Nieuwe servers!
-
-
hehe die russische uni xD 1x eco 6x vloot xD dat is letterlijk als je niet aanvalt heb je ook niets XD-Niets Interessants te melden-
-
TR, spio opslag!!!
-
.TR ziet er idd wel leuk uit, ik ga daar eens kijken!
-
Je kan taal settings niet veranderen ofwel?Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora
8/10 Top 10
7/10 Solo Top 10
5/5 AGS Top 10
(In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben) -
KoekieMonster wrote:
Je kan taal settings niet veranderen ofwel?
-Niets Interessants te melden- -
Eigenlijk best bizar dat ze zoveel half lege servers willen runnen ipv de spelers wat geconcentreerder in paar servers te krijgen. Zou zo makkelijk kunnen als ze die portals gewoon naar zelfde servers zouden linken waar je zelf taal kunt selecteren. Achja...
Hoop maar gewoon dat er binnenkort een nieuwe server in NL komt die interessant is.Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora
8/10 Top 10
7/10 Solo Top 10
5/5 AGS Top 10
KoekieMonster wrote:
Eigenlijk best bizar dat ze zoveel half lege servers willen runnen ipv de spelers wat geconcentreerder in paar servers te krijgen. Zou zo makkelijk kunnen als ze die portals gewoon naar zelfde servers zouden linken waar je zelf taal kunt selecteren. Achja...
Hoop maar gewoon dat er binnenkort een nieuwe server in NL komt die interessant is.
Je hoeft de taal niet te kunnen. Het is automatisme om te klikken waar je hoort Ik speel op een Spaanse server, kan het niet lezen maar het stoort me niet meer. -
StewieGriffin wrote:
KoekieMonster wrote:
Hoop maar gewoon dat er binnenkort een nieuwe server in NL komt die interessant is.
Ik ben bij deze gestart in de Turkse server! -
Jenske03 wrote:
True, elke server heeft de zelfde lay out & met afbeeldingen weet je ook al genoeg! En er is ook nog altijd een 'vertaal in het Nederlands' knop (voor beloningen en dergelijke).
Ik ben bij deze gestart in de Turkse server!
-
-
Heb account aangemaakt in Turkse server, hoop spelers; nice.
Wie van NL zit er allemaal? Nu nog niet perse neiging door te spelenPolaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora
8/10 Top 10
7/10 Solo Top 10
5/5 AGS Top 10
-
GF ziet de euro's alweer rollen haha{TOT: 6.985.783.000] + ninja: [Oldskool]BorDeauX DoG & Deception & Bernini vs. NOLAW [Vectrex] & ressiv[E UWS] & benjinho[NS] & Bandit[Noleader] & Sm0ke2Die[E UWS}
-
Azenomei wrote:
Wat maken de specs van zo'n server uit als je toch alleen maar gaat v-hoppen.
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0