[TOT: 3.963.065.000] Martin [Moc] vs. Caissa [TIG] (A: 298.432.000, V: 3.664.633.000)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • [TOT: 3.963.065.000] Martin [Moc] vs. Caissa [TIG] (A: 298.432.000, V: 3.664.633.000)

    :thumbsup:


    De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 06-01-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


    Aanvaller Martin [Moc]
    ________________________________________________

    Kruiser 328.749
    Interceptor 73.757
    _________________________________________

    Verdediger Caissa [TIG]
    ________________________________________________

    Klein vrachtschip 157.437
    Groot vrachtschip 56.866
    Licht gevechtsschip 144.783
    Zwaar gevechtsschip 66.461
    Kruiser 2.288
    Slagschip 171
    Recycler 1.252
    Spionagesonde 19.860
    Bommenwerper 456
    Vernietiger 48
    Ster des Doods 1
    Interceptor 887
    Reaper 2.927
    Pathfinder 12.548
    _________________________________________


    Na het gevecht ...

    Aanvaller Martin [Moc]
    ________________________________________________

    Kruiser 320.466 ( -8.283 )
    Interceptor 73.072 ( -685 )
    _________________________________________

    Verdediger Caissa [TIG]
    ________________________________________________

    Vernietigd!
    _________________________________________


    De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

    De aanvaller steelt:
    198.363.151 Metaal, 50.597.137 Kristal en 119.046.700 Deuterium
    49.590.788 Metaal, 12.649.284 Kristal en 29.761.675 Deuterium
    12.397.697 Metaal, 3.162.321 Kristal en 7.440.419 Deuterium

    De aanvaller heeft een totaal van 298.432.000 eenheden verloren.
    De verdediger heeft een totaal van 3.664.633.000 eenheden verloren.
    Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 644.351.700 metaal en 480.154.800 kristal.
    De aanvaller heeft een totaal van 483.009.172 eenheden gestolen.

    De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
    ________________________________________________

    Puin opgehaald door de aanvaller(s):
    644.351.700 Metaal en 480.166.050 Kristal



    Totale samenvatting winst/verlies:



    Samenvatting aanvaller(s)

    Metaal: 718.493.336
    Kristal: 461.193.792
    Deuterium: 129.407.794
    De aanvaller(s) hebben een totaal van 1.309.094.922 eenheden winst gemaakt.


    Samenvatting verdediger(s)

    Metaal: -2.221.980.636
    Kristal: -1.581.543.742
    Deuterium: -344.117.794
    De verdediger(s) hebben een totaal van 4.147.642.172 eenheden verloren.



    Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2
  • Zozo goed gedaan knul. Wist je dat er twee soorten trieste spelers zijn:

    De eerste soort zit bij je in een alliantie en doet ally genoten het verzoek om dicht bij je te komen staan omdat dat handiger is om op te bouwen. En stopt met het spel zonder ook maar iets te zeggen..

    De tweede soort is te lui om een account op te bouwen en neemt of koopt hoge accounts over en maakt misbruik van de de eerste soort.

    Dat accounts overnemen zou verboden moeten worden.
  • vercingetorix wrote:

    Zozo goed gedaan knul. Wist je dat er twee soorten trieste spelers zijn:

    De eerste soort zit bij je in een alliantie en doet ally genoten het verzoek om dicht bij je te komen staan omdat dat handiger is om op te bouwen. En stopt met het spel zonder ook maar iets te zeggen..

    De tweede soort is te lui om een account op te bouwen en neemt of koopt hoge accounts over en maakt misbruik van de de eerste soort.

    Dat accounts overnemen zou verboden moeten worden.
    maverick is gestopt door problemen thuis

    en heeft aan mij gevraagd wil je hier op verder spelen

    dan jou soort , wees wakker als je vloot thuis komt
    loop niet te huilen want je wist dat er iemand anders op zat te spelen

    slechte verliezers horen eenmaal erbij , bij die triestige
  • vercingetorix wrote:

    Zozo goed gedaan knul. Wist je dat er twee soorten trieste spelers zijn:

    De eerste soort zit bij je in een alliantie en doet ally genoten het verzoek om dicht bij je te komen staan omdat dat handiger is om op te bouwen. En stopt met het spel zonder ook maar iets te zeggen..

    De tweede soort is te lui om een account op te bouwen en neemt of koopt hoge accounts over en maakt misbruik van de de eerste soort.

    Dat accounts overnemen zou verboden moeten worden.
    Dit is wel weer een slagje hoor, een ander universum en met een ander account maar met alle kenmerken van een slag door meneer @hete pepper.
    Namelijk met een kolossale overmacht vliegen op een speler ver onder hem in de ranglijst.
    Meneer/mevrouw @vercingetorix ik ben het compleet eens met uw eerste statement over "trieste spelers" en zou graag het bovenstaande toevoegen aan uw lijst met definities van trieste spelers.
    Veel succes met herbouwen
    Life is a waste of time; Time is a waste of life;
    Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
    - Billy Connolly
  • Netjes of niet, je moet natuurlijk wel op je vloot passen. Als je wordt gepakt heb je gewoon zelf iets niet goed gedaan. En dat al gebeuren als je even de hond uit gaat laten.

    Of dat met macht of overmacht gebeurd doet er niet toe. Slordigheid wordt afgestraft in ogame. Dat is het spelletje.

    Je vloot staat met een paar werken weer op volle kracht! ;)
  • Bolder wrote:

    hete pepper wrote:

    maverick is gestopt door problemen thuis

    wees wakker als je vloot thuis komt !!!
    Misschien kwam Marverick wel tot de conclusie dat Ogame lichtelijk tot narcisme leid, mits je het op een bepaalde manier speelt en de hele hof sectie in beslag neemt....En om de anti vhoppers voor te zijn : klopt :)
    Lekker slag met winst
    GL@RB

    ps
    Luister naar Ellie Lust..
    Beste meneer/mevrouw Bolder, laten we speculatie buiten de deur houden. Als meneer/mevrouw maverick besloten heeft om afstand te doen van het account laten we dan deze keuze respecteren en ons voor de rest er niet mee bemoeien.
    Wel kunnen we een mening hebben over zijn keus in vervanger voor zijn account, persoonlijk heb ik geen hoge pet op van meneer hete pepper maar dat zal ook iedereen voor zichzelf moeten beoordelen.

    FlyingFluut wrote:

    Netjes of niet, je moet natuurlijk wel op je vloot passen. Als je wordt gepakt heb je gewoon zelf iets niet goed gedaan. En dat al gebeuren als je even de hond uit gaat laten.

    Of dat met macht of overmacht gebeurd doet er niet toe. Slordigheid wordt afgestraft in ogame. Dat is het spelletje.

    Je vloot staat met een paar werken weer op volle kracht! ;)
    Meneer/mevrouw FlyingFluut heeft hier zeker gelijk, ogame is onvergeeflijk, en straft elke onoplettendheid direct af.
    Life is a waste of time; Time is a waste of life;
    Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
    - Billy Connolly
  • Jester wrote:

    vercingetorix wrote:

    Zozo goed gedaan knul. Wist je dat er twee soorten trieste spelers zijn:

    De eerste soort zit bij je in een alliantie en doet ally genoten het verzoek om dicht bij je te komen staan omdat dat handiger is om op te bouwen. En stopt met het spel zonder ook maar iets te zeggen..

    De tweede soort is te lui om een account op te bouwen en neemt of koopt hoge accounts over en maakt misbruik van de de eerste soort.

    Dat accounts overnemen zou verboden moeten worden.
    Dit is wel weer een slagje hoor, een ander universum en met een ander account maar met alle kenmerken van een slag door meneer @hete pepper.Namelijk met een kolossale overmacht vliegen op een speler ver onder hem in de ranglijst.
    Meneer/mevrouw @vercingetorix ik ben het compleet eens met uw eerste statement over "trieste spelers" en zou graag het bovenstaande toevoegen aan uw lijst met definities van trieste spelers.
    Veel succes met herbouwen
    kun jij in Rhea de situatie bekijken wie waar staat?
    er waren namelijk niet veel plekken tussen
    dus jonge dame gelieve eerst eens alles te bekijken voor je denkt het ALWEER beter te weten
    en hoe ik vlieg en waar ik vlieg kun jij van dromen
  • hete pepper wrote:

    Jester wrote:

    vercingetorix wrote:

    Zozo goed gedaan knul. Wist je dat er twee soorten trieste spelers zijn:

    De eerste soort zit bij je in een alliantie en doet ally genoten het verzoek om dicht bij je te komen staan omdat dat handiger is om op te bouwen. En stopt met het spel zonder ook maar iets te zeggen..

    De tweede soort is te lui om een account op te bouwen en neemt of koopt hoge accounts over en maakt misbruik van de de eerste soort.

    Dat accounts overnemen zou verboden moeten worden.
    Dit is wel weer een slagje hoor, een ander universum en met een ander account maar met alle kenmerken van een slag door meneer @hete pepper.Namelijk met een kolossale overmacht vliegen op een speler ver onder hem in de ranglijst.Meneer/mevrouw @vercingetorix ik ben het compleet eens met uw eerste statement over "trieste spelers" en zou graag het bovenstaande toevoegen aan uw lijst met definities van trieste spelers.
    Veel succes met herbouwen
    kun jij in Rhea de situatie bekijken wie waar staat?er waren namelijk niet veel plekken tussen
    dus jonge dame gelieve eerst eens alles te bekijken voor je denkt het ALWEER beter te weten
    en hoe ik vlieg en waar ik vlieg kun jij van dromen
    Meneer hete pepper misschien dat u bij deze slag geen overweldigende overmacht had op uw tegenstander, daar kan ik inderdaad zoals u zegt niet over oordelen. In Spica kan ik dat wel en daar komt het nauwelijks voor dat u op iemand jaagt binnen de top 50. Mijn statement blijft dus correct.
    Zo vliegen zoals u? Dat zou geen droom meer een nachtmerrie zijn.
    Ik heb in het echte leven al een groot aantal dingen bereikt waar velen enkel van kunnen dromen. Ik hoef dus geen geld te spenderen om de beste te zijn in een spelletje. Of nog erger als het waar is maar dat laat ik aan de GameOperators vals te spelen middels bot/script gebruik
    Life is a waste of time; Time is a waste of life;
    Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
    - Billy Connolly
  • Juice wrote:

    @Jester

    Mensen die veel bereikt hebben houden verder hun bek gewoon dicht die hebben niet zoveel te klagen zoals jij doet ga je grote fantassy history's ergens anders delen ofzo op je zoldertje achter je pctje neem nog 10 flessen azijn werkt goed bij jou
    @Juice we zullen het maar even niet gaan hebben over mensen die wel en niet wat bereikt hebben. Ik vraag mij alleen twee dingen af, te weten 1. ben jij toevallig een tweede account van Pepper en zo nee 2. heb jij überhaupt wel een eigen mening of ben jij zo'n typische D66 stemmer die gewoon volgt wat de rest (lees in dit geval Pepper) zegt?
    In dubio pro reo