[TOT: 1.338.067.000] Knabbel [BOT] vs. Senna [FEAR] (A: 95.355.000, V: 1.242.712.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 1.338.067.000] Knabbel [BOT] vs. Senna [FEAR] (A: 95.355.000, V: 1.242.712.000)

      Voorbereidend werk :)


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-01-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Knabbel [BOT]
      ________________________________________________

      Kruiser 71.452
      Slagschip 16.268
      Interceptor 31.346
      Bommenwerper 5.866
      Vernietiger 30.573
      Reaper 2.855
      _________________________________________

      Verdediger Senna [FEAR]
      ________________________________________________

      Zonne-energiesatelliet 12
      Raketlanceerder 406.671
      Kleine laser 53.257
      Grote laser 19.101
      Ionkanon 3.196
      Plasmakanon 1.111
      Kleine planetaire schildkoepel 1
      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Knabbel [BOT]
      ________________________________________________

      Kruiser 69.587 ( -1.865 )
      Slagschip 16.097 ( -171 )
      Interceptor 31.047 ( -299 )
      Bommenwerper 5.808 ( -58 )
      Vernietiger 30.570 ( -3 )
      Reaper 2.855 ( -0 )
      _________________________________________

      Verdediger Senna [FEAR]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      694.301 Metaal, 583.165 Kristal en 113.395 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 95.355.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 1.242.712.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 114.367.838 metaal en 21.668.063 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 1.390.861 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 21%.
      De aanvaller(s) hebben het puin.



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 58.017.139
      Kristal: -6.928.772
      Deuterium: -9.016.605
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 42.071.762 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -1.080.067.801
      Kristal: -130.585.665
      Deuterium: -33.449.395
      De verdediger(s) hebben een totaal van 1.244.102.861 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2
    • Meneer/mevrouw Knabbel jammer van de verliezen die u daar geleden heeft. Wel wat metaal winst maar verlies op het gebied van kristal en deuterium vooral aangezien uw bootjes nog wel een aanzienlijke hoeveelheid deuterium nodig heeft gehad om te vliegen.

      hete pepper wrote:

      lekker man
      Meneer @hete pepper nu zal ik u er toch van moeten beschuldigen met 2 maten te meten, geen zeer ernstig vergrijp maar ik zou het toch wel willen opmerken. U prijst deze slag van meneer/mevrouw Knabbel, waar u enkele dagen geleden een soortgelijke slag van meneer @Senna afkeurde omdat en ik parafraseer "er alleen maar verdedigingsapparaatjes kapot geschoten werden".
      Kunt u mij uitleggen waarom als iemand van uw boefjes verdediging weg schiet het een lekkere slag is en wanneer meneer @Senna dit doet hij een noob/kleintje is die niet weet wat die aan het doen is?
      Life is a waste of time; Time is a waste of life;
      Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
      - Billy Connolly
    • Jester wrote:

      Meneer/mevrouw Knabbel jammer van de verliezen die u daar geleden heeft. Wel wat metaal winst maar verlies op het gebied van kristal en deuterium vooral aangezien uw bootjes nog wel een aanzienlijke hoeveelheid deuterium nodig heeft gehad om te vliegen.

      hete pepper wrote:

      lekker man
      Meneer @hete pepper nu zal ik u er toch van moeten beschuldigen met 2 maten te meten, geen zeer ernstig vergrijp maar ik zou het toch wel willen opmerken. U prijst deze slag van meneer/mevrouw Knabbel, waar u enkele dagen geleden een soortgelijke slag van meneer @Senna afkeurde omdat en ik parafraseer "er alleen maar verdedigingsapparaatjes kapot geschoten werden".Kunt u mij uitleggen waarom als iemand van uw boefjes verdediging weg schiet het een lekkere slag is en wanneer meneer @Senna dit doet hij een noob/kleintje is die niet weet wat die aan het doen is?
      Ik ben geneigd om Pepper en co te vragen Jester compleet uit het spel te bashen, want dit overdreven correcte taalgebruik komt op mij over als iemand die 75 km/u rijdt op de provinciale weg, zonder anderen voorbij te laten, "omdat je toch niet harder mag dan 80 km/u"... ga ff lekker ergens anders zitten uithuilen, joh... je wilde aandacht, nu krijg je aandacht.

      OT: Dit soort slagen lijken mij, voorbereiding of niet, niet echt postwaardig... dan post je de grote knal en zet je er bij "we hadden ook nog een paar bashes nodig om er doorheen te komen (of welke smoes je ook wilt gebruiken...)".
      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...
    • odlaw wrote:

      Jester wrote:

      Meneer/mevrouw Knabbel jammer van de verliezen die u daar geleden heeft. Wel wat metaal winst maar verlies op het gebied van kristal en deuterium vooral aangezien uw bootjes nog wel een aanzienlijke hoeveelheid deuterium nodig heeft gehad om te vliegen.

      hete pepper wrote:

      lekker man
      Meneer @hete pepper nu zal ik u er toch van moeten beschuldigen met 2 maten te meten, geen zeer ernstig vergrijp maar ik zou het toch wel willen opmerken. U prijst deze slag van meneer/mevrouw Knabbel, waar u enkele dagen geleden een soortgelijke slag van meneer @Senna afkeurde omdat en ik parafraseer "er alleen maar verdedigingsapparaatjes kapot geschoten werden".Kunt u mij uitleggen waarom als iemand van uw boefjes verdediging weg schiet het een lekkere slag is en wanneer meneer @Senna dit doet hij een noob/kleintje is die niet weet wat die aan het doen is?
      Ik ben geneigd om Pepper en co te vragen Jester compleet uit het spel te bashen, want dit overdreven correcte taalgebruik komt op mij over als iemand die 75 km/u rijdt op de provinciale weg, zonder anderen voorbij te laten, "omdat je toch niet harder mag dan 80 km/u"... ga ff lekker ergens anders zitten uithuilen, joh... je wilde aandacht, nu krijg je aandacht.
      OT: Dit soort slagen lijken mij, voorbereiding of niet, niet echt postwaardig... dan post je de grote knal en zet je er bij "we hadden ook nog een paar bashes nodig om er doorheen te komen (of welke smoes je ook wilt gebruiken...)".
      @odlaw zie mijn slag tegen ignisvolpes dat was meneer jester
      u vraag hebben wij vervuld :D