multi expo knop
-
-
Dat is een super idee, maakt het versturen echt een stuk makkelijker. Lijkt me echt een handige feature
-
Yes please,
Helemaal met nu die extra expeditievakken.
-
voorheen kon je met de vloot prefix van commander standaard expo vloten selecteren, en gewoonweg de enterknop ingedrukt houden... op een of andere manier werkt dat nu niet meer... dus een speciale feature hiervoor zou wel handig zijn idd! ik ben voor!-Niets Interessants te melden-
-
Klapstoeltje wrote:
voorheen kon je met de vloot prefix van commander standaard expo vloten selecteren, en gewoonweg de enterknop ingedrukt houden... op een of andere manier werkt dat nu niet meer... dus een speciale feature hiervoor zou wel handig zijn idd! ik ben voor!
- [Bugfix] Sending multiple fleets spamming the send button is not possible any longer.
Het meer dan 1x vloot sturen door de verstuur knop heel veel te gebruiken werkt niet meer.
---
Vandaar!
En prima plan, gewoon een max knopje en gaan...The Hitchhiker's Guide!
424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)
-
levert het überhaupt nog voldoende op een expo? Zo, ja welke klasse gebruik je dan, onderzoeker of general?
-
Zodiack wrote:
levert het überhaupt nog voldoende op een expo? Zo, ja welke klasse gebruik je dan, onderzoeker of general?
-
Zaphod Beeblebrox wrote:
Klapstoeltje wrote:
voorheen kon je met de vloot prefix van commander standaard expo vloten selecteren, en gewoonweg de enterknop ingedrukt houden... op een of andere manier werkt dat nu niet meer... dus een speciale feature hiervoor zou wel handig zijn idd! ik ben voor!
Het meer dan 1x vloot sturen door de verstuur knop heel veel te gebruiken werkt niet meer.
---
Vandaar!
En prima plan, gewoon een max knopje en gaan...
-Niets Interessants te melden- -
Klapstoeltje wrote:
aah dat verklaart een hoop :O thnx Zaphod! ik had het even gemist haha, de handigste bug halen ze er uit
Het zorgde namelijk voor meerdere gemene bugs die door sommigen voor eigenwinst werden uitgebuit.
Zo'n "stuur al m'n expo's" is gebruikersvriendelijk, maar je schiet jezelf in de voeten als je maantje opgeblazen wordt en alles tegelijk terugkomt
Voor wie grondstof-expo's doet is de Ogame Infinity plugin misschien aan te raden - daar krijg je ze nog redelijk snel na elkaar gestuurd. -
Khamul wrote:
Zodiack wrote:
-
Khamul wrote:
Zodiack wrote:
met goed geluk is het nog steeds super winstgevend... Maar als je de "percentages" erbij haalt is het op de lange lijn "kostendekkend"
:love: Thanks Syrabi
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-