[TOT: 24.236.264.000] Cruz [OuT] vs. El Profesor [ZWAAR] (A: 4.683.436.000, V: 19.552.828.000)

    • [TOT: 24.236.264.000] Cruz [OuT] vs. El Profesor [ZWAAR] (A: 4.683.436.000, V: 19.552.828.000)

      Aangezien Cruz / Freya / 3Tears / IMMI / Dreamcatcher / Skyrone / CRUX / Baraca en weet ik het met wie ze allemaal op of met dezelfde accounts spelen de slag toch niet zelf post doe ik het maar voor hem, haar.

      Zoals je ziet hebben zelfs de besten hun slaap soms hard nodig. Wekker gezet, telefoon in de oplader, maar als je dan de stekker uit het stopcontract trekt in je slaap, dan wil die niet af gaan hè. ^^
      Helaas voor mij schrok ik 12 minuutjes te laat wakker, precies genoeg voor onze Oosterburen.

      Rebuild is in volle gang. Heb een deel van het puin, ruimtewerf en lieve vriendjes in Rhea. Geef me een paar dagen boys :love:

      ICH WERDE BALD ZURÜCK SEIN zoals ze dat bij jullie zeggen. :bye:


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-12-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:



      Aanvaller Cruz [OuT]
      ________________________________________________


      Reaper 10.724
      Bommenwerper 19.863
      Vernietiger 63.267
      Slagschip 6.718
      Interceptor 119.775
      Kruiser 197.883
      Pathfinder 62.000
      Licht gevechtsschip 723.408
      Zwaar gevechtsschip 25.142
      Klein vrachtschip 128.986
      Spionagesonde 1

      _________________________________________


      Verdediger El Profesor [ZWAAR]
      ________________________________________________


      Klein vrachtschip 79.742
      Groot vrachtschip 1.043
      Licht gevechtsschip 1.010.542
      Zwaar gevechtsschip 100.510
      Kruiser 60.668
      Slagschip 22.517
      Kolonisatieschip 10
      Recycler 53.939
      Spionagesonde 192.447
      Bommenwerper 6.436
      Vernietiger 25.448
      Ster des Doods 268
      Interceptor 30.094
      Reaper 5.129
      Pathfinder 2.615

      _________________________________________



      Na het gevecht ...


      Aanvaller Cruz [OuT]
      ________________________________________________


      Reaper 10.239 ( -485 )
      Bommenwerper 18.866 ( -997 )
      Vernietiger 60.258 ( -3.009 )
      Slagschip 6.223 ( -495 )
      Interceptor 113.097 ( -6.678 )
      Kruiser 158.848 ( -39.035 )
      Pathfinder 48.969 ( -13.031 )
      Licht gevechtsschip 318.990 ( -404.418 )
      Zwaar gevechtsschip 15.121 ( -10.021 )
      Klein vrachtschip 56.788 ( -72.198 )
      Spionagesonde 0 ( -1 )

      _________________________________________


      Verdediger El Profesor [ZWAAR]
      ________________________________________________


      Vernietigd!
      _________________________________________



      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!


      De aanvaller steelt:
      201.310.734 Metaal, 60.121.533 Kristal en 43.452.337 Deuterium


      De aanvaller heeft een totaal van 4.683.436.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 19.552.828.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 4.068.327.095 metaal en 2.462.780.006 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 304.884.604 eenheden gestolen.


      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      De aanvaller(s) hebben het puin.



      Totale samenvatting winst/verlies:


      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 1.472.683.829
      Kristal: 988.697.539
      Deuterium: -308.825.663
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 2.152.555.705 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -11.316.238.734
      Kristal: -6.947.537.533
      Deuterium: -1.593.936.337
      De verdediger(s) hebben een totaal van 19.857.712.604 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2
      You think yourself skilled, your ignorance meets your end.
      BdB^ Trip down Memory Lane

      The post was edited 3 times, last by El Patron ().

    • Smokey wrote:

      HAHAHAHAHHA ik ga kapot discipline down jij down Heerlijk.. hoogmoed komt voor de val he jonge xD
      Had niet anders verwacht dan dat deze blaaskaak als eerste zou reageren. Jammer dat je in v-mode staat. Uit ellende maar Palpatine z'n manen gepakt. We hebben die van jou al weken op het menu staan, maar blijkt niet halal helaas. Kruip jij ajb snel weer onder je steen gast. Als je uit v-mode bent mag je een seintje geven en weer praten, goed?
      You think yourself skilled, your ignorance meets your end.
      BdB^ Trip down Memory Lane
    • El Patron wrote:

      Smokey wrote:

      HAHAHAHAHHA ik ga kapot discipline down jij down Heerlijk.. hoogmoed komt voor de val he jonge xD
      Had niet anders verwacht dan dat deze blaaskaak als eerste zou reageren. Jammer dat je in v-mode staat. Uit ellende maar Palpatine z'n manen gepakt. We hebben die van jou al weken op het menu staan, maar blijkt niet halal helaas. Kruip jij ajb snel weer onder je steen gast. Als je uit v-mode bent mag je een seintje geven en weer praten, goed?
      was jullie zwz niet gelukt xDDD en daarbij ik sta niet eens in V-Mode sterker nog ik run dat acc niet eens meer kado gedaan aan iemand geen idee wie heb gwn de code aan juice gegeven :P
    • Jammer joh, maar goed slippertjes zijn helaas snel gemaakt, helemaal met de Kerstdagen. Jullie doen het sowieso leuk met de late aankomst op de server. GLRB en voor de ander enjoy de winst!

      ps. toch wel geinig dat de hardste schreeuwers de accounts vol hebben zitten met DM of weinig hoeven te vrezen onder de luwte van de DM vloten :P !
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat

    • hete pepper wrote:

      gisteren men vloot voor de andere gegooid vandaag gepakt

      jongen toch moet eig een beetje lachen

      rebuilden en wraak pakken !!!!
      zo kan ik mee spelen om het jou lastig te maken
      Ben blij dat je er om kunt lachen zure pepper :P

      Eerste keer in 12 jaar Ogame dat ik aan deze kant van de HoF sta. En ter info; voorlopig ook de laatste keer.


      Lange Giraffe wrote:

      Jammer joh, maar goed slippertjes zijn helaas snel gemaakt, helemaal met de Kerstdagen. Jullie doen het sowieso leuk met de late aankomst op de server. GLRB en voor de ander enjoy de winst!

      ps. toch wel geinig dat de hardste schreeuwers de accounts vol hebben zitten met DM of weinig hoeven te vrezen onder de luwte van de DM vloten :P !
      Eens, we waren lekker op weg! Zonde dat een van de kartrekkers het dan zo knullig moet verprutsen haha. Ach, zo zie je maar weer dat we allemaal mensen zijn en geen machines. ^^

      Het is op zijn minst opmerkelijk te noemen dat de DM, multi-account, sitting en sharing abusers onder de hoogstgenoteerde spelers van Rhea, zelfs zonder bij elkaar in de ally te zitten, overduidelijk onder één hoedje spelen. Gisteren (de moonblows van ons op Palpatine) is een schoolvoorbeeld van hoe het er in deze uni aan toe gaat. Doen aslof er onderling ruzies zijn, van alliantie naar alliantie switchen enz. Maar ondertussen is het één pot nat bij onze Oosterburen en spelen ze allemaal met of op elkaars account.

      Des te meer voldoening geeft het mij dat, terwijl ze zo druk bezig waren met herplaatsingen innerstelsel bij ZWAAR, wij alsmaar dichter- en dichterbij zijn gekomen tot het niveau dat we ze ook daadwerkelijk pijn konden gaan doen.
      Dit foutje van mijn kant is dan ook extra pijnlijk tbh ^^

      Maar wees niet getreurt vrienden van de show. Ik zal de rebuild alvast een kickstart geven voor de volgende.

      Mijn opvolger is nog 'een tikkeltje' actiever dan ik was en is net als jullie gek op DM. Sterkte met hem :rolleyes:
      You think yourself skilled, your ignorance meets your end.
      BdB^ Trip down Memory Lane

      The post was edited 2 times, last by El Patron ().