Valt er al iets te vertellen over eventuele merges in de NL versie van ogame?
board.en.ogame.gameforge.com/i…read/828760-08-11-merges/
board.en.ogame.gameforge.com/i…read/828760-08-11-merges/
paul-maximilianus wrote:
Noren, Zweden en Finland zijn al naar .org gemergd
Geen idee of Nederland dat ook gaat doen.
Ik ben dolblij als er hier weer een hoop unis in het nieuwe jaar gemergd gaan worden.
Courage wrote:
board.en.ogame.gameforge.com/i…ostID=7166881#post7166881
Er komen wel wat nieuwe merges aan , maar helaas nog niet in ogame.nl
Waarom worden deze ontwikkelingen niet gedeeld op nl forum?
Black knight wrote:
Oh ik dacht dat het mergen al begonnen was aangezien er een top account uit een oude uni in Oberon gedropt werd
Black knight wrote:
Oh ik dacht dat het mergen al begonnen was aangezien er een top account uit een oude uni in Oberon gedropt werd
Middnight wrote:
Lijkt erop dat het account van zippp is die vanuit Japetus naar de graveyard verdwenen is eind 2020:expedetector.eu/ogame-graveyar…country=nl&univers_id=136Black knight wrote:
Onderzoekspunten van de getransfereerde account in Oberon matcht exact met wat in de graveyard staat.
Middnight wrote:
Lijkt erop dat het account van zippp is die vanuit Japetus naar de graveyard verdwenen is eind 2020:expedetector.eu/ogame-graveyar…country=nl&univers_id=136Black knight wrote:
Onderzoekspunten van de getransfereerde account in Oberon matcht exact met wat in de graveyard staat.
Lange Giraffe wrote:
Gewoon ticket openen BK, dan zou het goed moeten komen volgens de FAQ
Middnight wrote:
Black knight wrote:
Hmm ik dacht dat het wel mocht, omdat Zippppppp (hoeveel p's?) in eerste instantie gebanned was en een week of wat later toch vrijgelaten werd. En als het toch niet mocht had iemand anders toch al een ticket gestuurd zou ik denkenLange Giraffe wrote:
Gewoon ticket openen BK, dan zou het goed moeten komen volgens de FAQ