De meeste spelers in Spica kennen me ondertussen wel al.
Na wat avontuurtjes gehad te hebben bij NOOB, wordt het tijd om iets zelf te doen .
Voor zij die me nog niet kennen, ik ben Senna, grondlegger van FEAR.
Binnen OGame heb ik al enkele ervaringen, sommige spelers in Spica kennen me maar al te goed.
Omdat OGame een spel van lange adem is, help ik graag anderen om samen met mij een sterke maar degelijke alliantie op te zetten!
Ondertussen hoor ik je al denken "wie of wat is FEAR?".
Helemaal terecht
We zijn een alliantie die gevormd uit een groep spelers die wel weten wat ze doen.
De meeste eerste leden, zijn ex-leden van NOOB.
Meer leden zijn altijd fijn.
Om het overzicht te behouden, stellen we een limiet in op 15 leden.
Als we vol zitten, houdt regelmatig de pagina in het oog of er een plekje vrij komt.
Al bij al hebben we niet veel regeltjes.
1. Inactiviteit van 7 dagen geeft een kick. (V-mode natuurlijk niet. Al is het wel fijn om dit eerst te laten weten als het voor langere tijd is)
2. Geen eigen leden aanvallen. Deze lijkt me best duidelijk.
3. We verwachten fair play van iedereen. Inbreuken op bashing regels, ongewenst gedrag, etc resulteren ook in een kick.
4. Niet echt een regel, maar een ncie to have. We zijn vrij actief op Discord, het zou fijn zijn als je hier kunt joinen.
Tot in the universe
Senna
Na wat avontuurtjes gehad te hebben bij NOOB, wordt het tijd om iets zelf te doen .
Voor zij die me nog niet kennen, ik ben Senna, grondlegger van FEAR.
Binnen OGame heb ik al enkele ervaringen, sommige spelers in Spica kennen me maar al te goed.
Omdat OGame een spel van lange adem is, help ik graag anderen om samen met mij een sterke maar degelijke alliantie op te zetten!
Ondertussen hoor ik je al denken "wie of wat is FEAR?".
Helemaal terecht
We zijn een alliantie die gevormd uit een groep spelers die wel weten wat ze doen.
De meeste eerste leden, zijn ex-leden van NOOB.
Meer leden zijn altijd fijn.
Om het overzicht te behouden, stellen we een limiet in op 15 leden.
Als we vol zitten, houdt regelmatig de pagina in het oog of er een plekje vrij komt.
Al bij al hebben we niet veel regeltjes.
1. Inactiviteit van 7 dagen geeft een kick. (V-mode natuurlijk niet. Al is het wel fijn om dit eerst te laten weten als het voor langere tijd is)
2. Geen eigen leden aanvallen. Deze lijkt me best duidelijk.
3. We verwachten fair play van iedereen. Inbreuken op bashing regels, ongewenst gedrag, etc resulteren ook in een kick.
4. Niet echt een regel, maar een ncie to have. We zijn vrij actief op Discord, het zou fijn zijn als je hier kunt joinen.
Tot in the universe
Senna
Because in a split second, it's gone.
- Ayrton Senna
They banned me twice in 2022
- Senna 16/01/2022
- Ayrton Senna
They banned me twice in 2022
- Senna 16/01/2022