[TOT: 105.843.000] Senna [FEAR] vs. Generaal Animal [GEN] (A: 3.510.000, V: 102.333.000)

  • [TOT: 105.843.000] Senna [FEAR] vs. Generaal Animal [GEN] (A: 3.510.000, V: 102.333.000)

    Eindelijk eens die bommetjes kunnen uithalen.
    Succes met de rebuild alvast :)


    De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-01-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


    Aanvaller Senna [FEAR]
    ________________________________________________

    Slagschip 5.000
    Bommenwerper 4.000
    _________________________________________

    Verdediger Generaal Animal [GEN]
    ________________________________________________

    Recycler 23
    Spionagesonde 201
    Zonne-energiesatelliet 62
    Pathfinder 43
    Raketlanceerder 12.129
    Kleine laser 11.938
    Grote laser 1.684
    Gausskanon 652
    Ionkanon 270
    Plasmakanon 94
    Kleine planetaire schildkoepel 1
    Grote planetaire schildkoepel 1
    _________________________________________


    Na het gevecht ...

    Aanvaller Senna [FEAR]
    ________________________________________________

    Slagschip 4.958 ( -42 )
    Bommenwerper 3.989 ( -11 )
    _________________________________________

    Verdediger Generaal Animal [GEN]
    ________________________________________________

    Vernietigd!
    _________________________________________


    De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

    De aanvaller steelt:
    743.102 Metaal, 269.894 Kristal en 3.238.369 Deuterium

    De aanvaller heeft een totaal van 3.510.000 eenheden verloren.
    De verdediger heeft een totaal van 102.333.000 eenheden verloren.
    Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 8.532.300 metaal en 3.333.300 kristal.
    De aanvaller heeft een totaal van 4.251.365 eenheden gestolen.

    De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
    ________________________________________________

    Puin opgehaald door de aanvaller(s):
    8.532.300 Metaal en 3.333.900 Kristal



    Totale samenvatting winst/verlies:



    Samenvatting aanvaller(s)

    Metaal: 6.835.402
    Kristal: 2.698.794
    Deuterium: 3.073.369
    De aanvaller(s) hebben een totaal van 12.607.565 eenheden winst gemaakt.


    Samenvatting verdediger(s)

    Metaal: -72.736.102
    Kristal: -26.064.894
    Deuterium: -7.783.369
    De verdediger(s) hebben een totaal van 106.584.365 eenheden verloren.



    Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2
    Because in a split second, it's gone.
    - Ayrton Senna

    They banned me twice in 2022
    - Senna 16/01/2022
  • Die slag op meneer Prometheus gaf zeker duidelijkheid en nieuw inzicht, in de werkwijze van u en uw boevenbende (BOT).
    Senna heeft naast deze slag nog een royale hoeveelheid slagen gehad enkel deze ochtend al.
    Om meneer Senna dan uit te maken voor een beginnende speler lijkt mij niet heel correct van u.
    Life is a waste of time; Time is a waste of life;
    Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
    - Billy Connolly
  • Jester wrote:

    Die slag op meneer Prometheus gaf zeker duidelijkheid en nieuw inzicht, in de werkwijze van u en uw boevenbende (BOT).
    Senna heeft naast deze slag nog een royale hoeveelheid slagen gehad enkel deze ochtend al.
    Om meneer Senna dan uit te maken voor een beginnende speler lijkt mij niet heel correct van u.
    wij gaan te werk als egte boeven , hebben jullie nu al door toch
    en waar heb ik beginnende speler geschreven ?
    beter je bril even poetsen aub
  • hete pepper wrote:

    Senna wrote:

    hete pepper wrote:

    best grappig

    hij spioneerd eerst mij als ik er niet met vloot lig

    :sleeping:
    Slag gebeurde reeds om 8h09...Maar ik ben zo netjes er het puinrapport bij te kleven om de daadwerkelijke winsten en verlies te tonen ;)
    jij bent toch een klein noobje he sennabeetje def weg blazen om wat dag productie te nemen
    wat wij deden bij prometheus was iets krachtiger en duidelijk met fatsoenlijke winst
    Kijk Pepper die slag op mij gaf inderdaad een signaal af. Wat ik mij alleen afvraag is of jij een kerstgeschenk van Gameforge hebt gekregen voor je gulle donaties dit jaar?

    Zullen we anders twee nieuwe secties op het forum maken? Een voor mensen die meer dan een x bedrag aan DM hebben gekocht en de ander voor iedereen die er onder zit.
    In dubio pro reo
  • hete pepper wrote:

    Senna wrote:

    hete pepper wrote:

    best grappig

    hij spioneerd eerst mij als ik er niet met vloot lig

    :sleeping:
    Slag gebeurde reeds om 8h09...Maar ik ben zo netjes er het puinrapport bij te kleven om de daadwerkelijke winsten en verlies te tonen ;)
    jij bent toch een klein noobje he sennabeetje def weg blazen om wat dag productie te nemen
    wat wij deden bij prometheus was iets krachtiger en duidelijk met fatsoenlijke winst
    Hier eigenlijk...

    Noob (of n00b) is een term die wordt gebruikt om aan te geven dat iemand een beginneling is. De term noob wordt dus gebruikt als middel om nieuwe en onervaren personen binnen een groep te scheiden van de rest van de groep.

    Maar goed... hold your t*ts en val iemand anders post maar lastig ;)
    @Kamikaze kan hier een slotje op om verdere afdwaling te voorkomen?


    Kami @ 04-01 11.25 | ja dat kan. Closed!
    Because in a split second, it's gone.
    - Ayrton Senna

    They banned me twice in 2022
    - Senna 16/01/2022

    The post was edited 1 time, last by Kamikaze ().

  • Prometheus wrote:

    hete pepper wrote:

    Senna wrote:

    hete pepper wrote:

    best grappig

    hij spioneerd eerst mij als ik er niet met vloot lig

    :sleeping:
    Slag gebeurde reeds om 8h09...Maar ik ben zo netjes er het puinrapport bij te kleven om de daadwerkelijke winsten en verlies te tonen ;)
    jij bent toch een klein noobje he sennabeetje def weg blazen om wat dag productie te nemenwat wij deden bij prometheus was iets krachtiger en duidelijk met fatsoenlijke winst
    Kijk Pepper die slag op mij gaf inderdaad een signaal af. Wat ik mij alleen afvraag is of jij een kerstgeschenk van Gameforge hebt gekregen voor je gulle donaties dit jaar?
    Zullen we anders twee nieuwe secties op het forum maken? Een voor mensen die meer dan een x bedrag aan DM hebben gekocht en de ander voor iedereen die er onder zit.

    Senna wrote:

    hete pepper wrote:

    Senna wrote:

    hete pepper wrote:

    best grappig

    hij spioneerd eerst mij als ik er niet met vloot lig

    :sleeping:
    Slag gebeurde reeds om 8h09...Maar ik ben zo netjes er het puinrapport bij te kleven om de daadwerkelijke winsten en verlies te tonen ;)
    jij bent toch een klein noobje he sennabeetje def weg blazen om wat dag productie te nemenwat wij deden bij prometheus was iets krachtiger en duidelijk met fatsoenlijke winst
    Hier eigenlijk...
    Noob (of n00b) is een term die wordt gebruikt om aan te geven dat iemand een beginneling is. De term noob wordt dus gebruikt als middel om nieuwe en onervaren personen binnen een groep te scheiden van de rest van de groep.
    Maar goed... hold your t*ts en val iemand anders post maar lastig ;)
    @Kamikaze kan hier een slotje op om verdere afdwaling te voorkomen?
    beetje spanning mag toch jongens
  • Prometheus wrote:

    hete pepper wrote:

    Senna wrote:

    hete pepper wrote:

    best grappig

    hij spioneerd eerst mij als ik er niet met vloot lig

    :sleeping:
    Slag gebeurde reeds om 8h09...Maar ik ben zo netjes er het puinrapport bij te kleven om de daadwerkelijke winsten en verlies te tonen ;)
    jij bent toch een klein noobje he sennabeetje def weg blazen om wat dag productie te nemenwat wij deden bij prometheus was iets krachtiger en duidelijk met fatsoenlijke winst
    Kijk Pepper die slag op mij gaf inderdaad een signaal af. Wat ik mij alleen afvraag is of jij een kerstgeschenk van Gameforge hebt gekregen voor je gulle donaties dit jaar?
    Zullen we anders twee nieuwe secties op het forum maken? Een voor mensen die meer dan een x bedrag aan DM hebben gekocht en de ander voor iedereen die er onder zit.
    vind je nu egt een slechte verliezer :thumbsup:
  • hete pepper wrote:

    Jester wrote:

    Die slag op meneer Prometheus gaf zeker duidelijkheid en nieuw inzicht, in de werkwijze van u en uw boevenbende (BOT).
    Senna heeft naast deze slag nog een royale hoeveelheid slagen gehad enkel deze ochtend al.
    Om meneer Senna dan uit te maken voor een beginnende speler lijkt mij niet heel correct van u.
    wij gaan te werk als egte boeven , hebben jullie nu al door tochen waar heb ik beginnende speler geschreven ?
    beter je bril even poetsen aub
    Beste meneer hete pepper,
    Wij hebben inderdaad gemerkt dat u en uw metgezellen als ECHTE boeven te werk gaan.
    Uw omschreef meneer Senna als klein noobje waar noob als een denigrerende term voor een beginnende speler.
    Ik zal hieronder de definitie van noob zetten voor uw eigen lering.

    Noob
    (of n00b) is een term die wordt gebruikt om aan te geven dat iemand een
    beginneling is. De term noob wordt dus gebruikt als middel om nieuwe en
    onervaren personen binnen een groep te scheiden van de rest van de
    groep. Oorspronkelijk komt het woord uit de gamewereld waarbij een noob
    betrekking heeft op een slechte speler die tevens aanwijzingen weigert.
    Gevonden op ensie.nl/definitie/Noob
    Life is a waste of time; Time is a waste of life;
    Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
    - Billy Connolly
  • Jester wrote:

    Die slag op meneer Prometheus gaf zeker duidelijkheid en nieuw inzicht, in de werkwijze van u en uw boevenbende (BOT).
    Senna heeft naast deze slag nog een royale hoeveelheid slagen gehad enkel deze ochtend al.
    Om meneer Senna dan uit te maken voor een beginnende speler lijkt mij niet heel correct van u.
    de vraag is wat kan er gedaan worden tegen die BOEVEN
    :D :D :D :sleeping: