Ik stuurde 2 x 1 ster op een 7733 grote maan en de 1e ster vernietigde de maan en ging zelf ook kapot.
Maanaanval05.05.2021 17:11:43
Van: vloot commando
Je vloot van <mijn maan> is aan gekomen bij de maan van de planeet op maan <2 stelsels verder>. Je ster des doods richt een alternerende zwaartekrachtgolf af op de maan. De bevingen worden steeds sterker tot de maan vervormd raakt en in stukken vliegt. Gigantische stukken puin vliegen in de richting van je vloot. Het is onmogelijk deze stukken puin te ontwijken: je hele vloot wordt vernietigd!
Kans op maanvernietiging: 13 % Kans op vernietiging van vloot: 43 %
De 2e ster die 15 sec later aankwam komt dan normaal gesproken gewoon terug naar huis op de ingegeven speed.
maar nee: deze ster was 4 min later al thuis... dat is zelfs in een speeduni als Zagadra vrij snel.
De formele terugvluchttijd had 1,3 uur moeten zijn.
Terugkeer van een vloot 05.05.2021 17:15:03
Je vloot keert terug van planeet Vernietigde planeet naar planeet
De vloot levert geen goederen af.
Maanaanval05.05.2021 17:11:43
Je vloot van <mijn maan> is aan gekomen bij de maan van de planeet op maan <2 stelsels verder>. Je ster des doods richt een alternerende zwaartekrachtgolf af op de maan. De bevingen worden steeds sterker tot de maan vervormd raakt en in stukken vliegt. Gigantische stukken puin vliegen in de richting van je vloot. Het is onmogelijk deze stukken puin te ontwijken: je hele vloot wordt vernietigd!
Kans op maanvernietiging: 13 % Kans op vernietiging van vloot: 43 %
De 2e ster die 15 sec later aankwam komt dan normaal gesproken gewoon terug naar huis op de ingegeven speed.
maar nee: deze ster was 4 min later al thuis... dat is zelfs in een speeduni als Zagadra vrij snel.
De formele terugvluchttijd had 1,3 uur moeten zijn.
Terugkeer van een vloot 05.05.2021 17:15:03
Je vloot keert terug van planeet Vernietigde planeet naar planeet
De vloot levert geen goederen af.
Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!