Hey,
Of het nu vernietigers of lichte gevechtsschepen zijn, raketlanceerders of plasma kanonnen, vanaf een level 10 nanorobotfabriek duurt alles 1 seconde om te bouwen.
Aangezien dit niet logisch is zou het echt een goede upgrade zijn, dat deze limitatie wordt afgeschaft.
Bereken de werfrij per miliseconde, of als het systeem dit niet kan, een bepaalde hoevelheid eenheden per seconden.
Als een DS 2 minuten bouwt, 121 seconden om precies te zijn, wel dan is het niet logisch dat 121 rl of lgs ook 121 seconden nodig hebben.
Je zou namelijk 37 rl of 18 lgs per seconden moeten kunnen bouwen.
Vandaar zou een bepaald aantal eenheden per seconden logischer zijn.
Zo wordt het ook weer nuttig om nog verder te gaan en in de oude unies is dit een must.
Ik weet niet of dit al is voorgesteld, maar kon het niet meteen terug vinden.
Als GF het spel aanterkkelijker wil maken dan lijkt mij dit een goede update.
Kevin
Of het nu vernietigers of lichte gevechtsschepen zijn, raketlanceerders of plasma kanonnen, vanaf een level 10 nanorobotfabriek duurt alles 1 seconde om te bouwen.
Aangezien dit niet logisch is zou het echt een goede upgrade zijn, dat deze limitatie wordt afgeschaft.
Bereken de werfrij per miliseconde, of als het systeem dit niet kan, een bepaalde hoevelheid eenheden per seconden.
Als een DS 2 minuten bouwt, 121 seconden om precies te zijn, wel dan is het niet logisch dat 121 rl of lgs ook 121 seconden nodig hebben.
Je zou namelijk 37 rl of 18 lgs per seconden moeten kunnen bouwen.
Vandaar zou een bepaald aantal eenheden per seconden logischer zijn.
Zo wordt het ook weer nuttig om nog verder te gaan en in de oude unies is dit een must.
Ik weet niet of dit al is voorgesteld, maar kon het niet meteen terug vinden.
Als GF het spel aanterkkelijker wil maken dan lijkt mij dit een goede update.
Kevin