Hallo zo te zien zijn we al bij Eco speed 7 aangekomen maar dat wil nog niet zeggen dat we voor Eco speed 8 moeten gaan. Oke de onderzoeks speed upgraden is wel een nieuw ding geworden binnen ogame i accept omdat onderzoeken dan zolang duren mits je een rijke stinkerd ben of course. Maar is het niet tijd om de next lvl op te zoeken in de gameplay F eco7 en hallo Eco 8 speed. Niet dat we der een agressieve speed fleet uni van moeten maken. Eco 8 en Vloot 4 en Onderzoek 10 zal een winst makende formule kunnen zijn. Ooit zei iemand tegen mij ik dacht @Anuvinda dat Eco 10 ook een optie in de toekomst zou kunnen zijn. Want mensen willen eenmaal sneller leven in deze steeds sneller wordende wereld. Dus ik dacht waarom gaan de admins dus niet bij onze duitse vrienden vragen om een..........................
Ecospeed:10
Vloot:4
Onderzoek 12
uni vragen het brengt tenslotte geld in het laadje en Gameforge houd van geld dus waarom ook niet om deze template in je hoofd te houden.
Maar eerst wil ik weten wat de rest der van vind. Please niet Bashen op de naam Kreela maar gewoon om het idee. Gameforge blij en de spelers blij. De perfecte uni dat wilt toch iedereen......Mee eens of niet eens dat is jullie vraag om de beantwoorden.
Ecospeed:10
Vloot:4
Onderzoek 12
uni vragen het brengt tenslotte geld in het laadje en Gameforge houd van geld dus waarom ook niet om deze template in je hoofd te houden.
Maar eerst wil ik weten wat de rest der van vind. Please niet Bashen op de naam Kreela maar gewoon om het idee. Gameforge blij en de spelers blij. De perfecte uni dat wilt toch iedereen......Mee eens of niet eens dat is jullie vraag om de beantwoorden.
De snelle link van Ogniter Trolololen.ogniter.eu/