Vraag: Bugfix 7.5.2

    • Vraag: Bugfix 7.5.2

      MiniMe wrote:

      - Accounts die 90 dagen inactief zijn met vakantie mode worden automatisch verplaatst naar een zo genoemde graveyard server

      Oke.. dit roept best wel veel vragen op.. Ik neem aan dat dit alleen relevant is voor accounts waar betaalde dm opstaat? (gezien ze anders verwijderd zouden worden)

      Als ik dan na 90 dagen weer inlog, wat dan? dan zit ik in een graveyard server? kan ik dan weer naar mijn oude uni terug, of kan ik kiezen waar ik naartoe terug ga? Hoe gaat dat in zijn werking?

      Ik snap dat het NL team misschien op dit moment ook nog geen antwoord heeft op deze vragen, maar dit zijn naar mijn mening wel dingen die eerst opgehelderd moeten worden voordat de eerste mensen naar een graveyard server verplaatst gaan worden.
    • Ik kreeg gister de te zien dat ik dat moest delen met jullie dat heb ik als eerste gedaan en heb hier zelf ook vragen over.

      Voor nu ken ik van 1 iemand die in de graveyard server zat na de merge. Die had dacht keuze na welke uni hij wou. Maar ik ga hier navraag op doen en kom er op terug om het zeker te zijn.
      Ex Admin Ogame.nl
    • Ik heb een paar antwoorden.

      * Het is puur voor accounts die dus nog DM op het account hebben staan. Zonder DM word je account na 35 dagen verwijderd.
      * Als je in de graveyard server zit zal je een merge token krijgen om uit de graveyard server te komen.

      De vraag of je elke uni in elk land kan kiezen heb ik weer verzonden en wacht ik nog voor op antwoord.
      Ook de vraag of er regels zijn om uit de graveyard server te mergen heb ik gestuurd. Is even wachten op antwoorden.
      Ex Admin Ogame.nl