kale wrote:
hahhaa kun je zien dat je niet lang speelt anders weet je heel goed dat ik geen dm gebruik enkel voor de handel wat jij zeker ook wel doet ( bubbles) klopt
Jammer van die kansloze reactie
I))))

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
kale wrote:
hahhaa kun je zien dat je niet lang speelt anders weet je heel goed dat ik geen dm gebruik enkel voor de handel wat jij zeker ook wel doet ( bubbles) klopt
Jammer van die kansloze reactie
I))))
Ik hoorde dat jij baboon had aangevallen, waardoor de ags van tafel was, dus kale treft niet alle blaam. Maar ook dat was een interessante klap geworden!Klapstoeltje wrote:
tja, jammer dat je gecrashed bent Fonzy, je was een behoorlijke aanjager in deze unileuk om met je samen gespeeld te hebben maar jammer dat je moet sneuvelen door een gekochte vloot... maar achja, dat hoort tegenwoordig helaas bij ogame
![]()
Gravely, goed gespot en afgestraft, laat je dan toch eindelijk eens wat zien met die megavloot van je. Als het aan ons gelegen had was je al neer geweest met een volle actie, echter door een naaistreek van Kale (die alle plannen doorgespeeld heeft aan je) kon dit helaas niet doorgaan... maar proficiat met de nieuwe nummer 1 hit, Fonzy, tot over 9 jaar weer
kale wrote:
Oja bubbles rec afkopen haha
Als je booster bewaard kost het geen dm
![]()
The post was edited 3 times, last by Yoshi ().
Ah op die fiets.Klapstoeltje wrote:
We hadden een tijd, datum, plan van aanpak.. ofnouja, mijn allygenootjes.. ik wist er niets van af, was niet op de hoogte...
Dus ik kwam uit vm en deed wat ik vanaf mijn vertrek uit CCG deed, Kale pakken..
Echter was het een subje, achteraf kreeg ik dus te horen dat Kale deelnuitmaakte van de plannen... dat wist ik niet..
Maarja, niet opletten is je vlootje verliezen.. Kale wilde hoe dan alles vergoed hebben anders zou hij niet meer meevliegen en er ook voor zorgen dat Baboon niet meer zou meevliegen.
Baboon gaf zelf aan nog wel te willen, en dat Kale een heethoofd was op dat moment. Ik heb toen ook geweigerd om de boel te vergoeden want ik was niet op de hoogte van alle plannen.
Toen kreeg ik persoonlijk via whatsapp een berichtje van Gravely waarin hij aangaf hoe Kale het hele plan van A tot Z doorgeluld had... dus dat feest ging niet door helaas.
Ik heb daarna alsnog mijn gram gehaald door Kale fullfleet te prakkennadat ik samen met HVH Insidious gepakt had in tijdsbestek van 2 weken.
Toen is de uni eigenlijk we wat inactiever geworden, hier en daar wat leuke slagen van vooral Fonzy en Toorooie tussendoor... tot dit moment...
Iedereen is te crashen totdat je een paar belangrijke sleutelvlootjes verliest dus ik denk dat de overmacht nu te groot is en de uni daadwerkelijk dood is...
@kale ik heb je ook nooit gemogen, maar we hebben wel respect naar elkaar gehad om het spelletje sportief te houden (naar mijn idee) en dat waardeer ik dan wel.
respect hoort er bij iddKlapstoeltje wrote:
We hadden een tijd, datum, plan van aanpak.. ofnouja, mijn allygenootjes.. ik wist er niets van af, was niet op de hoogte...
Dus ik kwam uit vm en deed wat ik vanaf mijn vertrek uit CCG deed, Kale pakken..
Echter was het een subje, achteraf kreeg ik dus te horen dat Kale deelnuitmaakte van de plannen... dat wist ik niet..
Maarja, niet opletten is je vlootje verliezen.. Kale wilde hoe dan alles vergoed hebben anders zou hij niet meer meevliegen en er ook voor zorgen dat Baboon niet meer zou meevliegen.
Baboon gaf zelf aan nog wel te willen, en dat Kale een heethoofd was op dat moment. Ik heb toen ook geweigerd om de boel te vergoeden want ik was niet op de hoogte van alle plannen.
Toen kreeg ik persoonlijk via whatsapp een berichtje van Gravely waarin hij aangaf hoe Kale het hele plan van A tot Z doorgeluld had... dus dat feest ging niet door helaas.
Ik heb daarna alsnog mijn gram gehaald door Kale fullfleet te prakkennadat ik samen met HVH Insidious gepakt had in tijdsbestek van 2 weken.
Toen is de uni eigenlijk we wat inactiever geworden, hier en daar wat leuke slagen van vooral Fonzy en Toorooie tussendoor... tot dit moment...
Oersterk is te crashen totdat je een paar belangrijke sleutelvlootjes verliest dus ik denk dat de overmacht nu te groot is en de uni daadwerkelijk dood is...
@kale ik heb je ook nooit gemogen, maar we hebben wel respect naar elkaar gehad om het spelletje sportief te houden (naar mijn idee) en dat waardeer ik dan wel.
7 Guests