[TOT: 242.026.500] Caissa [TIG] vs. Discipline & Majestic [Audi] (A: 213.124.000, V: 28.902.500)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 242.026.500] Caissa [TIG] vs. Discipline & Majestic [Audi] (A: 213.124.000, V: 28.902.500)

      als het niet Nero is,is het Caissa
      shout-out Maje <3



      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-12-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Caissa [TIG]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 1.111
      Zwaar gevechtsschip 1.111
      Kruiser 111
      Slagschip 111
      Interceptor 111
      Bommenwerper 222
      Vernietiger 508
      Reaper 555
      Klein vrachtschip 111
      Groot vrachtschip 461

      _________________________________________

      Verdediger Discipline
      ________________________________________________

      Zonne-energiesatelliet 10.151
      Raketlanceerder 12
      Ionkanon 395

      _________________________________________

      Verdediger Majestic [Audi]
      ________________________________________________

      Interceptor 20.000
      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Caissa [TIG]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________

      Verdediger Discipline
      ________________________________________________

      Zonne-energiesatelliet 8.514 ( -1.637 )
      Raketlanceerder 11 ( -1 )
      Ionkanon 354 ( -41 )

      _________________________________________

      Verdediger Majestic [Audi]
      ________________________________________________

      Interceptor 19.712 ( -288 )
      _________________________________________


      De verdediger heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller heeft een totaal van 213.124.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 28.902.500 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 36.314.100 metaal en 27.529.200 kristal.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      ________________________________________________

      Puin opgehaald door de Verdediger(s):
      16.458.100 Metaal en 7.691.200 Kristal



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: -95.828.900
      Kristal: -69.208.800
      Deuterium: -23.937.000
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 188.974.700 eenheden verloren.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -8.847.000
      Kristal: -14.917.000
      Deuterium: -5.138.500
      De verdediger(s) hebben een totaal van 28.902.500 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2
      De Nacht Des :rolleyes:

      :sw2:

      The post was edited 1 time, last by .Discipline. ().

    • Majestic wrote:

      Smokey wrote:

      lol niet eens winst op zo een klein vlootje xD
      Het gaat hier niet eens om de winst.. het gaat erom dat de aanvaller verliest en de verdediger wint.
      Can I get a amen? :pray:

      Smokey wrote:

      lol niet eens winst op zo een klein vlootje xD
      Wat doe jij hier trouwens? Is #Gevechtsrapporten niet meer jouw sectie? :pat:
      You think yourself skilled, your ignorance meets your end.
      BdB^ Trip down Memory Lane
    • Juice wrote:

      @El Patron

      Hij doet hier wat jij ook doet, het recht om hier te komen :thumbsup: Of is dit forum Made by El Patron? :S

      Caissa...

      Je aanval ziet er niet serieus uit met deze getallen van je vloot :D Just FUN?
      Hahaha nou wat scheelt het? :P Het is in elk geval niet made by Juice. Misschien als ze de piraten en aliens mee gaan tellen? ^^
      Ik bedoelde meer, euhh is even kijken, hoe ga ik dit netjes zeggen? Een zware stem opzetten terwijl je de baard nog niet in de keel hebt.

      Winst of geen winst, aanval afgeslagen. Dat zouden meer mensen moeten doen :whistling:
      You think yourself skilled, your ignorance meets your end.
      BdB^ Trip down Memory Lane
    • Raar antwoord weer, jij maakt van jou zin mijn verhaal :blink: ik schrijf hier niet wat iemand komt doen grote vriend... zoals ik eerder aangaf volgens mij heeft iedereen t recht hier te mogen komen en ik t eigenlijk bijna wanhopig vind dat jij dat even uitmaakt...

      En dan spreek je over zware stem en baard in de keel?

      Je klinkt er niet heel ver vandaan..mijn broertje van 13 probeerd ook altijd alles te verbieden :cursing:
    • ik hou zeker van praten, tot nu toe op de juiste manier :thumbsup: Gelukkig niet in de hol van spelers wonen <X daar ben jij dan weer een held in 8o je spreekt als een speler die zieke hits heeft gedaan in Rhea! Gast je hebt zelf ook geen reet uitgevoerd allemaar in hollen van spelers gewoond ga weg man :thumbsup: ik wacht op je, je komt maar niet alleen je spios... 8|
    • Assasin kleine slagen :thumbsup: :thumbsup: waar je 500 rakketjes kapot maakt whauhaa goeie man! Buiten dat om in de hol van top speler verstopt zat whauah :biggrin: held ben je Assasin applaus special voor jou wil je nu een lintje? Zodra je vloot word gespot raak je in stress gast whauhwha hoe snel je hem in ze 5 schakelt om weg te komen :thumbsup: :thumbsup:

      FUN GUY

      echte holbewoner :biggrin:

      Kusjesssss
    • Assassin wrote:

      Ik heb nog wat kleine slagen staan knul, jij helemaal niks dus wat praat je nou haha.
      Ik ga mijn tijd niet langer verdoen aan dat gelul van jou.
      Kom volgende week nu maar langs dan, zou dat je eerste slag ooit zijn, geen gelul maar aktie,in plaats van alleen maar expo doen hahaha
      assasin je weet nog niet eens hoe je een slag moet posten laat staan een fatsoenlijke slag te maken LOL
    • "Ik wacht op je, je komt maar niet alleen je spio's" zegt de knaap met 53miljard militaire punten en 4.9miljoen schepen. Hoeveel daarvan zijn spiosondes door expo verkregen? 4.8miljoen? ^^
      Makkelijk lullen vanuit die positie Juicyboy. Doet me denken aan de Trojanen. Die waanden zich ook veilig achter hun hoge stadsmuren. En opeens was daar het Paard van Troje. No further comments. :whistling:

      En Smokey, ach jongen toch... Zoals ik eerder al duidelijk probeerde te maken;
      Gevechtsrapporten

      Ik ga een biertje opentrekken en m'n buurvrouw even lekker uitwo.... ehh lastig vallen :paniek:
      p.s. wees niet getreurd, ik heb bij lange na geen half uur nodig. Dus laat het maar uit je hoofd om mij aan te vallen :P

      (Attenooije, jullie maken me dolenthousiast. En dat op de vrijdagmidag nog wel)


      Fijn weekend :bye:
      You think yourself skilled, your ignorance meets your end.
      BdB^ Trip down Memory Lane

      The post was edited 1 time, last by El Patron ().