Discussiedraadje merge 2020

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Hitsugaya Toushiro wrote:

    ressiv wrote:

    ach er is wel meer mis in uni3 nu

    spookbericht........ heb niet geruimd enkel geplaatst..


    Schoonmaak rapport voor puin op [******].
    09.09.2020 19:04:46
    Van: Vloot
    Jouw Ruimer (***** schepen) hebben een totale bergingscapaciteit van
    ********. In het bestemmingsveld [*******], zweven 0 metaal en
    2.500 kristal in de ruimte. Je hebt 0 metaal en 625 kristal opgehaald.
    Je hebt gewoon een spionagemissie op je locatie gekregen en daarin pakken je ruimers automatisch een deel van het puin.

    Ruimtevaarder wrote:

    Syrabi wrote:

    Nou, het verplaatsingsitem deed niet wat het had moeten doen.
    Het had wereldwijd moeten checken of iemand waar dan ook ter wereld binnen de top 20 viel. Als dat zo was, kwamen alléén die opties naar voren.
    Maar dat was dus niet hoe de praktijk werkte. Er werd alleen naar NL gekeken. En als je in NL overal binnen de top 20 viel, kon je dus alle uni's kiezen.

    Toen dat bekend was, is het verplaatsingsitem uit de handel gehaald om meer schade te voorkomen.
    Is er nu meer duidelijk over het feit of ze na herwerking terug verkocht gaan worden?Zit nu namelijk (zoals vele anderen denk ik) vast in een uni waarvan ik de specs niet echt geweldig vind..
    Polls voor de specs gaan nog komen, zoals het reeds een aantal keren gemeld is. Enkel zal dit niet direct gebeuren en is het vermoedelijk wachten na de gehele merge wereldwijd.
    Ja maar dan zou ik nog steeds graag weten of het token terug komt. Sommige mensen hebben door gebrek aan informatie van GF namelijk een tijdelijke multi account aangegaan en daarom geforceerd 1 account in vakantiemodus gezet.
  • Ruimtevaarder wrote:

    Ja maar dan zou ik nog steeds graag weten of het token terug komt. Sommige mensen hebben door gebrek aan informatie van GF namelijk een tijdelijke multi account aangegaan en daarom geforceerd 1 account in vakantiemodus gezet.


    Lord wrote:

    Inmiddels zijn de tokens, zoals genoemd, uit de handel. Uit onderzoek bleek dat de top 20 voorwaarde, die wereldwijd zou moeten zijn, niet buiten de taal community controleerde. De top 20 check voor OGame.nl spelers werd dus enkel in OGame.nl servers gedaan en niet over alle servers zoals het idee was. Na het vinden van de fout, zijn de tokens dus uit de handel gegaan, omdat dit duidelijk niet de bedoeling was.
    Vragen die voortkomen uit deze informatie zullen we voor nu schuldig moeten blijven, daar dit de gehele informatie is zoals wij die nu hebben. Stel vragen gerust, we kunnen ze allicht doorzetten naar GF om antwoorden te krijgen.

    Lord wrote:

    Zaphod Beeblebrox wrote:

    Lord wrote:

    Inmiddels zijn de tokens, zoals genoemd, uit de handel. Uit onderzoek bleek dat de top 20 voorwaarde, die wereldwijd zou moeten zijn, niet buiten de taal community controleerde. De top 20 check voor OGame.nl spelers werd dus enkel in OGame.nl servers gedaan en niet over alle servers zoals het idee was. Na het vinden van de fout, zijn de tokens dus uit de handel gegaan, omdat dit duidelijk niet de bedoeling was.Vragen die voortkomen uit deze informatie zullen we voor nu schuldig moeten blijven, daar dit de gehele informatie is zoals wij die nu hebben. Stel vragen gerust, we kunnen ze allicht doorzetten naar GF om antwoorden te krijgen.
    Mooi, wat kunnen we nu nog doen met de token die we gekocht hebben? En wat gaat er gebeuren met de mensen die nu dus oneerlijk in een uni zitten waar ze eigenlijk niet horen? Terugzetten?

    En wanneer komen de tokens weer terug? En voor hoe lang? Waarom word dit niet vooraf aangegeven? Waarom word er vanaf GF überhaupt niet direct gecommuniceerd met de spelers?

    En dan de belangrijkste, accepteert GF ook een nier als betalingsmethode?
    De eerste twee vragen heb ik reeds teruggelegd naar GF voordat ik de post hier maakte. Helaas nog geen antwoord.Wanneer de bug opgelost is en de tokens terugkomen, zullen we dat natuurlijk communiceren.


    Op dit moment is er nog geen duidelijkheid wanneer deze terug komen, maar je mag er wel vanuit gaan dat ze terug komen wanneer de bug opgelost is.
  • Caspertvanmierlo wrote:

    ik zie dat er vandaag zo na de merge een herbalancering van de klasses komt
    ik zie bij 'generaalsklasse' geen kerkhof meer staan dat wordt gevormd bij een aanval. Is die eruit gehaald als extraatje, of zit die er nog gewoon bij?
    General


    • +100% speed for combat ships
    • +100% speed for Recyclers
    • -25% deuterium consumption for all ships
    • -25% deuterium consumption for Recyclers
    • +20% cargo bay for Recyclers and Pathfinders
    • A small chance to immediately destroy a Deathstar once in a battle using a light fighter.
    • Wreckage at attack (transport to starting planet)
    • +2 combat research levels
    • +2 fleet slots
    • +5 additional Moon Fields
    • Detailed fleet speed settings
    • +10% discount on acceleration (shipyard)

      pts server met die nieuwe update
    SrG
  • Morgen, 17 september, patchen we de publieke testservers met versie 7.5.0-beta3
    De PST wordt om 10.00 uur CEST bijgewerkt.

    Ik heb nog geen extra maanvelden gezien

    Overigens mag ik hieruit concluderen dat "de merge " helemaal voorbij is en we een discussie houden over onder andere speed in uni 3?
  • Woozy wrote:

    Morgen, 17 september, patchen we de publieke testservers met versie 7.5.0-beta3
    De PST wordt om 10.00 uur CEST bijgewerkt.

    Ik heb nog geen extra maanvelden gezien

    Overigens mag ik hieruit concluderen dat "de merge " helemaal voorbij is en we een discussie houden over onder andere speed in uni 3?
    .nl heeft geen publieke testserver;

    dit betreft de origin server op .org d8 ik.

    :love: Thanks Syrabi
  • Jillian wrote:

    Woozy wrote:

    Morgen, 17 september, patchen we de publieke testservers met versie 7.5.0-beta3
    De PST wordt om 10.00 uur CEST bijgewerkt.

    Ik heb nog geen extra maanvelden gezien

    Overigens mag ik hieruit concluderen dat "de merge " helemaal voorbij is en we een discussie houden over onder andere speed in uni 3?
    .nl heeft geen publieke testserver;
    dit betreft de origin server op .org d8 ik.
    lobby-pioneers.ogame.gameforge.com/en_GB/accounts
    SrG
  • Woozy wrote:

    Morgen, 17 september, patchen we de publieke testservers met versie 7.5.0-beta3
    De PST wordt om 10.00 uur CEST bijgewerkt.

    Ik heb nog geen extra maanvelden gezien

    Overigens mag ik hieruit concluderen dat "de merge " helemaal voorbij is en we een discussie houden over onder andere speed in uni 3?
    Discussie mag maar de merge begint nu in andere community's. Zolang die merge's nog bezig zijn zullen de polls niet komen. Pas als echt alle merge's voorbij zijn zal GF zich druk gaan maken over polls van uni spec.
    Ex Admin Ogame.nl
  • MiniMe wrote:

    Woozy wrote:

    Morgen, 17 september, patchen we de publieke testservers met versie 7.5.0-beta3
    De PST wordt om 10.00 uur CEST bijgewerkt.

    Ik heb nog geen extra maanvelden gezien

    Overigens mag ik hieruit concluderen dat "de merge " helemaal voorbij is en we een discussie houden over onder andere speed in uni 3?
    Discussie mag maar de merge begint nu in andere community's. Zolang die merge's nog bezig zijn zullen de polls niet komen. Pas als echt alle merge's voorbij zijn zal GF zich druk gaan maken over polls van uni spec.
    wanneer komen die ticked's terug dan of nog geen animo voor ?
    en kenen spelers die een ticked hebben gekocht ( de luckie bastaarts ) de ticket gebruiken ??
    SrG
  • Syrabi wrote:

    Het zou pas oneerlijk zijn als ze 500k DM hebben neergeteld en GF ze de middelvinger geeft omdat ze dan lekker het ticket uitzetten. Terwijl de spelers die het ticket meteen gebruikten, wel hebben kunnen mergen.
    dus wij die later zijn gemereget zijn ergens waar we geen eens naar toe wilde geen 1 van de 2 keuzes die we krijgen nu dus de middelvinger en die eerste mergers om dat in onze doel uni de ticket niet tekoop was is dat dan eerlijk ?nu krijgen wij de middelvinger zoek het maar uit

    in de uni waar we niet eens willen spelen!!
    @als gf die ticket in de verkoop er uit haalt moeten ze iedereen terug zetten waar hij ofzij is terug plaatsen naar de uni waar ze vandaan komen kwamen en dm terug geven voor de ticket kopers!! dat zou eerlijk zijn!
    SrG
  • Jezus het is een keer genoeg joh nick....

    1. De merge is een ramp en het team zit zijn stinkende best te doen gratis en voor niets de brokken bij elkaar te rapen voor ons. Je frustratie botvieren op hun werkt averechts
    2. Je hebt gewoon te lang gewacht met het kopen van een merge ticket en je kans voor nu mis gelopen ;)

    En als het je allemaal niet snel genoeg gaat kan je altijd nog wat woordjes kalken op een oud laken en dat omhoog houden voor het hoofdkantoor van GameForge. Heb speciaal voor jou het adres ff gegoogled.

    Albert-Nestler-Straße 8, Karlsruhe
    google.com/maps/place/Gameforg…m2!3d49.020023!4d8.441075

    Het is slechts 6 uurtjes rijden vanuit Den Haag. Kost je wel hele dag, maar dat zal alsnog vele malen beter werken dan het team continu te bestoken met vanalles en nog wat.
  • JamesCameron wrote:

    Jezus het is een keer genoeg joh nick....

    1. De merge is een ramp en het team zit zijn stinkende best te doen gratis en voor niets de brokken bij elkaar te rapen voor ons. Je frustratie botvieren op hun werkt averechts
    2. Je hebt gewoon te lang gewacht met het kopen van een merge ticket en je kans voor nu mis gelopen ;)

    En als het je allemaal niet snel genoeg gaat kan je altijd nog wat woordjes kalken op een oud laken en dat omhoog houden voor het hoofdkantoor van GameForge. Heb speciaal voor jou het adres ff gegoogled.

    Albert-Nestler-Straße 8, Karlsruhe
    google.com/maps/place/Gameforg…m2!3d49.020023!4d8.441075

    Het is slechts 6 uurtjes rijden vanuit Den Haag. Kost je wel hele dag, maar dat zal alsnog vele malen beter werken dan het team continu te bestoken met vanalles en nog
    dat ik het met jou nog is een keertje eens zal zijn .. de wonderen zijn de wereld nog niet uit lol
    credits go to Syrabi
  • Dutch Rebel wrote:

    JamesCameron wrote:

    Jezus het is een keer genoeg joh nick....

    1. De merge is een ramp en het team zit zijn stinkende best te doen gratis en voor niets de brokken bij elkaar te rapen voor ons. Je frustratie botvieren op hun werkt averechts
    2. Je hebt gewoon te lang gewacht met het kopen van een merge ticket en je kans voor nu mis gelopen ;)

    En als het je allemaal niet snel genoeg gaat kan je altijd nog wat woordjes kalken op een oud laken en dat omhoog houden voor het hoofdkantoor van GameForge. Heb speciaal voor jou het adres ff gegoogled.

    Albert-Nestler-Straße 8, Karlsruhe
    google.com/maps/place/Gameforg…m2!3d49.020023!4d8.441075

    Het is slechts 6 uurtjes rijden vanuit Den Haag. Kost je wel hele dag, maar dat zal alsnog vele malen beter werken dan het team continu te bestoken met vanalles en nog
    dat ik het met jou nog is een keertje eens zal zijn .. de wonderen zijn de wereld nog niet uit lol
    Ik kan me niet echt herinneren dat wij het nou altijd zo stinkend oneens waren? :P
  • JamesCameron wrote:

    Jezus het is een keer genoeg joh nick....

    1. De merge is een ramp en het team zit zijn stinkende best te doen gratis en voor niets de brokken bij elkaar te rapen voor ons. Je frustratie botvieren op hun werkt averechts
    2. Je hebt gewoon te lang gewacht met het kopen van een merge ticket en je kans voor nu mis gelopen ;)

    En als het je allemaal niet snel genoeg gaat kan je altijd nog wat woordjes kalken op een oud laken en dat omhoog houden voor het hoofdkantoor van GameForge. Heb speciaal voor jou het adres ff gegoogled.

    Albert-Nestler-Straße 8, Karlsruhe
    google.com/maps/place/Gameforg…m2!3d49.020023!4d8.441075

    Het is slechts 6 uurtjes rijden vanuit Den Haag. Kost je wel hele dag, maar dat zal alsnog vele malen beter werken dan het team continu te bestoken met vanalles en nog wat.
    zodra je teamlert word weetje waar je aan begind ben je het er niet mee eens dan stap je op bulshit wat je weer uitkraamt zoals altijd
    SrG