[TOT: 2.034.564.000] 2Fat4You [FPR] & Cheese Nugget [FPR] vs. Kale [CCG] (A: 353.534.000, V: 1.681.030.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 2.034.564.000] 2Fat4You [FPR] & Cheese Nugget [FPR] vs. Kale [CCG] (A: 353.534.000, V: 1.681.030.000)

      klein verhaaltje. Ik begon deze uni bij CCG in de alliantie, echter ontstonden er behoorlijke spanningen binnen de alliantie na wat gezeur op het board. Nadat ik overgestapt was naar DSS (nu dus FPR) wat woorden gehad met Kale en B-The-Fearless aka Kylo ren aka Insidious.
      Kale en Insidious riepen dat ze mij wel weer de uni uit zouden werken maar tot op heden nog geen enkele poging behalve wat loze spios gezien.

      Cheese nugget en ik hebben al vaker gevlogen en steeds kwam meneer binnen 5 min na launchen online.
      Nu bij poging nummer zoveel was het wel raak.. echter 10 min na de slag kwam meneer online en begon flink met geld te gooien om recs te kopen, om als de slechte verliezer die hij is al het puin te ruimen.. blijft leuk zo'n pay2win optie :) en er nog trots op zijn ook haha.
      Dit geeft duidelijk het hoge niveau aan wat er aanwezig is binnen CCG.
      We komen het nog wel een keer bij je terug halen aangezien je in iedere uni wel vaker gecrasht wordt.

      Wij nemen ons verlies bij deze slag (max 24h met expo wel weer terug :))

      Was leuk samen vliegen Cheese Nugget! op naar een volgende samenwerking!

      toch de eerste top10 hit en grootste slag neergezet, so for what it's worth:


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 08-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller 2Fat4You [FPR]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 85.547
      Zwaar gevechtsschip 7.160
      Kruiser 15.006
      Slagschip 8.062
      Interceptor 4.095
      Pathfinder 5.015
      _________________________________________

      Aanvaller Cheese Nugget [FPR]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 128.424
      Zwaar gevechtsschip 6.847
      Klein vrachtschip 38.771
      Slagschip 5.218
      Interceptor 4.992
      Kruiser 13.645
      Pathfinder 3.258
      _________________________________________

      Verdediger Kale [CCG]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 29.709
      Groot vrachtschip 7.398
      Licht gevechtsschip 89.989
      Zwaar gevechtsschip 8.515
      Kruiser 7.661
      Slagschip 5.846
      Recycler 7.387
      Spionagesonde 35.754
      Bommenwerper 870
      Vernietiger 126
      Interceptor 1.092
      Reaper 100
      Pathfinder 2.703
      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller 2Fat4You [FPR]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 61.310 ( -24.237 )
      Zwaar gevechtsschip 5.947 ( -1.213 )
      Kruiser 14.343 ( -663 )
      Slagschip 8.048 ( -14 )
      Interceptor 4.091 ( -4 )
      Pathfinder 4.775 ( -240 )
      _________________________________________

      Aanvaller Cheese Nugget [FPR]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 93.195 ( -35.229 )
      Zwaar gevechtsschip 5.751 ( -1.096 )
      Klein vrachtschip 28.067 ( -10.704 )
      Slagschip 5.215 ( -3 )
      Interceptor 4.992 ( -0 )
      Kruiser 13.059 ( -586 )
      Pathfinder 3.105 ( -153 )
      _________________________________________

      Verdediger Kale [CCG]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      9.634.379 Metaal, 3.551.274 Kristal en 6.934.890 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 353.534.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 1.681.030.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 635.818.000 metaal en 336.093.000 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 20.120.543 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      De verdediger(s) hebben het puin.



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: -233.034.621
      Kristal: -101.611.726
      Deuterium: 1.232.890
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 333.413.457 eenheden verloren.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -402.783.379
      Kristal: -234.481.274
      Deuterium: -91.974.890
      De verdediger(s) hebben een totaal van 729.239.543 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.1
      -Niets Interessants te melden-
    • Het was me een waar genoegen :thumbsup:
      Eindeloos refreshen en stom praten tegen elkaar bleek de strat te zijn om de hit te doen slagen, helaas geen winst, maar ach wel de grootste slag EN tegen ccg EN tegen meneer kansloos die inderdaad geld in het spel zit te pompen om ons te sarren, nou boehoe, wat voel ik me slecht zeg. NOT!
      Vanmorgen bericht van hem gehad dat hij ging stoppen en zijn vloot zou kapot vliegen, omdat admin zijn vriendjes hadden gebanned voor multi account.. Maar vervolgens wel zoveel moeite erin steken dat ik niks anders kan als huilen van het lachen :biggrin: :biggrin:
      Normaal wens ik iedereen een fijne rebuild, maar voor dit gevalletje maak ik een uitzondering :whistling:

      Op naar de volgende :P
    • grappe makers whahaha ik vlieg nog steeds rond met nog steeds de hoogste vernietigende score en ere puntjes :) dus nu niet naastje schoentjes gaan lopen! volgende keer gewoon je recs beter timen noobs !!
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • B-The-FearlesS wrote:

      grappe makers whahaha ik vlieg nog steeds rond met nog steeds de hoogste vernietigende score en ere puntjes :) dus nu niet naastje schoentjes gaan lopen! volgende keer gewoon je recs beter timen noobs !!
      Mooie slag heren. :)

      recs timen? Als iemand zeer actief is ga ik toch echt niet recs sturen om vervolgens een uur te wachten met vloot sturen oid... Uiteindelijk gaat het om de knal :D

      Thanks Syrabi <3
    • someone wrote:

      B-The-FearlesS wrote:

      grappe makers whahaha ik vlieg nog steeds rond met nog steeds de hoogste vernietigende score en ere puntjes :) dus nu niet naastje schoentjes gaan lopen! volgende keer gewoon je recs beter timen noobs !!
      board.en.ogame.gameforge.com/i…-e-l-a-3-645-396-000-d-1/
      Ben jij dat?:’)
      Hahahaha daar ook al zo'n grote mond! :whistling:
      - Universum 3 [.30plus.] -
    • B-The-FearlesS wrote:

      grappe makers whahaha ik vlieg nog steeds rond met nog steeds de hoogste vernietigende score en ere puntjes :) dus nu niet naastje schoentjes gaan lopen! volgende keer gewoon je recs beter timen noobs !!
      Hoge bomen vangen veel wind en hoe groter je bent, hoe harder je valt ;)

      Het enige wat jij doet is idlen in mw5, af en toe naar mw1 springen. spio sturen en weer terug je grot in.. Ik heb 10 planeten / manen ;) Kom je die ooit nog spioneren of denk je ooit op een dag mazzel te hebben in mw1?

      Het is trouwens "grappen makers en naast je schoenen" met een n & een spatie. Leer eerst even basic taalgebruik, misschien dat ik dan serieus ga nemen :sleeping:

      someone wrote:

      B-The-FearlesS wrote:

      grappe makers whahaha ik vlieg nog steeds rond met nog steeds de hoogste vernietigende score en ere puntjes :) dus nu niet naastje schoentjes gaan lopen! volgende keer gewoon je recs beter timen noobs !!
      board.en.ogame.gameforge.com/i…-e-l-a-3-645-396-000-d-1/
      Ben jij dat?:’)
      Dat is hij 100% zeker. Je kan het zien aan de spelling en dat in het Engels. Ik zou me kapot schamen :whistling:
    • Leef en laat leven mensen... Bij een spot sim fly weet je nou eenmaal dat het puin een risicotje is.. moet je vervolgens niet gaan miepen als het geruimd wordt. Zou je toch mogen verwachten met zo'n ogame-reputatie :') DM is part of the game, net zo als officiers, boosters en andere troep.

      De hit is mooi heren, helaas voor jullie geen winst aan overgehouden

      @ Dierenasiel, 'grappenmaker' is 1 woord.. Als je het dan doet, doe het dan goed... ^^

      @kale, zo weer gerebuild maat!
    • Heren

      Een beetje trollen is zeker niet erg maar laten we het aub netjes houden.
      Iemand wijzen op zijn taal en spelling is iemand gewoon afzeiken.
      Dit moet gewoon niet zo'n topic worden als die is gesloten.

      Dus laten wij ieder zijn mankementen en gezin en wat dan ook er prive is of verteld word erbuiten.

      Alvast bedankt ;)
      Het is niet voor niets dat debiel en beleid uit dezelfde letters bestaan :thumbsup:
    • Kikero wrote:

      Daarom altijd asap impuls 17 :D
      Al ben ik dan ook wel een motorenfetishist...

      De knal telt. In het spelletje is het uitschakelen van een tegenstander soms meer waard dan de winst.

      Mooie!
      ik denk dat ik maar naar hrm15 ga pushen..

      Baboon wrote:

      Leef en laat leven mensen... Bij een spot sim fly weet je nou eenmaal dat het puin een risicotje is.. moet je vervolgens niet gaan miepen als het geruimd wordt. Zou je toch mogen verwachten met zo'n ogame-reputatie :') DM is part of the game, net zo als officiers, boosters en andere troep.

      De hit is mooi heren, helaas voor jullie geen winst aan overgehouden

      @ Dierenasiel, 'grappenmaker' is 1 woord.. Als je het dan doet, doe het dan goed... ^^

      @kale, zo weer gerebuild maat!
      daarom zeg ik ook, wij nemens ons verlies en komen het wel een keer terug halen :)
      -Niets Interessants te melden-
    • Baboon wrote:

      Leef en laat leven mensen... Bij een spot sim fly weet je nou eenmaal dat het puin een risicotje is.. moet je vervolgens niet gaan miepen als het geruimd wordt. Zou je toch mogen verwachten met zo'n ogame-reputatie :') DM is part of the game, net zo als officiers, boosters en andere troep.

      De hit is mooi heren, helaas voor jullie geen winst aan overgehouden

      @ Dierenasiel, 'grappenmaker' is 1 woord.. Als je het dan doet, doe het dan goed... ^^

      @kale, zo weer gerebuild maat!
      Hoor je mij miepen dan? Ik benoem alleen even hoe kansloos het is, als ik in de ochtend nog een bericht krijg van hem, waarin staat dat hij gaat stoppen.
      Display Spoiler
      Het ga je goed ik stop er mee ga niet meer met deze Admin hier spelen te veel vriendjes politiek.


      Daar heb je me mooi tuk! Grappenmaker is inderdaad 1 woord, maar kun je het me werkelijk kwalijk nemen? Na al die dagen en nachten zijn ritme te bekijken, wat me nog steeds een raadsel is, want hoe blijf je in hemelsnaam 24/7 online..
      Hoe dan ook ben ik behoorlijk moe en daarom mag een foutje wel kunnen.

      GG aan kale voor het ruimen, maar leg mij nog eens uit hoe je "ons hebt uitgedund" ?(
    • Mooie slag, jammer van het puin.
      Niettemin, de eerste 2MM slag en bijgevolg ook de eerste top 10 slag van het universum.
      Altijd leuk en zeker als het opnieuw Kale is die als eerste op het scorebord komt te staan.
      Respect voor de carrière die die uitbouwt, je moet het maar kunnen X/

      Aan de reacties te lezen opnieuw een leuk feestje hier :thumbsup: