[TOT: 10.151.317.500] Cheese Nugget [PaK] vs. Red Ribbon [CCG] (A: 2.285.448.000, V: 7.865.869.500)

  • Knowledge wrote:

    Voordat je hier ook je drama komt rond spuien stop je ik je vast..

    1. ik ben nooit meegevlogen, want "het plan" was te ruiken vanaf de andere kant van de uni, dus hoe kan ik bijna in een ninja zijn gevlogen?
    2. Ik ben er niet uitgestapt om jou te crashen, get your facts straight, daarnaast had ik pas mensen gevraagd om mee te vliegen, nadat ik de ally uit was. Screens zijn al gedeeld met die, wie erom vroegen, dus niet met dat soort onzin bij mij aankomen.
    3. Wanneer ga je eens een waardige slag posten?
    1. waarom bemoeide je je dan met de aanval op pietie? als je toch niet mee vloog. en waarom gebruikte je FPR om te dreigen?
    2. je stapte uit de ally en binnen een week wilde mij aanvallen. klinkt goed joh. en ik heb nooit gezegd dat je me wilde aanvallen terwijl je nog in de ally zit, aangezien dat onmogelijk is. het feit is wel dat jij op out-ally genoten wilt vliegen, zonder dat die iets tegen jou hebben gedaan. wij hadden nooit problemen, maar toch wilde je me crashen. sneu.
    3. dat kleine vlootje van jou gaat er tzt wel aan. wees maar gerust.
  • Ik werd erbij betrokken door Mogul Amos, die heel hard en net te enthousiast riep dat er niemand zou komen halten. Hierop hem aangesproken dat als hij tegen mij loog, hij in de problemen zou komen. Het klopt dat ik FPR in deze context heb gebruikt en dit had ik niet moeten doen. Hiervoor mijn excuses aangeboden bij desbetreffende leden, want zo ben ik dan ook wel weer, maar even stapje terug pik..

    Je loopt bijna te huilen dat ik plannen op je maak, wat me tevens doet denken aan iemand uit CCG die ook helemaal uit de hoogte riep dat ik wel even neer zou gaan en oh ik krijg het bijna niet getypt, maar die baklap kan tenminste nog slagen maken. Wat heb jij nou laten zien?
    Daarnaast zeg je het zelf al; je was onderweg op een halt, waarvan je dacht dat ik mee zou vliegen..
    Pot verwijt de ketel dat die zwart ziet?

    Je hebt nog een hoop te leren in dit spel en ik vraag me af of je het ooit gaat leren, maar de tijd zal het zeggen.

    Mijn vloot is tenminste opgebouwd uit gemaakte slagen en skills, die van jou pure DM. Zal wel duur saven worden met je lage eco, betekend zeker dat je ook je deut de komende tijd moet kopen van DM?