[TOT: 625.533.000] Juicy [Origin] vs. Senna [FEAR] (A: 47.845.000, V: 577.688.000)

    • [TOT: 625.533.000] Juicy [Origin] vs. Senna [FEAR] (A: 47.845.000, V: 577.688.000)

      @Juice je vergeet bijna je enorme slag te posten ;)

      Ik post het wel even voor je.
      Ik vraag me wel af waar die ondergrens vna 100M winst ligt bij jou die je enkele dagen geleden aanhaalde ?(


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-01-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Juicy [Origin]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 177.280
      Zwaar gevechtsschip 3.528
      Kruiser 120.000
      Slagschip 589
      Interceptor 100.000
      Bommenwerper 465
      Vernietiger 7.000
      Reaper 4.000
      Pathfinder 25.000
      Groot vrachtschip 85.000
      _________________________________________

      Verdediger Senna [FEAR]
      ________________________________________________

      Raketlanceerder 185.428
      Kleine laser 29.163
      Grote laser 11.152
      Ionkanon 1.445
      Plasmakanon 367
      Kleine planetaire schildkoepel 1
      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Juicy [Origin]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 168.292 ( -8.988 )
      Zwaar gevechtsschip 3.517 ( -11 )
      Kruiser 119.844 ( -156 )
      Slagschip 589 ( -0 )
      Interceptor 99.952 ( -48 )
      Bommenwerper 465 ( -0 )
      Vernietiger 7.000 ( -0 )
      Reaper 4.000 ( -0 )
      Pathfinder 24.971 ( -29 )
      Groot vrachtschip 84.810 ( -190 )
      _________________________________________

      Verdediger Senna [FEAR]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      0 Metaal, 0 Kristal en 0 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 47.845.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 577.688.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 50.842.575 metaal en 9.544.275 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 0 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 21%.
      De enorme hoeveelheden vrije metaal en kristal trokken samen.
      Een maan werd gevormd rond de planeet met een diameter van 8.485 km.




      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: -32.962.000
      Kristal: -13.619.000
      Deuterium: -1.264.000
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 47.845.000 eenheden verloren.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -507.097.500
      Kristal: -59.580.500
      Deuterium: -11.010.000
      De verdediger(s) hebben een totaal van 577.688.000 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2
      Because in a split second, it's gone.
      - Ayrton Senna

      They banned me twice in 2022
      - Senna 16/01/2022
    • Ja... leuk... man man man...

      Wat een bedroevend niveau in Spica! Ben blij dat ik daar niet speel... tsjonge jonge... wat een droefenis... je zult maar GO of MOD zijn in deze uni... de tranen springen je toch iedere ochtend in de ogen en je wilt eigenlijk niets liever dan z.s.m. mergen met uni3, maar dan wel onder de specs van uni3... gut o gut o gut...
      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...
    • @Senna

      Typ t verhaal wel even duidelijk...

      Gister typte je in dit forum dat jij weinig tot niks van mij vernam in spica, je stond sowiewo in me lijst, deze mocro had geduld :thumbup: Gister gevraagt of Jeroen een maan wou mee schieten en dat deed hij met alle plezier en ging daarna weer slapen! Toen ben ik met de boys verder gegaan afgelopen nacht (was gezellig trouwens) KABOOM daar gingen je manen... en wie vloog daar op Phanix? Senna :biggrin: Mij vloot en rec's perfect getimed op jou, de boys ook perfect getimed met hun rec's op jou, onderussen Jeroen alweer wakker en toen kwam menneer Senna online 6 min voor tijd en je trekt direct terug waardoor je nu vissenvoer bent voor Jeroen :biggrin: :thumbsup: Liet mijn slag gewoon doorlopen en kwam tegen dit aan, achja jammer! Of het nou mijn slag werd ofniet je was sws de sjaak :thumbsup: dat zien we straks wel!
    • Juice wrote:

      @Senna

      Typ t verhaal wel even duidelijk...

      Gister typte je in dit forum dat jij weinig tot niks van mij vernam in spica, je stond sowiewo in me lijst, deze mocro had geduld :thumbup: Gister gevraagt of Jeroen een maan wou mee schieten en dat deed hij met alle plezier en ging daarna weer slapen! Toen ben ik met de boys verder gegaan afgelopen nacht (was gezellig trouwens) KABOOM daar gingen je manen... en wie vloog daar op Phanix? Senna :biggrin: Mij vloot en rec's perfect getimed op jou, de boys ook perfect getimed met hun rec's op jou, onderussen Jeroen alweer wakker en toen kwam menneer Senna online 6 min voor tijd en je trekt direct terug waardoor je nu vissenvoer bent voor Jeroen :biggrin: :thumbsup: Liet mijn slag gewoon doorlopen en kwam tegen dit aan, achja jammer! Of het nou mijn slag werd ofniet je was sws de sjaak :thumbsup: dat zien we straks wel!
      Meneer @Juice, mag ik uit uw bericht opmaken dat u wist op en vanaf welke maan de vloot van meneer @Senna vloog met de plaatsingsmissie of heeft u toevallig de 2 manen gekozen die de juiste blijkt te zijn? Dat zou dan wel heel toevallig zijn misschien moet Meneer Senna hier maar een ticketje voor schrijven naar de GO, kan die mooi bovenop de stapel.

      1 Keer is toeval, 2 keer is geluk 3 keer is een complot
      - Jester
      Life is a waste of time; Time is a waste of life;
      Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
      - Billy Connolly
    • Juice wrote:

      @Senna

      Typ t verhaal wel even duidelijk...

      Gister typte je in dit forum dat jij weinig tot niks van mij vernam in spica, je stond sowiewo in me lijst, deze mocro had geduld :thumbup: Gister gevraagt of Jeroen een maan wou mee schieten en dat deed hij met alle plezier en ging daarna weer slapen! Toen ben ik met de boys verder gegaan afgelopen nacht (was gezellig trouwens) KABOOM daar gingen je manen... en wie vloog daar op Phanix? Senna :biggrin: Mij vloot en rec's perfect getimed op jou, de boys ook perfect getimed met hun rec's op jou, onderussen Jeroen alweer wakker en toen kwam menneer Senna online 6 min voor tijd en je trekt direct terug waardoor je nu vissenvoer bent voor Jeroen :biggrin: :thumbsup: Liet mijn slag gewoon doorlopen en kwam tegen dit aan, achja jammer! Of het nou mijn slag werd ofniet je was sws de sjaak :thumbsup: dat zien we straks wel!
      Ik snap jullie als BOT even niet. Pepper krijgt de ene na de andere beschuldiging om zijn oren van bot en script gebruik. Hij trekt dit in twijfel (wat zijn goed recht is, want je bent pas schuldig als je schuldig bevonden bent). Echter, de rest van zijn alliantie doet telkens zijn best om tussen de regels door Pepper dan wel jullie hele alliantie te beschuldigen van bot en script gebruik. Elke keer als ik een uitleg van jullie lees dan staat er telkens tussen de regels dat jullie op voorhand alles al wisten. Ik weet dat Pepper Infinity gebruikt en jullie waarschijnlijk ook. Alleen gebruik ik dat ook en die optie van wat jullie doen ben ik nog nooit tegengekomen. Als ik iets over het hoofd zie zouden jullie me dan even willen vertellen (met screenshots ofzo) waar ik moeten kijken?
      In dubio pro reo
    • Gewoon slimmer saven als je niet gepakt wil worden, helemaal als de andere partij een militaire overmacht heeft.

      Dit is niet bijzonder en iets wat in principe iedereen kan. Het vliegpercentage is al snel duidelijk als hij de avond van te voren op een bepaald moment offline is gegaan. Vul de motorenlevels in bij een tool en je hebt de exacte vliegtijd. Daarnaar even nolife op de phalanx klikken terwijl je een schermopname hebt lopen. Vervolgens heb je de halve dag de tijd voor een simpele rekensom om de terugkomst tijd te berekenen.

      Probeer anders even een leuke alliantie te vinden met een paar ervaren spelers die jullie op weg willen helpen. In Spica zullen er vast wel een paar te vinden zijn :rolleyes: !
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat

    • @Lange Giraffe bedankt voor de tips, maar die is nergens voor nodig.
      Mijn save is best goed hoor, helaas heeft de kindertuin dat nog niet door.
      Zoals aangehaald in een andere post, best zielig dat de nr1, nr2, nr5, nr9 en nr10 van Spica samen moeten werken om de nr14 te pakken :rolleyes:

      Maar zoals @smurf al zei, dat zien we over een tijdje wel ;)
      Because in a split second, it's gone.
      - Ayrton Senna

      They banned me twice in 2022
      - Senna 16/01/2022