[TOT: 822.187.000] Knabbel [BOT] vs. Senna [FEAR] (A: 35.671.000, V: 786.516.000)

    • [TOT: 822.187.000] Knabbel [BOT] vs. Senna [FEAR] (A: 35.671.000, V: 786.516.000)

      Voorbereidend werk Deel 2 :)



      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-01-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Knabbel [BOT]
      ________________________________________________

      Kruiser 69.587
      Slagschip 16.097
      Interceptor 31.047
      Bommenwerper 5.808
      Vernietiger 30.570
      Reaper 2.857
      _________________________________________

      Verdediger Senna [FEAR]
      ________________________________________________

      Raketlanceerder 243.984
      Kleine laser 39.409
      Grote laser 15.277
      Ionkanon 2.258
      Plasmakanon 611
      Kleine planetaire schildkoepel 1
      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Knabbel [BOT]
      ________________________________________________

      Kruiser 68.908 ( -679 )
      Slagschip 16.022 ( -75 )
      Interceptor 30.931 ( -116 )
      Bommenwerper 5.790 ( -18 )
      Vernietiger 30.570 ( -0 )
      Reaper 2.857 ( -0 )
      _________________________________________

      Verdediger Senna [FEAR]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      422.616 Metaal, 332.788 Kristal en 72.134 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 35.671.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 786.516.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 48.637.350 metaal en 11.238.300 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 827.538 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 21%.
      De aanvaller(s) hebben het puin.



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 27.724.966
      Kristal: 603.088
      Deuterium: -3.295.866
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 25.032.188 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -681.016.116
      Kristal: -87.925.288
      Deuterium: -18.402.134
      De verdediger(s) hebben een totaal van 787.343.538 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2
    • deel 3 komt er gewoon niet ;)

      Blijkbaar zijn de "kleintjes" zo goed tegenwoordig dat de nr1, nr2, nr5, nr9 en nr10 samen aanvallen moeten uitvoeren.
      Zowel met IPR's als preraids als maan vernietigingen.

      Misschien moeten jullie eens alle API-keys bij elkaar gooien van alle raids en IPR's... dan komt er niet veel winst uit 8o

      Maar hey, de kleutertuin vond het leuk he @Knabbel, @hete pepper, @Juice @Sniper

      Straks volgt er nog een immense grote klapper door de enorm goede timing van Pepper (achja wat noem je goed tegenwoordig...)
      GameForge is jullie ook dankbaar voor alle DM die uitgegeven is vannacht...
      Because in a split second, it's gone.
      - Ayrton Senna

      They banned me twice in 2022
      - Senna 16/01/2022
    • Senna wrote:

      deel 3 komt er gewoon niet ;)

      Blijkbaar zijn de "kleintjes" zo goed tegenwoordig dat de nr1, nr2, nr5, nr9 en nr10 samen aanvallen moeten uitvoeren.
      Zowel met IPR's als preraids als maan vernietigingen.

      Misschien moeten jullie eens alle API-keys bij elkaar gooien van alle raids en IPR's... dan komt er niet veel winst uit 8o

      Maar hey, de kleutertuin vond het leuk he @Knabbel, @hete pepper, @Juice @Sniper

      Straks volgt er nog een immense grote klapper door de enorm goede timing van Pepper (achja wat noem je goed tegenwoordig...)
      GameForge is jullie ook dankbaar voor alle DM die uitgegeven is vannacht...
      wel grappig wat jij allemaal zegt , ten eerste ik heb de helenacht geslapen
      zo zie wat jij allemaal uit je duim zuigd
    • hete pepper wrote:

      Senna wrote:

      deel 3 komt er gewoon niet ;)

      Blijkbaar zijn de "kleintjes" zo goed tegenwoordig dat de nr1, nr2, nr5, nr9 en nr10 samen aanvallen moeten uitvoeren.
      Zowel met IPR's als preraids als maan vernietigingen.

      Misschien moeten jullie eens alle API-keys bij elkaar gooien van alle raids en IPR's... dan komt er niet veel winst uit 8o

      Maar hey, de kleutertuin vond het leuk he @Knabbel, @hete pepper, @Juice @Sniper

      Straks volgt er nog een immense grote klapper door de enorm goede timing van Pepper (achja wat noem je goed tegenwoordig...)
      GameForge is jullie ook dankbaar voor alle DM die uitgegeven is vannacht...
      wel grappig wat jij allemaal zegt , ten eerste ik heb de helenacht geslapenzo zie wat jij allemaal uit je duim zuigd


      Maanbeving07.01.2022 01:09:10
      Van: vloot commando
      Een vloot van



      maan [x:xxx:x] heeft je maan bij de planeet xxx [x:xxx:x] bereikt. Steeds sterker wordende bevingen gaan door je maan heen. De maan raakt vervormd en vliegt in miljoenen stukken uit elkaar. Een enorme tegenslag voor je koninkrijk! De vijandige vloot keert terug naar zijn thuishaven.


      Kans op maanvernietiging: 100 % Kans op vernietiging van vloot: 46 %

      En dat komt van jouw maan...
      Ik denk dat iedereen het eens is dat 1h in de nacht onder nacht valt?
      Because in a split second, it's gone.
      - Ayrton Senna

      They banned me twice in 2022
      - Senna 16/01/2022
    • Senna wrote:

      hete pepper wrote:

      Senna wrote:

      deel 3 komt er gewoon niet ;)

      Blijkbaar zijn de "kleintjes" zo goed tegenwoordig dat de nr1, nr2, nr5, nr9 en nr10 samen aanvallen moeten uitvoeren.
      Zowel met IPR's als preraids als maan vernietigingen.

      Misschien moeten jullie eens alle API-keys bij elkaar gooien van alle raids en IPR's... dan komt er niet veel winst uit 8o

      Maar hey, de kleutertuin vond het leuk he @Knabbel, @hete pepper, @Juice @Sniper

      Straks volgt er nog een immense grote klapper door de enorm goede timing van Pepper (achja wat noem je goed tegenwoordig...)
      GameForge is jullie ook dankbaar voor alle DM die uitgegeven is vannacht...
      wel grappig wat jij allemaal zegt , ten eerste ik heb de helenacht geslapenzo zie wat jij allemaal uit je duim zuigd
      Maanbeving07.01.2022 01:09:10
      Van: vloot commando
      Een vloot van



      maan [x:xxx:x] heeft je maan bij de planeet xxx [x:xxx:x] bereikt. Steeds sterker wordende bevingen gaan door je maan heen. De maan raakt vervormd en vliegt in miljoenen stukken uit elkaar. Een enorme tegenslag voor je koninkrijk! De vijandige vloot keert terug naar zijn thuishaven.


      Kans op maanvernietiging: 100 % Kans op vernietiging van vloot: 46 %

      En dat komt van jouw maan...
      Ik denk dat iedereen het eens is dat 1h in de nacht onder nacht valt?
      gelukkig kan iedereen bevestigen dat ik dan niet online was , je kan ook rips sturen en gwn zen gang laten gaan ongeacht wat er gebeurd
      het was een 100% maan blow wrm dan wakker blijven de kans dat rips kapot is zoals jij denk ik wel kan lezen 46% is
      volgende keer eerst nadenken voor je iets 'nuttigs' wilt zeggen
    • Oooh je gebruikte eens geen "hulpmiddel" dan?
      Over "nuttige" woorden die uit jouw mond komen, zullen we maar zwijgen...
      Want net zoals een tienerdochter die in de buurt van haar ouders reageert op OnlyFans doe jij dat vermoedelijk bij SpyHide en nog wel enkele "hulpmiddelen".

      Al bij al blijft het zielig voor de hele kleutertuin om met zoveel af te komen op een rank 14 speler.
      Ik voel me wel gevleid door al die aandacht, maar hou er toch maar mee op.
      Van al dat kontlikken bij elkaar begin ik zelf wat bang te worden om iets op te lopen ;)

      @Kamikaze geef me maar die warn, mute, ban of wat dan ook want er volgt nog wel wat...
      Als het OGame.nl team nog uitzoekt hoe het komt dat er steeds minder en minder spelers zijn, vraag het de kleutertuin van hierboven.
      Overmatig DM gebruik, dat het eigenlijk meer op een verslaving begint te lijken (zijn hier trouwens geen regels rond? Al dan niet van OGame maar dan in een Europees, Nederlands kader?) , "hulpmiddelen" (bots mogen we blijkbaar niet meer zeggen...)...

      Kami @ 07-01 09.55 | Warn voor spam/trolling. Zie PM.
      Because in a split second, it's gone.
      - Ayrton Senna

      They banned me twice in 2022
      - Senna 16/01/2022

      The post was edited 1 time, last by Kamikaze ().

    • Senna wrote:

      Oooh je gebruikte eens geen "hulpmiddel" dan?
      Over "nuttige" woorden die uit jouw mond komen, zullen we maar zwijgen...
      Want net zoals een tienerdochter die in de buurt van haar ouders reageert op OnlyFans doe jij dat vermoedelijk bij SpyHide en nog wel enkele "hulpmiddelen".

      Al bij al blijft het zielig voor de hele kleutertuin om met zoveel af te komen op een rank 14 speler.
      Ik voel me wel gevleid door al die aandacht, maar hou er toch maar mee op.
      Van al dat kontlikken bij elkaar begin ik zelf wat bang te worden om iets op te lopen ;)

      @Kamikaze geef me maar die warn, mute, ban of wat dan ook want er volgt nog wel wat...
      Als het OGame.nl team nog uitzoekt hoe het komt dat er steeds minder en minder spelers zijn, vraag het de kleutertuin van hierboven.
      Overmatig DM gebruik, dat het eigenlijk meer op een verslaving begint te lijken (zijn hier trouwens geen regels rond? Al dan niet van OGame maar dan in een Europees, Nederlands kader?) , "hulpmiddelen" (bots mogen we blijkbaar niet meer zeggen...)...
      @Kamikaze hij gaat weer te ver graag even ingrijpen aub

      Kami @ 07-01 11.15 | Pre warn voor backseat modden.

      The post was edited 1 time, last by Kamikaze ().

    • Senna wrote:

      Oooh je gebruikte eens geen "hulpmiddel" dan?
      Over "nuttige" woorden die uit jouw mond komen, zullen we maar zwijgen...
      Want net zoals een tienerdochter die in de buurt van haar ouders reageert op OnlyFans doe jij dat vermoedelijk bij SpyHide en nog wel enkele "hulpmiddelen".

      Al bij al blijft het zielig voor de hele kleutertuin om met zoveel af te komen op een rank 14 speler.
      Ik voel me wel gevleid door al die aandacht, maar hou er toch maar mee op.
      Van al dat kontlikken bij elkaar begin ik zelf wat bang te worden om iets op te lopen ;)

      @Kamikaze geef me maar die warn, mute, ban of wat dan ook want er volgt nog wel wat...
      Als het OGame.nl team nog uitzoekt hoe het komt dat er steeds minder en minder spelers zijn, vraag het de kleutertuin van hierboven.
      Overmatig DM gebruik, dat het eigenlijk meer op een verslaving begint te lijken (zijn hier trouwens geen regels rond? Al dan niet van OGame maar dan in een Europees, Nederlands kader?) , "hulpmiddelen" (bots mogen we blijkbaar niet meer zeggen...)...
      Meneer @Senna reageert hier uit emotie, maar haalt wel een belangrijk probleem aan.
      Meneer hete pepper laat gedrag zien verdacht voor gebruik van verboden middelen (in de zin van bots dan wel scripts). Meneer @Kamikaze u gaf gister een waarschuwing dat dit opgenomen moet worden middels een support ticket en niet publiekelijk op het forum besproken dient te worden. Echter er zijn al meer tickets aangemaakt voor deze vergrijpen dan dat ik op 1 hand kan tellen. Met tot nu toe als enige reactie hierop dat er na de feestdagen naar gekeken zal worden. Nu begrijp ik dat u als moderator en de andere game operators het ook druk zullen hebben en dat u dit grondig wilt onderzoeken gezien de ernst van de implicaties. Maar mijn vraag aan u is om in contact te blijven met de personen die een ticket hebben aangemaakt. Nu lijkt het alsof er niks gedaan wordt terwijl meneer hete pepper vrolijk door kan gaan met het terroriseren van iedereen die hem niet aanstaat.
      Life is a waste of time; Time is a waste of life;
      Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
      - Billy Connolly
    • Wat een prutslagje... (zo... dan hebben we het ontopic-gedeelte voor de verandering eens als eerste gedaan! :D )

      Ik ben eigenlijk wel een tikkeltje benieuwd naar het bewijs dat er zou moeten zijn voor het cheaten van de hete peper... Van wat ik nu lees, zou het prima mijn speelstijl kunnen zijn: Vloot versturen, niets verder controleren en gaan slapen... bij mij loopt dit steevast anders af dan hier, maar goed... daar hebben we dan weer DM voor om die top25-positie mee af te kopen.
      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...
    • @odlaw jij vraagt, ik lever ;)
      (al zijn er wel genoeg die kunnen leveren :) )

      Vanwege de regels inzake privacy etc heb ik de avatar en username gehide (en omdat Kami anders de img wel weg haalt...).
      Onderstaande image is van 23 December 2021 waarna er zo goed als direct een ticket richting de GO is gemaakt.

      Because in a split second, it's gone.
      - Ayrton Senna

      They banned me twice in 2022
      - Senna 16/01/2022
    • Meisjes, ga nu eens gewoon ogamen.
      Met DM, bots, cheaten, what ever ! Maar laat dat oeverloze gezeik achterwegen..
      Plof manen.
      Bash elkaar.
      Sluit leningen voor DM.
      Maak doorwaakte nachten.
      Def bash.
      Maar laat het verhaal amusant blijven.
      Voorbereiding om een slag te maken is niks mis mee, het is tenslotte een oorlogsspel als start up ( In den beginne )
      Onze Boa's en handhavers zijn alert !!

      Als je gezeik maakt, kun je over je handen plassen..
      GL@RB
    • hete pepper wrote:

      @Kamikaze hij gaat weer te ver graag even ingrijpen aub
      Vroeguh kon je nog een warn krijgen voor backseat-modden....Waar is die tijd gebleven?

      (Ik ga er vast nu zelf een krijgen maar goed, dan hebben we doel I van 2022 vast gehaald)

      Maar als ik het goed begrijp zijn ze met 4 man bezig om een kleinere speler wat def afhandig te maken....

      Dat zou ik nooit doen! (Wel met 3-man en heul veul ipr...dan wel!)


      flawlezz wrote:

      Je laat je toch niet pakken door mauriceopfiets??!!
    • Zover ik het goed lees... 2 man manen opblazen, 1 zijn def zo te zien en 2 man maken het af?

      Vind het eigenlijk nog een leuk geregel in een non ags uni! Wou dat dit eerder gebeurde het klinkt als teamwork!
      Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

      Spica top 10 : 9
      Spica experts : 56
      Bellatrix top 10 : 2
    • eerder 2 man manen opblazen
      4 man IPR's sturen
      1 man die 2 keer komt als "voorbereidend" werk
      2 man die nadien vliegt op de lanx, waarvan er 1 iemand afhaakt last minute
      1 man die vliegt op de retour... of wel ja dat hoopt ie toch. Dat zien we straks dan weer wel
      Because in a split second, it's gone.
      - Ayrton Senna

      They banned me twice in 2022
      - Senna 16/01/2022
    • Senna wrote:

      eerder 2 man manen opblazen
      4 man IPR's sturen
      1 man die 2 keer komt als "voorbereidend" werk
      2 man die nadien vliegt op de lanx, waarvan er 1 iemand afhaakt last minute
      1 man die vliegt op de retour... of wel ja dat hoopt ie toch. Dat zien we straks dan weer wel
      Ja zo.. Maar toch het is wel het enigste stukje teamwork wat ik tot nu toe heb gezien in Spica vind het toch lichtelijk mooi om te zien.. Ongeacht wie het target is. En het zegt toch iets over jou ook,, je hebt dus geen vloot van 4 milj meer wssn :thumbsup:
      Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

      Spica top 10 : 9
      Spica experts : 56
      Bellatrix top 10 : 2
    • smurf wrote:

      Senna wrote:

      eerder 2 man manen opblazen
      4 man IPR's sturen
      1 man die 2 keer komt als "voorbereidend" werk
      2 man die nadien vliegt op de lanx, waarvan er 1 iemand afhaakt last minute
      1 man die vliegt op de retour... of wel ja dat hoopt ie toch. Dat zien we straks dan weer wel
      Ja zo.. Maar toch het is wel het enigste stukje teamwork wat ik tot nu toe heb gezien in Spica vind het toch lichtelijk mooi om te zien.. Ongeacht wie het target is. En het zegt toch iets over jou ook,, je hebt dus geen vloot van 4 milj meer wssn :thumbsup:
      Vloot is nu 8.6M denk ik :) (totaal militair 9.8M).
      Dus het vlootje is wat groter, maar niets in de orde van de heren/dames van hierboven.
      Als ze zoveel moeite moeten doen om dat vlootje van mij te pakken, zegt dat best wel wat over hun niveau ?( :rolleyes:
      Because in a split second, it's gone.
      - Ayrton Senna

      They banned me twice in 2022
      - Senna 16/01/2022
    • smurf wrote:

      Senna wrote:

      eerder 2 man manen opblazen
      4 man IPR's sturen
      1 man die 2 keer komt als "voorbereidend" werk
      2 man die nadien vliegt op de lanx, waarvan er 1 iemand afhaakt last minute
      1 man die vliegt op de retour... of wel ja dat hoopt ie toch. Dat zien we straks dan weer wel
      Ja zo.. Maar toch het is wel het enigste stukje teamwork wat ik tot nu toe heb gezien in Spica vind het toch lichtelijk mooi om te zien.. Ongeacht wie het target is. En het zegt toch iets over jou ook,, je hebt dus geen vloot van 4 milj meer wssn :thumbsup:
      Ik ben het helemaal met je eens, Smurf! Vette sjit, hoor!!! (Niet dat ik iedere 'voorbereidingsslag' hoef te zien hier, maar dat het met zoveel personen gedaan wordt, is wel koel!)
      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...