[TOT: 1.350.538.000] Pablo Emilio Escobar [STONKS] vs. Marshal Indus [GZV] (A: 248.851.000, D: 1.101.687.000)

    • [TOT: 1.350.538.000] Pablo Emilio Escobar [STONKS] vs. Marshal Indus [GZV] (A: 248.851.000, D: 1.101.687.000)

      Gisterochtend werd ik wakker met het droevige nieuws dat Fluttershy een van ze maantjes verloren was, en daarmee een subje;

      Een van de aanstichters hiervan was Indus; die stond al op me lijstje; mja nu iets meer opgelet.

      Voor ik ging slapen zag ik een timertje staan, en toch maar even gekeken, en ja hoor;

      spotfly enzo.

      Rest van het puin heeft indus zelf; die 6k nogwat recs gekocht heeft om te ruimen. Wel mooi, 1 of 2 weken terug had ik m nog op de ignore lijst gezet omdat ik constant gejank van hem kreeg over dm gebruik :rolleyes:
      2 laatste naraids hebben t niet gered vanwege de moondeff die ik over het oog gezien had. voortaan toch maar simmen ofzo.

      GLRB deff, of niet; zie dat je zojuist vmodes ingegaan bent.










      On 16-05-2021 --:--:--, the following fleets met in battle:


      Attacker Pablo Emilio Escobar [STONKS]

      ________________________________________________

      Light Fighter 51.055
      Heavy Fighter 4.790
      Cruiser 10.482
      Battleship 4.686
      Battlecruiser 8.184
      Reaper 169
      Pathfinder 1.665
      _________________________________________

      Defender Marshal Indus [GZV]

      ________________________________________________

      Small Cargo 3.669
      Large Cargo 11.931
      Light Fighter 19.326
      Heavy Fighter 2.675
      Cruiser 7.346
      Battleship 521
      Colony Ship 1
      Recycler 9.030
      Espionage Probe 25.644
      Bomber 442
      Destroyer 381
      Deathstar 7
      Battlecruiser 2.634
      Reaper 267
      Pathfinder 1.708
      Heavy Laser 38
      _________________________________________


      After the battle ...

      Attacker Pablo Emilio Escobar [STONKS]
      ________________________________________________

      Light Fighter 17.355 ( -33.700 )
      Heavy Fighter 2.685 ( -2.105 )
      Cruiser 8.943 ( -1.539 )
      Battleship 4.472 ( -214 )
      Battlecruiser 7.876 ( -308 )
      Reaper 159 ( -10 )
      Pathfinder 1.415 ( -250 )
      _________________________________________

      Defender Marshal Indus [GZV]
      ________________________________________________

      Small Cargo 0 ( -3.669 )
      Large Cargo 0 ( -11.931 )
      Light Fighter 0 ( -19.326 )
      Heavy Fighter 0 ( -2.675 )
      Cruiser 0 ( -7.346 )
      Battleship 0 ( -521 )
      Colony Ship 0 ( -1 )
      Recycler 0 ( -9.030 )
      Espionage Probe 0 ( -25.644 )
      Bomber 0 ( -442 )
      Destroyer 0 ( -381 )
      Deathstar 7 ( -0 )
      Battlecruiser 0 ( -2.634 )
      Reaper 0 ( -267 )
      Pathfinder 0 ( -1.708 )
      Heavy Laser 0 ( -38 )
      _________________________________________


      The battle ends in a draw.

      The attacker captured:
      0 Metal, 0 Crystal and 0 Deuterium
      583.733 Metal, 583.733 Crystal and 583.734 Deuterium
      128.289.076 Metal, 19.510.875 Crystal and 22.238.442 Deuterium
      32.072.269 Metal, 4.877.718 Crystal and 5.559.610 Deuterium
      0 Metal, 0 Crystal and 0 Deuterium
      0 Metal, 0 Crystal and 0 Deuterium

      The attacker lost a total of 248.851.000 units.
      Total damage attacker including follow-ups: 265.908.000 units.

      The defender lost a total of 1.101.687.000 units.
      Total damage defender including follow-ups: 1.172.367.000 units.

      At these space coordinates now float 590.634.171 metal and 396.193.830 crystal.
      Extra debris caused by the follow-up(s): 34.980.800 metal and 27.168.800 crystal.
      The attacker captured a total of 214.299.190 units.

      The chance for a moon to be created from the debris was 20%.
      ________________________________________________

      Debris harvested by the attacker(s):
      401.600.000 Metal and 401.600.000 Crystal
      1.522.629 Metal and 1.021.370 Crystal

      Total debris harvested by the attacker(s):
      403.122.629 Metal and 402.621.370 Crystal



      Summary of profit/losses:



      Summary attackers(s)

      Metal: 389.111.707
      Crystal: 348.909.696
      Deuterium: 13.113.786
      The attacker(s) made a profit of 751.135.189 units.


      Summary defender(s)

      Metal: -770.649.078
      Crystal: -477.014.326
      Deuterium: -139.002.786
      The defender(s) lost a total of 1.386.666.190 units.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2

      :love: Thanks Syrabi
    • klopt dat ik in v mode gegaan was, wou je ingame nog een feli geven, maar dat kon dus niet.
      V mode had te maken met Prive, had je spioos nog wel zien komen maar kon niet saven op dat moment, jouw mazzel. Maar goed gespot en gevlogen.
      Recs gemaakt met wat ik uit beloningen en expo’s heb gehaald, dus niet met gekochte dm zoals jij.
      Jij zet mensen op de ignore lijst omdat je geen kritiek kan hebben.
      Een spel wordt normaal gespeeld met gelijke kansen, maar jij zal wel van je baas een berg dm coupons gehad hebben om de dm aankoop te stimuleren in deze uni, of je houd er gewoon van om zonder skils toch de beste te zijn?
      Ik ben blij dat ik je deken niet ben als je in de nacht aan je eerste plaats denkt pfff.
      Ik heb 2 bedrijven nu, en als ik wil koop ik ook een eerste plaats en je huis erbij, maar dan ga ik ook voorbij aan de mensen die gewoon plezier aan dit spel hebben zonder er veel voor te hoeven betalen.
      Ps, als ik je huis koop zoek dan maar een comfortabele brug uit :D
      ik begrijp ook niet dat een GO van Oberon hier mag spelen, die kan alle on - off tijden zien van heel veel spelers hier en dus ook hun save gedrag?
      Zal wel aan je instelling liggen, veel narcisten kunnen ook niet tegen hun verlies.
      Maar veel plezier in je gekochte spelletje ?(
    • Atlas wrote:

      Ik heb 2 bedrijven nu, en als ik wil koop ik ook een eerste plaats en je huis erbij, maar dan ga ik ook voorbij aan de mensen die gewoon plezier aan dit spel hebben zonder er veel voor te hoeven betalen.

      Zal wel aan je instelling liggen, veel narcisten kunnen ook niet tegen hun verlies.
      Maar veel plezier in je gekochte spelletje ?(
      Knap hoor, 2 hele bedrijven; grote jonge!
      Als je denkt tho dat je in Ogame "veel voor te hoeven betalen" om eerste te staan dan is jou definitie van "veel" best karig.

      En je bent dus een narcist naar eigen standaard? Je kan namelijk overduidelijk niet goed tegen je verlies.

      Lekker gesloopt Jillian!
      Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora

      8/10 Top 10
      7/10 Solo Top 10
      5/5 AGS Top 10

      (In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben)
    • KoekieMonster wrote:

      Atlas wrote:

      Ik heb 2 bedrijven nu, en als ik wil koop ik ook een eerste plaats en je huis erbij, maar dan ga ik ook voorbij aan de mensen die gewoon plezier aan dit spel hebben zonder er veel voor te hoeven betalen.

      Zal wel aan je instelling liggen, veel narcisten kunnen ook niet tegen hun verlies.
      Maar veel plezier in je gekochte spelletje ?(
      Knap hoor, 2 hele bedrijven; grote jonge!Als je denkt tho dat je in Ogame "veel voor te hoeven betalen" om eerste te staan dan is jou definitie van "veel" best karig.

      En je bent dus een narcist naar eigen standaard? Je kan namelijk overduidelijk niet goed tegen je verlies.

      Lekker gesloopt Jillian!
      je gaat voorbij aan de kern van het verhaal, maar pikt er een stukje uit zoals de meeste hier op het forum, laat jij nu maar eens slagen zien in plaats van alleen dom spammen hier.
    • Atlas wrote:

      je gaat voorbij aan de kern van het verhaal, maar pikt er een stukje uit zoals de meeste hier op het forum, laat jij nu maar eens slagen zien in plaats van alleen dom spammen hier.
      Je verhaal is een puinzooi; hele berg geklaag over DM kopen, daarna grootspraak over "hoeveel geld je wel niet hebt", veel kinderachtiger wordt t niet.
      Daarbij staat t vol met verwijten waar in t zelfde verhaal jij jezelf ook schuldig aan maakt; hilarisch gewoon.

      Betreffende mijn slagen: ik nodig je uit de HoF/top 10 van Polaris ff te checken.

      Edit: realiseer me nu dat je dezelfde clown bent die beetje incoherent in paar andere threads liep te zeiken over DM, "triest naar schermpje staren", en dan vervolgens wel mee vliegt met HET dm-acc in Oberon als de hypocriete "henchman" die je bent xD.

      Blij dat je hier je vloot kwijt bent, wederom; lekkere slag Jillian. Laat het dm dat Atlas erin geduwt heeft fijn rss voor jou genereren!
      Want ja Atlas; jij hebt er ook dm in gepropt sinds t begin van de uni ;)
      Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora

      8/10 Top 10
      7/10 Solo Top 10
      5/5 AGS Top 10

      (In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben)

      The post was edited 1 time, last by KoekieMonster ().

    • Atlas wrote:

      Jij zet mensen op de ignore lijst omdat je geen kritiek kan hebben.
      ik kan kritiek wel hebben hoor, maar elke spio of poging die ik doe een berg verwijten naar me hoofd krijgen hoeft niet van mij, dan zet ik je net zo lief op ignore.

      hoop dat het niets serieus was waardoor je niet kon opletten,

      overigens apart hoe je de spio;s gezien had, terwijl je compleet inactief was.. maar dat terzijde.

      Zie dat je er weer bent, dus glrb.

      :love: Thanks Syrabi
    • KoekieMonster wrote:

      Je verhaal is een puinzooi; hele berg geklaag over DM kopen, daarna grootspraak over "hoeveel geld je wel niet hebt", veel kinderachtiger wordt t niet.
      Daarbij staat t vol met verwijten waar in t zelfde verhaal jij jezelf ook schuldig aan maakt; hilarisch gewoon.

      Betreffende mijn slagen: ik nodig je uit de HoF/top 10 van Polaris ff te checken.

      Edit: realiseer me nu dat je dezelfde clown bent die beetje incoherent in paar andere threads liep te zeiken over DM, "triest naar schermpje staren", en dan vervolgens wel mee vliegt met HET dm-acc in Oberon als de hypocriete "henchman" die je bent xD.

      Blij dat je hier je vloot kwijt bent, wederom; lekkere slag Jillian. Laat het dm dat Atlas erin geduwt heeft fijn rss voor jou genereren!
      Want ja Atlas; jij hebt er ook dm in gepropt sinds t begin van de uni
      Wat een verheffend relaas.. het getuigd in elk geval niet van kinderlijkheid, maar waarvan dan wel??
      Hypocriet? dommigheid? onsociaal?
      Geen idee ?(
      Leuke slap.
      GL@RB
    • triestigheid alom deze antwoorden
      Ben ook wel klaar met dit zielige zooitje hier.
      Dm die ik gebruikt heb kwam uit expo en beloningen, waar jullie maar even overheen lezen.
      In het begin van deze uni had ik tijd over en heb door er heel veel uren in te steken, ook in de nacht meer expo’s gedaan dan een ander, ook nog wat slagen gehad die ik niet post omdat dezelfde nijdassen altijd antwoorden met negatief gedoe.
      Communitie van lik mijn vestje hier.
      Succes met het wentelen in je negativiteit, dit is mijn laatste server voorlopig weer.
      Clowns nemen meestal kinderachtige namen aan zoals koekiemonster ofzo.
      Jullie vallen mij aan, maar stappen over het spelplezier van heel veel spelers heen, daar kwam ik voor op, niet voor mijzelf, mij interesseert het geen bal, zoals ik gezegd heb, privé gaat voor een spelletje.
      En jilian,ik had gewoon mijn iPad aan, dus was gewoon on, maar moest inderdaad privé iets regelen, dus moest direct even weg, waarschijnlijk gerefreshd bij jou spioos, zoals eerder gezegd, goed gespot en gevlogen.
      Mijn punt was en is dat de uni’s gewoon eerder leeglopen omdat kleinere spelers het gewoon niet kunnen bijbenen, dm in het begin zorgt voor veel expo inkomsten terwijl niemand anders nog een gv ofzo kan bouwen, de verschillen worden alleen maar groter en dat ontmoedigd veel spelers.
      Expo is zowiezo een van de redenen dat ik binnenkort stop, het heeft niets meer met het spel te maken, die klasse keuzes hebben dan totaal geen zin meer.
    • Atlas wrote:


      Dm die ik gebruikt heb kwam uit expo en beloningen, waar jullie maar even overheen lezen.
      In het begin van deze uni had ik tijd over en heb door er heel veel uren in te steken, ook in de nacht meer expo’s gedaan dan een ander, ook nog wat slagen gehad die ik niet post omdat dezelfde nijdassen altijd antwoorden met negatief gedoe.

      dm in het begin zorgt voor veel expo inkomsten terwijl niemand anders nog een gv ofzo kan bouwen, de verschillen worden alleen maar groter en dat ontmoedigd veel spelers.
      Uhu uhu, heel interessant. Vertel eens aan ons noobs, hoe heb je zonder dm te kopen binnen de eerste 5 dagen van de server 200k punten?

      Weet dat ik DM had gekocht om zsm aan expo's te kunnen beginnen omdat t zonder zeker een paar dagen zou duren. Je kent t wel, met die begin-inkomsten zijn al die onderzoeken enz best duur en moet je er ff voor sparen; maar klaarblijkelijk doe ik iets grandioos fout want slechts met de DM die je in t begin krijgt + beloningen kan je binnen een dag expo'en en daaruit zoveel DM krijgen dat je binnen 5 dagen 200k punten kan hebben! (in een 4x eco uni zelfs!)

      Je bent een leugenaar.
      Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora

      8/10 Top 10
      7/10 Solo Top 10
      5/5 AGS Top 10

      (In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben)
    • Atlas wrote:

      Ben ook wel klaar met dit zielige zooitje hier.
      En ik ben nu ook klaar met jou, je bent duidelijk een leugenaar. Niks wat jij typt heeft relevantie want grote kans dat t gewoon wederom een leugen is, ga nu maar tijd en energie steken in je 2 denkbeeldige bedrijfjes. Kansloos figuur.

      Doei!
      Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora

      8/10 Top 10
      7/10 Solo Top 10
      5/5 AGS Top 10

      (In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben)