ExXx wrote:
Te dom om te poepen, ga de discussie niet eens proberen voort te zetten met jouw soort volk als je niet eens kan begrijpen waar ik op doel.Klapstoeltje wrote:
Als je een beetje logisch nadenkt (wat moeilijk is voor je, dat snap ik ook wel) dan zou je snappen dat er nog genoeg valt na te kijken en als ex-GO weet ik hoe dit soort zaken in elkaar steken, dus ja blijf vooral in die bubbel van je zitten.BeLikeMe wrote:
Jij bent niet lid van het go team, wat kom jij mij terecht wijzen alsof je een go functie hebt?Ik ga er vanuit dat het team jouw hierop zal aansprekenot lekker veel winstKlapstoeltje wrote:
Ik denk niet dat jij in de positie bent om hier over te oordelen. Zoals ik al zei, de slag zelf is goed en mooi gedaan, alleen de participatie van Trucker staan wat vraagtekens bij. Maar het team is al op de hoogte gesteld en hier zal dan ook naar gekeken worden.BeLikeMe wrote:
gf heeft zaken niet op orde, slag is volkomen legaal en perfect uitgevoerd. Gf en het team heeft tijd genoeg gehad om alles in goede banen te lijden en zo te zien is dat goed gelukt lekker Hitje hoor dames ga zo door !!Klapstoeltje wrote:
@aanvallers, ik zou de gs als ik jullie was nog niet spenden, gezien er iemand mee vloog (trucker) die mogelijk last heeft van een bug (waar dingdongding ook last van had) en dus niet mee had mogen vliegen... dat zal eerst uitgezocht moeten worden ben ik bang.
om de bug even toe te lichten:
Dingdongding en Trucker hebben beide gebruik gemaakt van een Token om naar een internationale uni toe te gaan. Echter was dat niet volgens de merge regels dus beide zijn door GF terug gezet naar de uni van herkomst: Zagadra.
Bij DDD is er toen geconstateerd dat hij wel aan kon vallen, maar niet aangevallen kon worden. Dit resulteerde in een hele hoop rompslomp rondom zijn account. Het duurde even voordat het gefikst was.
aah ja, het keyboard warrior gehalte is weer hoog bij je, of ga je mij ook in RL bedreigen zoals je bij TDR deed ik ben niet bang voor je hoor het niveau spreekt weer voor zich bij jou en je kompaan Nickjuh misschien eens van de drugs afblijven als je je zo om een spelletje kan opwinden zoals ik al aangaf, slag is niets mis mee, de onduidelijke situatie rondom Trucker moet nog even opgehelderd worden door het team.ExXx wrote:
Wat lul je nou droppie, wit voetje proberen te halen als een kind. MAAR JUFFIE KIJK EENS WAT HIJ DOET. Durf te wedden dat je altijd vooraan in de klas zat vroeger en geen vriendjes had, prutser.Ot, succes met de verdeling.Klapstoeltje wrote:
Hoezo? heb jij een kronkel in de kop dat je niet fatsoenlijk kunt reageren? is weer typisch iets voor jou he calimero Ik leg gewoon uit wat er mogelijk nog aan komt, dus niet raar op kijken als de slag toch afgekeurd wordtExXx wrote:
Boehoe jank jank slijm slijm, ik mis een Duitse vlag.OT, heerlijk slag hoor, winst wel beetje matig Eens met Nick, team heeft tijd zat gehad om eea te fixen waar nodig.Klapstoeltje wrote:
Ik denk niet dat jij in de positie bent om hier over te oordelen. Zoals ik al zei, de slag zelf is goed en mooi gedaan, alleen de participatie van Trucker staan wat vraagtekens bij. Maar het team is al op de hoogte gesteld en hier zal dan ook naar gekeken worden.BeLikeMe wrote:
gf heeft zaken niet op orde, slag is volkomen legaal en perfect uitgevoerd. Gf en het team heeft tijd genoeg gehad om alles in goede banen te lijden en zo te zien is dat goed gelukt lekker Hitje hoor dames ga zo door !!Klapstoeltje wrote:
@aanvallers, ik zou de gs als ik jullie was nog niet spenden, gezien er iemand mee vloog (trucker) die mogelijk last heeft van een bug (waar dingdongding ook last van had) en dus niet mee had mogen vliegen... dat zal eerst uitgezocht moeten worden ben ik bang.
om de bug even toe te lichten:
Dingdongding en Trucker hebben beide gebruik gemaakt van een Token om naar een internationale uni toe te gaan. Echter was dat niet volgens de merge regels dus beide zijn door GF terug gezet naar de uni van herkomst: Zagadra.
Bij DDD is er toen geconstateerd dat hij wel aan kon vallen, maar niet aangevallen kon worden. Dit resulteerde in een hele hoop rompslomp rondom zijn account. Het duurde even voordat het gefikst was.
Jouw soort volk ?? Beetje rasisties hiero
Of kom jij net als @BeLikeMe van planeet pannenkoek?