[TOT: 10.151.317.500] Cheese Nugget [PaK] vs. Red Ribbon [CCG] (A: 2.285.448.000, V: 7.865.869.500)

  • [TOT: 10.151.317.500] Cheese Nugget [PaK] vs. Red Ribbon [CCG] (A: 2.285.448.000, V: 7.865.869.500)


    De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-01-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


    Aanvaller Cheese Nugget [PaK]
    ________________________________________________

    Licht gevechtsschip 615.198
    Zwaar gevechtsschip 33.970
    Kruiser 106.528
    Slagschip 45.673
    Interceptor 45.619
    Bommenwerper 3.662
    Vernietiger 2.489
    Reaper 1.917
    Pathfinder 11.545

    _________________________________________

    Verdediger Red Ribbon [CCG]
    ________________________________________________

    Klein vrachtschip 181.906
    Groot vrachtschip 20.696
    Licht gevechtsschip 317.308
    Zwaar gevechtsschip 37.962
    Kruiser 52.628
    Slagschip 10.723
    Kolonisatieschip 10
    Recycler 23.476
    Spionagesonde 79.555
    Bommenwerper 3.415
    Zonne-energiesatelliet 265
    Vernietiger 2.303
    Ster des Doods 55
    Interceptor 7.131
    Reaper 1.752
    Pathfinder 13.104
    Raketlanceerder 53.000
    Kleine laser 2.500
    Plasmakanon 148
    Kleine planetaire schildkoepel 1
    Grote planetaire schildkoepel 1

    _________________________________________


    Na het gevecht ...

    Aanvaller Cheese Nugget [PaK]
    ________________________________________________

    Licht gevechtsschip 251.071 ( -364.127 )
    Zwaar gevechtsschip 20.608 ( -13.362 )
    Kruiser 93.799 ( -12.729 )
    Slagschip 43.812 ( -1.861 )
    Interceptor 43.998 ( -1.621 )
    Bommenwerper 3.548 ( -114 )
    Vernietiger 2.422 ( -67 )
    Reaper 1.854 ( -63 )
    Pathfinder 9.996 ( -1.549 )

    _________________________________________

    Verdediger Red Ribbon [CCG]
    ________________________________________________

    Vernietigd!
    _________________________________________


    De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

    De aanvaller steelt:
    18.638.067 Metaal, 25.138.864 Kristal en 22.811.664 Deuterium

    De aanvaller heeft een totaal van 2.285.448.000 eenheden verloren.
    De verdediger heeft een totaal van 7.865.869.500 eenheden verloren.
    Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 3.022.946.833 metaal en 1.658.425.168 kristal.
    De aanvaller heeft een totaal van 66.588.595 eenheden gestolen.

    De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 23%.
    De aanvaller(s) hebben het puin.



    Totale samenvatting winst/verlies:



    Samenvatting aanvaller(s)

    Metaal: 1.454.609.900
    Kristal: 1.051.231.032
    Deuterium: -43.328.336
    De aanvaller(s) hebben een totaal van 2.462.512.596 eenheden winst gemaakt.


    Samenvatting verdediger(s)

    Metaal: -4.625.099.067
    Kristal: -2.740.059.864
    Deuterium: -567.299.164
    De verdediger(s) hebben een totaal van 7.932.458.095 eenheden verloren.



    Powered by OGotcha CR Converter 4.3.1

    Na mijn ally switch naar PaK was het natuurlijk tijd om even een flinke klapper te maken en ik was al een tijdje op Red Ribbon aan het letten, maar steeds als ik een opzet wilde maken, ging hij saven op een andere locatie. Ik kwam ook nog eens 35k recs tekort en ik ben niet iemand die afwijkt van een project, dus moest deze slag steeds langer uitstellen.. :(
    Gister viel mij op dat Red Ribbon erg lui was en eigenlijk alleen op de desbetreffende locatie activiteit had en zich daarmee verraden had waar hij zou saven, daarbij was mijn werf eindelijk vrij voor de recs, dus die heb ik deels af moeten kopen (foei!).
    Ergens in de avond een kolobootje vooruit gestuurd en wachten maar en zoals altijd lag hij lekker te slapen toen deze aankwam.
    Het was nog even spannend, want mijn maankans partner kwam op de afgesproken tijd online, maar ik zag maar geen maankans komen =O Gelukkig alsnog gekomen, spronger afgekocht (dubbel foei!) en rips gestuurd.
    Maan ging kapot bij de 2de poging en daar was hij dan hoor.. Nog 44min tot hij terug zou komen van save!
    Recs getimed en aanvalsvloot 1sec ervoor getimed :D
    Ik ben nog wel even geswitcht naar generaal om wat extra winst eruit te halen d.m.v. ruimte werf, dus er komt nog zo'n 514mil winst bij. Bij elkaar bijna 3miljard winst :cool:

    Met trots presenteer ik dan de nieuwe solo #1 van Oberon
    Geen reactie gehad van Red Ribbon, waarschijnlijk nog steeds tanden aan het poetsen van het bijten in deze zure appel :whistling:
    Nogmaals GL@RB :thumbup:

    Rellen met die hap?! ^^

    The post was edited 1 time, last by Knowledge ().

  • 500 dm voor overstappen naar generaal, of had je de token nog over van die tasks, dat is al bijna 25 euro, en lanx en maanbasis s afkopen, rekenen kan ik wel, maar zowiezo mooie slag.
    Zowiezo zit er veel dm in je account, maar dat mag en is aan jou en je portemonnee, bij mij is dat mijn vrouw haha
  • stel dat je klasse token hebt gekocht met 20% korting:

    400K dm

    Grondstoffen pakket metaal: 51K dm per pakket.

    Dus 8 pakketten. 200M metaal productie per dag zit je wel op denk ik? 1.6 miljard metaal voor hetzelfde geld. En dan hoef je niet terug te wisselen ook nog :O

    Mooie slag. Maar die klasse wissel zou ik zelf niet gedaan hebben :)

    eens een addict, ALTIJD een addict
    Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/
  • Spacefighter wrote:

    stel dat je klasse token hebt gekocht met 20% korting:

    400K dm

    Grondstoffen pakket metaal: 51K dm per pakket.

    Dus 8 pakketten. 200M metaal productie per dag zit je wel op denk ik? 1.6 miljard metaal voor hetzelfde geld. En dan hoef je niet terug te wisselen ook nog :O

    Mooie slag. Maar die klasse wissel zou ik zelf niet gedaan hebben :)
    We hebben ook wel net die beloningen achter de rug, waar een klasse token weggegeven werd.
    Bovendien toont dit eigenlijk alleen aan hoe spotgoedkoop de grondstoffen tegenwoordig zijn.
  • Spacefighter wrote:

    stel dat je klasse token hebt gekocht met 20% korting:

    400K dm

    Grondstoffen pakket metaal: 51K dm per pakket.

    Dus 8 pakketten. 200M metaal productie per dag zit je wel op denk ik? 1.6 miljard metaal voor hetzelfde geld. En dan hoef je niet terug te wisselen ook nog :O

    Mooie slag. Maar die klasse wissel zou ik zelf niet gedaan hebben :)
    Wilde eigenlijk niet reageren op de klasse wissel, maar om iedereen met maar 2 breincellen een antwoord te geven (voel je aub niet aangesproken Space, ik weet dat jij er minstens 3 hebt), ja ik heb een token gebruikt van het event tijdens de jaarwisseling.
    Ik heb dit niet alleen gedaan voor de extra winst, het werd ook eens tijd dat ik reapers ging bouwen, dus ik dacht 2 vliegen in 1 klap ^^

    In de winkel kan ik zien dat ik momenteel 115k per metaalpakket kan krijgen en als straks mijn metaal mijnen over een uur klaar zijn, zal dit vast nog meer zijn, maar mijn naam is geen kroketly, die inmiddels al 500euro heeft uitgegeven om daarmee vloot te bouwen én af te kopen en tot op heden nog geen fatsoenlijke slag heeft kunnen maken :whistling:
    Ik gebruik mijn DM liever voor nuttige dingen, zoals het maken van top10 slagen 8)
  • Knowledge wrote:

    Spacefighter wrote:

    stel dat je klasse token hebt gekocht met 20% korting:

    400K dm

    Grondstoffen pakket metaal: 51K dm per pakket.

    Dus 8 pakketten. 200M metaal productie per dag zit je wel op denk ik? 1.6 miljard metaal voor hetzelfde geld. En dan hoef je niet terug te wisselen ook nog :O

    Mooie slag. Maar die klasse wissel zou ik zelf niet gedaan hebben :)
    Wilde eigenlijk niet reageren op de klasse wissel, maar om iedereen met maar 2 breincellen een antwoord te geven (voel je aub niet aangesproken Space, ik weet dat jij er minstens 3 hebt), ja ik heb een token gebruikt van het event tijdens de jaarwisseling.Ik heb dit niet alleen gedaan voor de extra winst, het werd ook eens tijd dat ik reapers ging bouwen, dus ik dacht 2 vliegen in 1 klap ^^

    In de winkel kan ik zien dat ik momenteel 115k per metaalpakket kan krijgen en als straks mijn metaal mijnen over een uur klaar zijn, zal dit vast nog meer zijn, maar mijn naam is geen kroketly, die inmiddels al 500euro heeft uitgegeven om daarmee vloot te bouwen én af te kopen en tot op heden nog geen fatsoenlijke slag heeft kunnen maken :whistling:
    Ik gebruik mijn DM liever voor nuttige dingen, zoals het maken van top10 slagen 8)
    en toch bijna in een ninja vliegen en alles kwijt zijn.

    vergeet niet dat je uit onze ally stapte om mij te crashen. mooie ally-genoot ben jij. ben blij dat ik van je af ben, om van te kotsen.
  • Voordat je hier ook je drama komt rond spuien stop je ik je vast..

    1. ik ben nooit meegevlogen, want "het plan" was te ruiken vanaf de andere kant van de uni, dus hoe kan ik bijna in een ninja zijn gevlogen?
    2. Ik ben er niet uitgestapt om jou te crashen, get your facts straight, daarnaast had ik pas mensen gevraagd om mee te vliegen, nadat ik de ally uit was. Screens zijn al gedeeld met die, wie erom vroegen, dus niet met dat soort onzin bij mij aankomen.
    3. Wanneer ga je eens een waardige slag posten?