[TOT: 64.428.000] Ghoulas [B en B] vs. Vulcan (A: 20.000, V: 64.408.000)

    • [TOT: 64.428.000] Ghoulas [B en B] vs. Vulcan (A: 20.000, V: 64.408.000)

      Dronken Vulcan was te laat online gekomen. Toch een soort van payback op de slag van Elanaconda. :)

      GL re-farming


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-09-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Ghoulas [B en B]
      ________________________________________________

      Interceptor 1.500
      Klein vrachtschip 17.500
      _________________________________________

      Verdediger Vulcan
      ________________________________________________

      Groot vrachtschip 5.348
      Kolonisatieschip 1
      Spionagesonde 1
      Reaper 1
      Pathfinder 1
      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Ghoulas [B en B]
      ________________________________________________

      Interceptor 1.500 ( -0 )
      Klein vrachtschip 17.495 ( -5 )
      _________________________________________

      Verdediger Vulcan
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      105.686.089 Metaal, 23.325.700 Kristal en 6.140.122 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 20.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 64.408.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 16.100.500 metaal en 16.094.500 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 135.151.911 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      De aanvaller(s) hebben het puin.


      Totale samenvatting winst/verlies:

      Samenvatting aanvaller(s)
      Metaal: 121.776.589
      Kristal: 39.410.200
      Deuterium: 6.140.122
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 167.326.911 eenheden winst gemaakt.

      Samenvatting verdediger(s)
      Metaal: -137.877.089
      Kristal: -55.504.700
      Deuterium: -6.178.122
      De verdediger(s) hebben een totaal van 199.559.911 eenheden verloren.


      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.1
    • paul-maximilianus wrote:

      hahaha raarste melding van het jaar in ogameland is dat.

      "he je mag mijn maan niet poppen want ik doe niemand kwaad en alleen maar expo..."

      (maar goed alles is geoorloofd om je maan en huffie te redden...)

      Zijn redenatie dat het poppen niet mag is natuurlijk onzin, maar de verontwaardiging van de andere kant is net zo een grote onzin.

      Alle credits voor de actieve wijze van hunten hoor, maar 99,5% van de mensen heeft veel dingen buiten Ogame waardoor er een 'normaal' slaapschema is en niet om de 10minuten het overzicht ververst kan worden. Kan snappen dat iemand in die intensiteit niet mee wil of kan. De verkondigers van het spelen van het 'echte' Ogame gaan er voor het gemak even aan voorbij dat een ploffer met insta maan en spronger ook niks met het oude Ogame, waar ze zo graag over oreren, te maken heeft.
    • TheIcePack wrote:

      paul-maximilianus wrote:

      hahaha raarste melding van het jaar in ogameland is dat.

      "he je mag mijn maan niet poppen want ik doe niemand kwaad en alleen maar expo..."

      (maar goed alles is geoorloofd om je maan en huffie te redden...)
      Zijn redenatie dat het poppen niet mag is natuurlijk onzin, maar de verontwaardiging van de andere kant is net zo een grote onzin.

      Alle credits voor de actieve wijze van hunten hoor, maar 99,5% van de mensen heeft veel dingen buiten Ogame waardoor er een 'normaal' slaapschema is en niet om de 10minuten het overzicht ververst kan worden. Kan snappen dat iemand in die intensiteit niet mee wil of kan. De verkondigers van het spelen van het 'echte' Ogame gaan er voor het gemak even aan voorbij dat een ploffer met insta maan en spronger ook niks met het oude Ogame, waar ze zo graag over oreren, te maken heeft.
      Leuk je weer eens te zien hier op het forum, of in ieder geval waar ik kijk bij de unis.
      Insta maan en de boel afkopen, lanxen en springen is natuurlijk geen old ogame.
      Daar heb je gelijk in, eigenlijk is Ogame vroeger Agame en zitten we nu gewoon in een ander spel vaagjes gebaseerd daar nog op, versie Dgame of zo inmiddels.
      Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!
    • Om maar even alle speculaties de wereld uit te helpen hierbij mijn kant van het verhaal:

      Ik ben gestopt met ogame omdat ik geen toekomst meer zag in Nusakan. In de nacht zelf kwamen er 12 vernietigingsmissies op me af dus weer een gebroken nacht terwijl ik een belangrijke afspraak had die dag. Jenske had terug getrokken omdat hij ontdekte dat ik z'n eerste sterren wilde ninja'en. Dit was ook mogelijk bij Vulcan maar dan moest ik opnieuw een nacht doorhalen.
      Dit was al eerder een paar keer voor gekomen en daar was ik op dat moment behoorlijk klaar mee!

      Blijkbaar kan Atlas aka Vulcan alleen maar een slag maken door een maan te ploffen. Tja knap van hem maar uit eindelijk weinig resultaat want je had alleen m'n expo vloot te pakken.
      Nu kan ik natuurlijk verder spelen en het in m'n eentje opnemen tegen Vulcan, Jenske, Czar Delta en Kikero en waarschijnlijk nog andere medespelers die hun handen boven elkaars hoofd houden.
      Tot al m'n manen zijn geploft en ik aan de verkeerde kant van een gevechtsrapport sta.
      Ja ik zal een slechte verliezer zijn maar dan is voor mij een vakantiemode een uitweg om weer m'n normale nachtrust te pakken en na bijna een week voelt dat heerlijk!

      Bedankt weer voor een leuke ervaring en alle gesprekken. Tot in een volgende uni!
    • To be fair, die maanvernietigingspogingen stoppen snel zodra duidelijk is dat er op teruggetrokken plaatsing wordt gesaved.
      Jouw spreiding toonde echter aan dat je springt + dirty save doet. Dan blijft de jacht natuurlijk gaan...

      Onder druk wouden we je, met andere woorden, gewoon dwingen wat van je groei in te ruilen voor veiligheid.
      Extra kolo's inner (=minder goede spreiding), vroeger fleetsaven om op een redelijk uur terug te trekken (=minder raiden/expo), etc.
      Je moet wat met fleeter-speelstijl vs. eco-speelstijl.... als er niks ondernomen wordt winnen de mijntjes + expo het natuurlijk in een target-loze uni.

      V-mode is dan inderdaad een uitweg, maar dan geef je je gewonnen; gevechtsrapport of niet.
      Gezondheid gaat wel altijd voor op OGame, dus goed om te horen dat je van je nachtrust geniet! ;)


      - edit - mooi voorbeeld van bovengenoemde is James T Kirk. Daar deden we zelfs geen moeite op. Savet te netjes.

      The post was edited 2 times, last by Kikero ().