget (A: 2.106.898.000, V: 8.818.829.000)
    Je had ook gewoon bij je eigen profiel op posts kunnen kijken en dan had je het direct gevonden.
  • Hitsugaya Toushiro wrote:

    Buckert wrote:

    Doen jullie door de merge ook forum posts verwijderen? Waar zijn jullie toch in godsnaam mee bezig.
    Gewoon verplaatst naar de juiste afdeling: [TOT: 10.925.727.000] Buckert vs. Nugget (A: 2.106.898.000, V: 8.818.829.000)
    Je had ook gewoon bij je eigen profiel op posts kunnen kijken en dan had je het direct gevonden.
    ACCESS DENIED!!!!!

    dat kan ik niet zie he ;)


    Hofcount: Draco 4 | Gemini 12 | Pegasus 0 | Taurus 21 | Uni10 92 | Quantum.org 2
  • Dit zijn de exodusgroepen:



    Exodus Groep 1GeminiPegasusXalynthDoeluni: uni 3
    Exodus Groep 2WasatIzarDoeluni Eridanus
    Exodus Groep 3FidisGanimedKallistoDoeluni Japetus


    Uni Zagadra wordt een tweede doeluni voor groepen 1 en 2. De uni specificaties blijven hetzelfde.
    Uni Hyperion wordt een tweede doeluni voor groep 3 en houdt ook dezelfde specificaties.


    De specificaties van de doeluni's in elke groep:
    Groep 1 server settings: Eco: 6x | Onderzoek: 12x | Vloot: 2x | Puin: 50% | Def naar puin: 0% | Melkwegen: 9


    Groep 2 server settings: Eco: 7x | Onderzoek: 14x | Vloot: 3x | Puin: 50% | Def naar puin: 0% | Melkwegen: 5
    Groep 3 server settings: Eco: 6x | Onderzoek: 12x | Vloot: 3x | Puin: 60% | Def naar puin: 0% | Melkwegen: 5


    Het proces om de merges de starten, begint op maandag 31 augustus 2020 voor Groep 1.
    Groep 2 en 3 volgen op dinsdag 1 september 2020.


    Het proces om een uni te kiezen zal voor alle groepen gesloten worden op maandag 7 september 2020.
  • Wat krijgen we nou weer ineens om 17u en nog wat ineens out of the blue een aanvals blokade 7-9-2020- 22u had de helft op weg en ineens wilde niks meer tot ik links onder het menu een verbodteken zag .

    Dat was tijdens de merge dagen heel welkom geweest maar nu slat het nergens op.

    Maak ook een ticket
  • Woozy wrote:

    Wat krijgen we nou weer ineens om 17u en nog wat ineens out of the blue een aanvals blokade 7-9-2020- 22u had de helft op weg en ineens wilde niks meer tot ik links onder het menu een verbodteken zag .

    Dat was tijdens de merge dagen heel welkom geweest maar nu slat het nergens op.

    Maak ook een ticket
    zie board.en.ogame.gameforge.com/i…-lobby-down-attack-block/


    Trots lid & medeoprichter van de board alliantie Trollen voor Kuikens [TvK]
  • Woozy wrote:

    Wat krijgen we nou weer ineens om 17u en nog wat ineens out of the blue een aanvals blokade 7-9-2020- 22u had de helft op weg en ineens wilde niks meer tot ik links onder het menu een verbodteken zag .

    Dat was tijdens de merge dagen heel welkom geweest maar nu slat het nergens op.

    Maak ook een ticket
    Lobby down en inlog problemen nadien, nog steeds hoor ik.
  • Wordt er nog wat aan de server specs gedaan toevallig?

    Ik ga van 7x eco naar 6x, en van 70% deut verbruik naar 100%. Dus én ik produceer minder én het vliegen kost véél meer.

    Daarnaast wil ik ook wel erg graag mijn 350.000.000 vernietigde militaire punten terug.


    Hofcount: Draco 4 | Gemini 12 | Pegasus 0 | Taurus 21 | Uni10 92 | Quantum.org 2