Discussiedraadje nieuw universum Oberon 06-11-2020
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
-
dat hadden we ook echt weer nodig!!SrG
-
-
-
Hahaha het verschil ook tussen nr1 en 2. Dit doet me denken aan de vele speed clones die er vroeger waren. Van die 400 speed uni's waar je in een paar dagen over de miljarden sterren had.
-
X2 vlootspeed...
ik snap dat we ouder worden, maar komop dat is toch niet meer van deze tijd zzzzzzzzzzzzzz
:love: Thanks Syrabi -
Wickedness wrote:
Zoiets als dit in DE een uni van nog geen 40 dagen oud.
Tucana DE
En ja dat is een account met bijna 2 MLD punten en nog geen 40 dagen oud
(geen merge)
Die vent staat nu dus al t50 wereldwijd all time.
Eco 8 is leuk, maar niet in Nederland. Met 20 actieve spelers uni leegbashen en dan weer janken dat er geen zak aan is.
eens een addict, ALTIJD een addict
Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/ -
Spacefighter wrote:
Wickedness wrote:
Tucana DE
(geen merge)
Is er ergens een bug exploit, oid? Is er toch een expo-formule te knakken?
Er kan toch geen mens op deze aardbol rondlopen die even zoveel geld in een account stopt? Kan toch niet -
Kikero wrote:
Spacefighter wrote:
Wickedness wrote:
Tucana DE
(geen merge)
Er kan toch geen mens op deze aardbol rondlopen die even zoveel geld in een account stopt? Kan toch niet
maar nieuwe uni.... Gaat en blijft vlot gaan....
Thanks Syrabi -
In Zagadra hebben we het uitgerekend. We gaan er van uit dat hij rond de 6 a 7.5 duizend euro heeft uitgegeven.
-
ReWinD wrote:
In Zagadra hebben we het uitgerekend. We gaan er van uit dat hij rond de 6 a 7.5 duizend euro heeft uitgegeven.
maar als die alles wat langer duurde dan 1 dag ook afgekocht heeft dan gaat die daar ver overheen. Let ook op: de eerste miljard punten waren VOOR de 50% kostenreductie op metaal kopen.
Graag wel on topic blijven mbt de nieuwe uni hier in Nl, dat die andere gast gewoon gek is, oké...
Thanks Syrabi -
Kikero wrote:
Spacefighter wrote:
Wickedness wrote:
Tucana DE
(geen merge)
Er kan toch geen mens op deze aardbol rondlopen die even zoveel geld in een account stopt? Kan toch niet
-
om toch nog een stukje offtopic te doen, aanvullend op hierboven.
op .us speelde ik op janice met darkdestroyerx; die was belegger, en die zei ook, een paar duizend euro is niets voor mij. hij gaf ook aan," ik vind het gewoon leuk om een paar dagen/weken ff te kloten op een servertje, en dan geef ik doorgaans me acc weer weg. "
De enige reden waarom die niet meer uitgegeven heeft, is omdat er niemand anders daar echt aan het spenden was, dus voor hem was er "geen competitie".
Verder zijn deze spelers vrijwel altijd 99% passief. Ze zullen hoogstens vrienden verdedigen, en een enkele keer misschien vliegen voor wat winst. Jagen doen ze vrijwel niet, is niet interessant voor ze. (tenzij je ze gaat pesten natuurlijk :P)
Al helemaal die nummer 1 op .de, die koopt nu voor een 10je dm ongeveer een rang 20 acc aan gs ...
anyways, misschien als ik me morgenmiddag verveel dat ik even kom kijken op die nieuwe server... De vlootsnelheid houd me echter echt tegen.. zie daar echt alweer tegenop..
Independence wrote:
dat die andere gast gewoon gek is, oké...
Kijk het is een server ala NL
De zelfde spelers gaan toch weer spelen, ondanks het gezeur..
Leuke specs, zal er over nadenken of ik weer nummer 1 wil staan -
Bolder wrote:
Independence wrote:
dat die andere gast gewoon gek is, oké...
Kijk het is een server ala NL
De zelfde spelers gaan toch weer spelen, ondanks het gezeur..
Leuke specs, zal er over nadenken of ik weer nummer 1 wil staan
Ohhh laat even weten of je er voor gaat.
ga ik kijken of ik een spender hier naar toe kan toveren
Zal Oberon een marktplaats hebben?"My ambition is handicapped by laziness"
— Charles Bukowski (Factotum) -
bassie36 wrote:
Zal Oberon een marktplaats hebben?
-
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0