[TOT: 167.570.000] Hete Pepper [BOT] vs. De Wappie [FEAR] (A: 0, V: 167.570.000)

    • [TOT: 167.570.000] Hete Pepper [BOT] vs. De Wappie [FEAR] (A: 0, V: 167.570.000)

      weer eentje afgeslikt

      oohja puin rapportje niet vergeten deze keer


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-01-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Hete Pepper [BOT]
      ________________________________________________

      Interceptor 25.000
      _________________________________________

      Verdediger De Wappie [FEAR]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 4
      Groot vrachtschip 12.494
      Licht gevechtsschip 14
      Zwaar gevechtsschip 33
      Slagschip 31
      Spionagesonde 1.557
      Vernietiger 16
      Reaper 36
      Pathfinder 13
      Raketlanceerder 2.663
      Kleine laser 107
      Kleine planetaire schildkoepel 1
      Grote planetaire schildkoepel 1
      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Hete Pepper [BOT]
      ________________________________________________

      Interceptor 25.000 ( -0 )
      _________________________________________

      Verdediger De Wappie [FEAR]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      15.057.437 Metaal, 303.888 Kristal en 646.928 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 0 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 167.570.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 49.062.000 metaal en 48.074.400 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 16.008.253 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      ________________________________________________

      Puin opgehaald door de aanvaller(s):
      49.062.000 Metaal en 48.074.850 Kristal



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 64.119.437
      Kristal: 48.378.738
      Deuterium: 646.928
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 113.145.103 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -101.334.937
      Kristal: -80.532.388
      Deuterium: -1.710.928
      De verdediger(s) hebben een totaal van 183.578.253 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2
    • Nou meneer hete pepper, dat is me weer een slagje. Ik zie dat u mijn adviezen van gisteravond opgevolgd hebt en niet meer teveel bootjes gestuurd hebt. En waarempel zelfs uw eigen puinzooi een keertje opgeruimd, heel knap van u. Alhoewel ik u wel nog moet bedanken voor het laten liggen van het puin van meneer/mevrouw Housies gister die 200M aan grondstofjes heb ik mooi in mijn onderzoekjes mogen steken.
      Life is a waste of time; Time is a waste of life;
      Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
      - Billy Connolly
    • Jester wrote:

      Nou meneer hete pepper, dat is me weer een slagje. Ik zie dat u mijn adviezen van gisteravond opgevolgd hebt en niet meer teveel bootjes gestuurd hebt. En waarempel zelfs uw eigen puinzooi een keertje opgeruimd, heel knap van u. Alhoewel ik u wel nog moet bedanken voor het laten liggen van het puin van meneer/mevrouw Housies gister dat puin heb ik mooi in mijn onderzoekjes mogen steken.
      jah lol er kwam plots vloot bij , ik heb winst dat telt
      geniet ervan ;) kleintjes kunnen het beter gebruiken toch
    • Jester wrote:

      Nou meneer hete pepper, dat is me weer een slagje. Ik zie dat u mijn adviezen van gisteravond opgevolgd hebt en niet meer teveel bootjes gestuurd hebt. En waarempel zelfs uw eigen puinzooi een keertje opgeruimd, heel knap van u. Alhoewel ik u wel nog moet bedanken voor het laten liggen van het puin van meneer/mevrouw Housies gister die 200M aan grondstofjes heb ik mooi in mijn onderzoekjes mogen steken.
      Ben toch wel benieuwd wie jij bij Fear bent. :) Durf te vragen :)
      Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

      Spica top 10 : 9
      Spica experts : 56
      Bellatrix top 10 : 2
    • smurf wrote:

      Jester wrote:

      Nou meneer hete pepper, dat is me weer een slagje. Ik zie dat u mijn adviezen van gisteravond opgevolgd hebt en niet meer teveel bootjes gestuurd hebt. En waarempel zelfs uw eigen puinzooi een keertje opgeruimd, heel knap van u. Alhoewel ik u wel nog moet bedanken voor het laten liggen van het puin van meneer/mevrouw Housies gister die 200M aan grondstofjes heb ik mooi in mijn onderzoekjes mogen steken.
      Ben toch wel benieuwd wie jij bij Fear bent. :) Durf te vragen :)
      moesten we het nu zelf eens weten wie het is zou het al iets zijn. maar niemand in fear weet wie dat is... maar blijkbaar wel iemand die veel weet....
      ex uni 3 - uni 4 -uni 10
    • Jester wrote:

      Nou meneer hete pepper, dat is me weer een slagje. Ik zie dat u mijn adviezen van gisteravond opgevolgd hebt en niet meer teveel bootjes gestuurd hebt. En waarempel zelfs uw eigen puinzooi een keertje opgeruimd, heel knap van u. Alhoewel ik u wel nog moet bedanken voor het laten liggen van het puin van meneer/mevrouw Housies gister die 200M aan grondstofjes heb ik mooi in mijn onderzoekjes mogen steken.
      Het is meneer Housies.
      Die meneer slaagde er inderdaad in om niet 1 maar 2 fleetsaves te laat op te staan waardoor de slag ineens ietsje groter was dan Hete Pepper zal hebben verwacht.
    • Housies wrote:

      Jester wrote:

      Nou meneer hete pepper, dat is me weer een slagje. Ik zie dat u mijn adviezen van gisteravond opgevolgd hebt en niet meer teveel bootjes gestuurd hebt. En waarempel zelfs uw eigen puinzooi een keertje opgeruimd, heel knap van u. Alhoewel ik u wel nog moet bedanken voor het laten liggen van het puin van meneer/mevrouw Housies gister die 200M aan grondstofjes heb ik mooi in mijn onderzoekjes mogen steken.
      Het is meneer Housies.Die meneer slaagde er inderdaad in om niet 1 maar 2 fleetsaves te laat op te staan waardoor de slag ineens ietsje groter was dan Hete Pepper zal hebben verwacht.
      ja en heb ook gen recs na gestuurd gehad , dus voor die kleintjes die nu denken dat ze de jackpot hebben gewonnen proficiat !!
      het zal mij een zorg zijn :thumbup:
    • de kleintjes spelen ten minste eerlijk ;)

      Jullie volgen geen adviezen op dat is duidelijk :)
      Toch zou ik eens langs gaan bij de bank, mogelijks was er een betere investering voor dat geld in plaats van het in OGame te pompen ;)

      Van Juicy himself hebben we wel nog maar bitter weinig gezien? Steeds een grote mond en iedereen terecht wijzen maar ik moet al even scrollen voor ik een slag van jou zie.

      @Housies succes met de rebuild en de volgende keer die wekker toch maar zetten ;)
      Because in a split second, it's gone.
      - Ayrton Senna

      They banned me twice in 2022
      - Senna 16/01/2022
    • Senna wrote:

      de kleintjes spelen ten minste eerlijk ;)

      Jullie volgen geen adviezen op dat is duidelijk :)
      Toch zou ik eens langs gaan bij de bank, mogelijks was er een betere investering voor dat geld in plaats van het in OGame te pompen ;)

      Van Juicy himself hebben we wel nog maar bitter weinig gezien? Steeds een grote mond en iedereen terecht wijzen maar ik moet al even scrollen voor ik een slag van jou zie.

      @Housies succes met de rebuild en de volgende keer die wekker toch maar zetten ;)
      ik heb geen weet van oneerlijk spel

      maar jij wilt duidelijk alle aandacht naar je toe trekken
      ik zal je die binnenkort ingame eens geven
    • Juice wrote:

      @Jester

      Lekker met je zelf bezig gaan houden, makkelijk he vingertjes wijzen altijd in forums en zelf de heilige koe uithangen :whistling: alsof peppe jou adviezen gaat volgen MEESTER jester :thumbdown: veeg mij weg echt pffffff
      Meneer/Mevrouw Smurf (@Smurf) ik durf niet enkel en alleen op uw profiel foto af te gaan aangezien mijn profiel foto ook niet mijn ware geslacht weergeeft. Op uw vraag naar mij identiteit in de server Spica. Dat mag van mij nog wel een raadsel blijven. Ben zelf wel fan van raadsels/puzzels en ik denk dat er ondertussen wel al een aantal broodkruimels liggen in mijn posts. Misschien dat een scherpe geest de puzzelstukjes kan verbinden.

      Meneer Housies (@Housies) het gebeurd ons allemaal, moet toegeven dat ik de laatste paar dagen ook wel eens geluk heb gehad dat niemand mijn vloot gezien terwijl ik me verslapen had.

      Meneer/mevrouw Juice (@Juice) mijn excuses als u het zo ervaren heeft, ik zou mezelf echt geen meester durven noemen.
      Die titel heb ik wel een tijdje gedragen maar enkel omdat die bij de functie hoorden. Echter sinds een korte tijd mag ik mijzelf wel weledelgeleerde noemen dus ik denk dat zowel u als meneer hete pepper als ook de rest van zijn boefjes best wat van mij zouden kunnen leren.

      Met hoogachting drs. Jester
      Life is a waste of time; Time is a waste of life;
      Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
      - Billy Connolly
    • Jester wrote:

      Juice wrote:

      @Jester

      Lekker met je zelf bezig gaan houden, makkelijk he vingertjes wijzen altijd in forums en zelf de heilige koe uithangen :whistling: alsof peppe jou adviezen gaat volgen MEESTER jester :thumbdown: veeg mij weg echt pffffff
      Meneer/Mevrouw Smurf (@Smurf) ik durf niet enkel en alleen op uw profiel foto af te gaan aangezien mijn profiel foto ook niet mijn ware geslacht weergeeft. Op uw vraag naar mij identiteit in de server Spica. Dat mag van mij nog wel een raadsel blijven. Ben zelf wel fan van raadsels/puzzels en ik denk dat er ondertussen wel al een aantal broodkruimels liggen in mijn posts. Misschien dat een scherpe geest de puzzelstukjes kan verbinden.
      Meneer Housies (@Housies) het gebeurd ons allemaal, moet toegeven dat ik de laatste paar dagen ook wel eens geluk heb gehad dat niemand mijn vloot gezien terwijl ik me verslapen had.

      Meneer/mevrouw Juice (@Juice) mijn excuses als u het zo ervaren heeft, ik zou mezelf echt geen meester durven noemen.
      Die titel heb ik wel een tijdje gedragen maar enkel omdat die bij de functie hoorden. Echter sinds een korte tijd mag ik mijzelf wel weledelgeleerde noemen dus ik denk dat zowel u als meneer hete pepper als ook de rest van zijn boefjes best wat van mij zouden kunnen leren.

      Met hoogachting drs. Jester
      je begint als senna te klinken veel woorden maar de daden ontbreken
      en als jij mij wat wilt leren , ik safe niet
    • Bolder wrote:

      Potje thee en wafel met kersen en slagroom... kom maar op dames!!
      Behalve laatste letter is dit het mooiste om te lezen.

      Keep on

      Leuke slap en GL@RB
      Er zijn wel meer mooie threads, al ontwikkelt deze zich inderdaad wel tot een toppertje! Verder is 'laatste letter' natuurlijk altijd het leukste om te volgen en ik zag zelfs dat je mee ging doen! (Niet helemaal volgens de regels, maar ik ben niet zo streng als mijn ingame naam doet vermoeden!)

      Jester doet ook mee met 'laatste letter', waar het mij ook al is opgevallen, wat een omhoog gevallen eikel appel het is... de appel valt doorgaans niet ver van de boom, maar deze eikenboom heeft een appel de ruimte in gestuurd! Dat je zó hoog kan vallen, wist zelfs ik niet... Hou eens op met het pedante "meneer dit", "meneer dat" en ga eens fatsoenlijke slagen produceren! Wat een geleuter!

      Verder OT: Mooie slag! GL@RB, verdediger!
      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...
    • odlaw wrote:

      Bolder wrote:

      Potje thee en wafel met kersen en slagroom... kom maar op dames!!
      Behalve laatste letter is dit het mooiste om te lezen.

      Keep on

      Leuke slap en GL@RB
      Er zijn wel meer mooie threads, al ontwikkelt deze zich inderdaad wel tot een toppertje! Verder is 'laatste letter' natuurlijk altijd het leukste om te volgen en ik zag zelfs dat je mee ging doen! (Niet helemaal volgens de regels, maar ik ben niet zo streng als mijn ingame naam doet vermoeden!)
      Jester doet ook mee met 'laatste letter', waar het mij ook al is opgevallen, wat een omhoog gevallen eikel appel het is... de appel valt doorgaans niet ver van de boom, maar deze eikenboom heeft een appel de ruimte in gestuurd! Dat je zó hoog kan vallen, wist zelfs ik niet... Hou eens op met het pedante "meneer dit", "meneer dat" en ga eens fatsoenlijke slagen produceren! Wat een geleuter!

      Verder OT: Mooie slag! GL@RB, verdediger!
      schitterend!!
    • @Juice
      Moet ik je helpen herinneren dat die 2e slag van je maar 15m winst opgeleverd heeft en dat je, gezien de hoeveelheid vloot die je stuurde, het dus eerder een paar miljoen verlies was door je deut? Of kijken we tegenwoordig alleen nog maar naar wat er achter TOT in de titel komt te staan?

      Ben toch ook wel heel erg benieuwd wat Maverick denkt wanneer die al die 'geweldige' slagen van je ziet.
      In dubio pro reo