Generaal gaat sowieso ni veel sterker worden, enkel dat je een gratis +5 velden gaat krijgen voor manen ipv overal een veldenbooster te gebruiken.
Het is toch beter om (als het klasse systeem toch behouden wordt) iedereen 20% puin te geven bij gevechten.
Generaal kan 25% goedkoper ivm deut verbruik op expeditie en die +2+2+2 wsp geven een (groot) voordeel tegen piraten/alians.
Verzamelaar heeft gewoon een goed hoge inkomst uit mijnbouw.
Ontdekker kan 2 extra sloten sturen en heeft meer gs dat gevonden kan worden.
Nu expedities is een actieve speelstijl en ok het is HEEL scheef getrokken omdat 2-20 miljard gs per dag haalbaar is uit puin.
Vandaar geef iedereen dat puin voordeel?
Lijkt me beter dan het systeem ineens niet bruikbaar te maken vanwege de zwarte gaten en ontploffende hyperruimte motoren..
Is maar een idee, dus gelieve constructief hardop mee na te denken
Enige verbeteringen en ik denk niet dat GF een 500k DM slokop ooit gaat afvoeren
Het is toch beter om (als het klasse systeem toch behouden wordt) iedereen 20% puin te geven bij gevechten.
Generaal kan 25% goedkoper ivm deut verbruik op expeditie en die +2+2+2 wsp geven een (groot) voordeel tegen piraten/alians.
Verzamelaar heeft gewoon een goed hoge inkomst uit mijnbouw.
Ontdekker kan 2 extra sloten sturen en heeft meer gs dat gevonden kan worden.
Nu expedities is een actieve speelstijl en ok het is HEEL scheef getrokken omdat 2-20 miljard gs per dag haalbaar is uit puin.
Vandaar geef iedereen dat puin voordeel?
Lijkt me beter dan het systeem ineens niet bruikbaar te maken vanwege de zwarte gaten en ontploffende hyperruimte motoren..
Is maar een idee, dus gelieve constructief hardop mee na te denken
Enige verbeteringen en ik denk niet dat GF een 500k DM slokop ooit gaat afvoeren