[TOT: 674.501.000] Onbekend [BOT] vs. De Wappie [FEAR] (A: 70.334.000, V: 604.167.000)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• [TOT: 674.501.000] Onbekend [BOT] vs. De Wappie [FEAR] (A: 70.334.000, V: 604.167.000)

Omdat hij nieuw is en nergens niks van kent post ik deze eerste slag voor hem
    de rest zal hij zelf moeten zoeken hoe het werkt
    met de nodige naraids ook maar die krijgt hij niet door gestuurd ....

De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-01-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:

Aanvaller Onbekend [BOT]

Kruiser 24.274
    Slagschip 10.337
    Interceptor 6.667
    Reaper 1.682
    Pathfinder 5.000

Verdediger De Wappie [FEAR]

Klein vrachtschip 5.690
    Groot vrachtschip 6.220
    Licht gevechtsschip 9.343
    Zwaar gevechtsschip 2.398
    Kruiser 1.392
    Slagschip 1.356
    Recycler 104
    Spionagesonde 37.530
    Bommenwerper 359
    Vernietiger 500
    Ster des Doods 1
    Interceptor 754
    Reaper 447
    Pathfinder 1.415

Na het gevecht ...

Aanvaller Onbekend [BOT]

Kruiser 22.762 ( -1.512 )
    Slagschip 10.138 ( -199 )
    Interceptor 6.635 ( -32 )
    Reaper 1.679 ( -3 )
    Pathfinder 4.634 ( -366 )

Verdediger De Wappie [FEAR]

Vernietigd!

De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

De aanvaller steelt:
    49.038.565 Metaal, 3.308.664 Kristal en 83.225.332 Deuterium

De aanvaller heeft een totaal van 70.334.000 eenheden verloren.
    De verdediger heeft een totaal van 604.167.000 eenheden verloren.
    Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 194.401.072 metaal en 150.472.129 kristal.
    De aanvaller heeft een totaal van 135.572.561 eenheden gestolen.

De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
    De aanvaller(s) hebben het puin.

Totale samenvatting winst/verlies:

Samenvatting aanvaller(s)

Metaal: 200.101.637
    Kristal: 133.276.793
    Deuterium: 76.733.332
    De aanvaller(s) hebben een totaal van 410.111.762 eenheden winst gemaakt.

Samenvatting verdediger(s)

Metaal: -354.940.565
    Kristal: -253.126.664
    Deuterium: -131.672.332
    De verdediger(s) hebben een totaal van 739.739.561 eenheden verloren.

Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2
  • Meneer/mevrouw Onbekend inderdaad een mooi slagje, ik weet uit persoonlijke ervaring dat meneer De Wappie vrij goed zijn vloot in beweging houdt. Heb enige tijd TERUG zelf wel een aantal dagen moeten plannen voordat ik hem kon crashen. Maar goed als de opperboef u kunt vertellen waar de vloot aan gaat komen is het al een heel stuk gemakkelijker.
    Verder wel mooie winst en succes met heropbouwen
    Life is a waste of time; Time is a waste of life;
    Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
    - Billy Connolly
  • Jester wrote:

Meneer/mevrouw Onbekend inderdaad een mooi slagje, ik weet uit persoonlijke ervaring dat meneer De Wappie vrij goed zijn vloot in beweging houdt. Heb enige tijd TERUG zelf wel een aantal dagen moeten plannen voordat ik hem kon crashen. Maar goed als de opperboef u kunt vertellen waar de vloot aan gaat komen is het al een heel stuk gemakkelijker.
    Beste Jester,

Ik zie geen slag van jou op Wappie, is dat dan een mislukt iets of heb je een verborgen talent? Deze grote onbekende speler laat wel zien dat hij skilz heeft! Ben toch heel benieuwd wie "onbekend" is zal bijna zeggen dat hij smurftastichse talenten bezit! :WS:
    Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

Spica top 10 : 9
    Spica experts : 56
    Bellatrix top 10 : 2
  • smurf wrote:

Jester wrote:

Meneer/mevrouw Onbekend inderdaad een mooi slagje, ik weet uit persoonlijke ervaring dat meneer De Wappie vrij goed zijn vloot in beweging houdt. Heb enige tijd TERUG zelf wel een aantal dagen moeten plannen voordat ik hem kon crashen. Maar goed als de opperboef u kunt vertellen waar de vloot aan gaat komen is het al een heel stuk gemakkelijker.
    Beste Jester,
    Ik zie geen slag van jou op Wappie, is dat dan een mislukt iets of heb je een verborgen talent? Deze grote onbekende speler laat wel zien dat hij skilz heeft! Ben toch heel benieuwd wie "onbekend" is zal bijna zeggen dat hij smurftastichse talenten bezit! :WS:
    het is gwn fan mail

iets wat ze zelf niet kunnen , en dan 'proberen' andere iets te vertellen
    en zoals hij zegt een aantal dagen moeten plannen :D
    lach ik nog harder van :thumbsup:
  • hete pepper wrote:

smurf wrote:

Jester wrote:

Beste Jester,Ik zie geen slag van jou op Wappie, is dat dan een mislukt iets of heb je een verborgen talent? Deze grote onbekende speler laat wel zien dat hij skilz heeft! Ben toch heel benieuwd wie "onbekend" is zal bijna zeggen dat hij smurftastichse talenten bezit! :WS:
    het is gwn fan mail
    iets wat ze zelf niet kunnen , en dan 'proberen' andere iets te vertellen
    Meneer hete pepper ik zou inderdaad niet durven zeggen dat ik een goede fleeter ben. Heb een klein vlootje waarmee ik soms wat easy targets pak maar echt fleeter ben ik niet. Ik zou de meeste hier dus ik niets kunnen leren over fleeten en grote slagen, wat ik u probeer te leren is nederigheid en respect voor andere. Dat is een gebied waar u (en uw bende boefjes) volgens mij nog veel te leren heeft maak ik uit uw reacties en ingame gedrag op. Als u een concreet voorbeeld wilt: uw vermeende gebruik van bots en/of scripts welke u een oneerlijk voordeel geven tegenover eerlijke spelers zoals meneer De Wappie.
    Life is a waste of time; Time is a waste of life;
    Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
    - Billy Connolly
  • Jester wrote:

hete pepper wrote:

smurf wrote:

Jester wrote:

Beste Jester,Ik zie geen slag van jou op Wappie, is dat dan een mislukt iets of heb je een verborgen talent? Deze grote onbekende speler laat wel zien dat hij skilz heeft! Ben toch heel benieuwd wie "onbekend" is zal bijna zeggen dat hij smurftastichse talenten bezit! :WS:
    het is gwn fan mailiets wat ze zelf niet kunnen , en dan 'proberen' andere iets te vertellen
    Meneer hete pepper ik zou inderdaad niet durven zeggen dat ik een goede fleeter ben. Heb een klein vlootje waarmee ik soms wat easy targets pak maar echt fleeter ben ik niet. Ik zou de meeste hier dus ik niets kunnen leren over fleeten en grote slagen, wat ik u probeer te leren is nederigheid en respect voor andere. Dat is een gebied waar u (en uw bende boefjes) volgens mij nog veel te leren heeft maak ik uit uw reacties en ingame gedrag op. Als u een concreet voorbeeld wilt: uw vermeende gebruik van bots en/of scripts welke u een oneerlijk voordeel geven tegenover eerlijke spelers zoals meneer De Wappie.
    ik zou dit eens graag willen zien , u beweerd hier vanalles meneer zever
    ik speel op chroome met infinity , gelieve u onpraat even voor u zelf te houden aub
    dus gelieve nergens iets over te zeggen waar je WEERAL niks van WEET
    volgens mij ben je gwn een schooier van langs de straat die niks anders doet
    dan hier zijn gevoelens neer te schrijven maar dan tegen iemand anders

als dus de ALLY FEAR heeft een botter tussen hun
    wrm is hij nog steeds in v-mode
    durft hij niet trug te komen?

aldus je moet nergens niks over zeggen als je nergens niks van weet
    mrn de bedweter

@Kamikaze sluit dit hier aub word niet goed van dit soort dieren