Heren en Dames uiteraard
Vanmiddag om 14:00 start hij weer!!!
Hello,
tomorrow 28th of January we will start a new Reward System Event.
The event lasts until 11.02.
Same as the previous event:
It contains 5 tiers.
Willen jullie bij transport ( als er word gevraagd 1000 deut transporteren) deze sturen en pullen.
Voor de hoger gerankte spelers: graag opletten dat een lagere speler deze daadwerkelijk NIET stort.
Ik vraag hier om medewerking omdat dit in vorige systeem meerdere malen gebeurde en jullie deze gewoon weer terug moeten storten.
Ook reacties dat vervelend is om 1000 deut terug te sturen want het is maar 1000 deut.
Pushen( voor wie dit nog weet): een lagere gerankte stuurt gs naar hoger gerankte speler.
Regels zijn regels.
Alvast bedankt namens mij.
Fearlessz GO Oberon
Kaj trial GO
Vanmiddag om 14:00 start hij weer!!!
Hello,
tomorrow 28th of January we will start a new Reward System Event.
The event lasts until 11.02.
Same as the previous event:
It contains 5 tiers.
Willen jullie bij transport ( als er word gevraagd 1000 deut transporteren) deze sturen en pullen.
Voor de hoger gerankte spelers: graag opletten dat een lagere speler deze daadwerkelijk NIET stort.
Ik vraag hier om medewerking omdat dit in vorige systeem meerdere malen gebeurde en jullie deze gewoon weer terug moeten storten.
Ook reacties dat vervelend is om 1000 deut terug te sturen want het is maar 1000 deut.
Pushen( voor wie dit nog weet): een lagere gerankte stuurt gs naar hoger gerankte speler.
Regels zijn regels.
Alvast bedankt namens mij.
Fearlessz GO Oberon
Kaj trial GO
Het is niet voor niets dat debiel en beleid uit dezelfde letters bestaan :thumbsup: